Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 09:15 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 13:24
Мнения: 709
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra
Аз честно казано досега не съм чул вентилатора да се включва (имам колата от два месеца и не е карана много - около 1500 км) и рядко температурата е наближавала 85 градуса. Само веднъж-дваж из София по задръстванията стигна и мина 90. А как ще е през лятото - ще видя. Струва ми се че този (моя) двигател - 1.6 работи при доста ниски температури - на дълъг път пак е около 80-85.

Относно бълбукането:
Като се позамислих стигнах до извода че съм направил невярно заключение:
Как да чувам бълбукане от разширителния съд вътре в салона, като едва се чува двигателя? А определено бълбука нещо в краката ми - не е силно и само докато двигателя е студен. Най-вероятно е нещо от климатроника.

_________________
::::: Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::
::::: Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::


::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 10:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
-Мда ве, в краката все едно бълбука... явно в парното се получава...
Виж си нивото на антифриза ти казах...
-"реостата" на първа степен е жичен резистор който ти ограничава тока на вентилатора за първа степен да се по-ниски оборотите... Няма отношение към момента на включване! Спокойно може и без него, тоест да се закъси.
- въртенето на вентилатора при изгасен двигател е излишно ако няма електрическа помпа която да поддържа циркулацията на антифриза (виждал съм го в някой японски и в Рено 21) ... вентилатора охлажда само водата в радиатора!

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 16:05 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2005, 21:28
Мнения: 156
Местоположение: София
Братлета, разбрахме какво и е на колата - гарнитура на главата. Ходих в един сервиз, ровичкаха по колата и с някакво уредче взеха от антифриза и се установи, че имало някакви газове вътре :shock: Това се получавало точно от прецакана гарнитурана на главата. Тъй че ако имате същия проблем с прегряване, не изключвайте и този вариант.
Благодаря на всички, който се отзоваха. :wink:

_________________
Който иска - намира начин.Който не иска - намира причина!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 17:48 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32
Мнения: 769
Местоположение: София
еййй....аз по стечение на обстоятелствата като беше колата в сервиз и сменяха гарнитура на главата и оправиха степента на радиатора....та може да е било от гарнитурата, а не от развалена степен:)

_________________
Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 22:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14
Мнения: 1361
Местоположение: Пловдив
Значи все пак правилно съм предположил гарнитура глава! Въпреки че колегата не беше оточнил за бълбукането ама еиго на лош късмет е имал. Абе ще се оправиш една гарнитура кво е!? хората сменят цели мотори.

_________________
Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!!
DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex)
BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 02:13 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26
Мнения: 1127
Местоположение: Асеновград
да оточна че перката която върти след изключен мотор не охлажда само радиатора понеже въздушната стуята отива и към двигателя(кофти и при алфите е същото,поне германеца е помислилза тия перки).за темп. и мойта си държи малко над 90 но на 95 винаги си вклч. перката.за температурата всички казват че е нормална.може да осигурите по добро охлаждане (делта2) като махнете капака зад решетката.аз всяко лято го махам.поне това са го измислили хубаво а не като на москвича да се слагат разни весници и балатоми.зимата и на мен ми бълбукаше парното и си мислих че е спукана водната система та и сложих добавки ама нищо не стана,та като се замисля двигателя е омаслен та може и да е от тия гарнитури

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 09:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14
Мнения: 1361
Местоположение: Пловдив
Нееее вище, бълбукането в парното няма нищо общо с издухана гарнитура, парното така си балбука понякога прави ми впечатление че това наи често се случва когато то е спрано и системата не се е обезвъздушила добре, но това не е никаква грижа, проблема е ако ви балбъка разшерителния съд при подаване на газ или ако ви чезне вода без да има теч от някъде(гори вода) а това че ти е омаслен двигателя съще немове да е от гарнитура глава тя никога неможе да избие навънка. Освен признаците които посочих има и един трети дето ти омесва вода с масло и всичко става боза.
Така че FILTER може да спи спокоино, а омасляванетоти идва сигурно 90% от гарнитурата която стои под кутията на разпределителния вал (маиче колатати е 1,6 нали?)тя е малко слабо място но ако се смени със хубава после нямя грижи.
Ааааа и за москвича; те руснаците са го измислили още по добре със Жлузи дърпаш една ръчка отварят, връщаш я затварят, ама тва бяха по старите модели по новите са с весници или тунингован картон :D

_________________
Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!!
DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex)
BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 17:26 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26
Мнения: 1127
Местоположение: Асеновград
добре нормално ли е зимата да доливам по литър вода(антифриз) всеки(или през) месец.няма течове никаде,поне видими.системата е обезвъздушена и пак се получава тва бълбукане.а и съм забелязъл че казанчето си сиди хладно.трябва да се минат поне 100км за да се смеси водата,ама тва не е проблем.а и малко като надути ми стоят маркучите.трябва ли да са трудно за стискане с ръка,почти камък маркучите за да набива въздух от някоя гарнитура

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 20:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
filter написа:
добре нормално ли е зимата да доливам по литър вода(антифриз) всеки(или през) месец.няма течове никаде,поне видими.системата е обезвъздушена и пак се получава тва бълбукане.а и съм забелязъл че казанчето си сиди хладно.трябва да се минат поне 100км за да се смеси водата,ама тва не е проблем.а и малко като надути ми стоят маркучите.трябва ли да са трудно за стискане с ръка,почти камък маркучите за да набива въздух от някоя гарнитура

мале мале:)що не вземеш да идеш на маистор,да погледне колата.Не са на хубаво тез признаци.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 22:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14
Мнения: 1361
Местоположение: Пловдив
Абе асеновград е на една плюнка място от пловдив пък и аз другата събота или неделя ще ходя натам да вземем да се видим та да я погледна тая твоята колица пък тогава ако не ми вярваш отиди на маистор, или ако минаваш към пловдив във вторник и сряда почивам може да я видим, ще пием по едно кафе с интеграле а ти една студена вода(шегувам се)ще ти пратя тел на лично съобщение!

_________________
Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!!
DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex)
BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: re
 Мнение Публикувано на: 26 Апр 2005, 15:08 
 
Споко пич няма от какво да се притесняваш.Над 90 градуса се включва втората степен на въртене на перката за охлаждане на радиатора,която се контролира ит един датчик в ляво на него.Първата степен работи до 90 градуса и върти перката по-бавно.Щом се покачи температурата над 90 градуса автоматично се включва тази втора степен на охлаждане.Всичко ти е ОК!!! 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Апр 2005, 13:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Жив да си Filter дето спомена за пластмасата зад решетката!!!:)
Не бях обърнал внимание че се маха!!!:)
Без нея е малко по-добре в града при ниски скорости 20-30км/ч!

A Montes - много странни обяснения си дал... не обърквай хората!

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 32 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов