Автор |
Съобщение |
Delta
|
Заглавие: Почистване на инжектори Публикувано на: 31 Юли 2006, 22:11 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Колеги , отворих темата в помощ на ентусиастите които сами са решили да правят тази процедура.
Надвих мързела накрая и започнах с Делтата ми 1.6 16V. Днес стигнах до свлянето на инжекторите и се опулих като ги видях как изглеждат... за първи път виждам такава конструкция и направих снимки!
Утре ще направя снимки на самото промиване с коресилин и сглобяването... че голяма гадост се оказа за разлика от други мотори!:( Много са наврени!:(
_________________ LANCIA - начин на мислене
Последна промяна Delta на 31 Юли 2006, 22:22, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Pa4kata
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Юли 2006, 22:17 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
Браво колега ти си един истински Ланчист
Аз се ходих омазан до лактите по едно проблемно време и свенливо казвах на мама
-Ми маме ко да прая то маслото по дрехите ми не е от хубаво
А тя нежно ми приказваше:
-Свиня поне не можа ли да не си слагаш дрехите дето вчера си ги купи
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
mitaka
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Юли 2006, 23:51 |
|
Регистриран на: 12 Юни 2006, 17:41 Мнения: 741 Местоположение: Горна Оряховица
|
Има приставки, които се добавят към горивото и си намаляваш грижите. Аз не вярвах, но има голям ефект от тях. Почистват перфектно дюзите, а пише, че запазва и гумените елементи, с които има контакт. Приставките не са скъпи(около 5лева беше за около 100литра гориво). има ги за дизелови двигатели и бензинови инжекциони, има и за карбураторни двигатели, ама нямам наблюдения върху карбураторен двигател, каран с такава приставка, така че за там не мога да кажа нищо.
|
|
|
|
|
Slav
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Авг 2006, 10:16 |
|
Регистриран на: 25 Апр 2006, 19:07 Мнения: 1423 Местоположение: София/Перник
|
mitaka написа: Има приставки, които се добавят към горивото и си намаляваш грижите. Аз не вярвах, но има голям ефект от тях. Почистват перфектно дюзите, а пише, че запазва и гумените елементи, с които има контакт. Приставките не са скъпи(около 5лева беше за около 100литра гориво). има ги за дизелови двигатели и бензинови инжекциони, има и за карбураторни двигатели, ама нямам наблюдения върху карбураторен двигател, каран с такава приставка, така че за там не мога да кажа нищо.
Може ли да дадеш име на продукта, защото аз искам да пробвам също с тези добавки.
От бензиностанция ли си го купил или авто магазин?
_________________ == Fiat Stilo 1.6 (103 hp) ==
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Авг 2006, 10:57 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Моя опит пък сочи че трябва да караш само на бензин евентуално да усетиш ефект от добавките.... Сега вместо да си почистя инжекторите по трудния начин да изгоря 2-3 резервоара бензин ли?:)
Както и да е, с един резервоар с добавка ефект нямаше, когато опитвах на времето, свалих инжекторите почистих ги и готово!:)
Друг е въпроса че процедурата с коресилина си е чанч!:D Но е по-добрата!;)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
revit_fan
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Авг 2006, 13:39 |
|
Регистриран на: 03 Юни 2005, 09:27 Мнения: 1066 Местоположение: София
Кара: Нек'вa Ланчa и Нек'ви Авдита!
|
Бе тия добавки са бошлаф работа. Ако е запушено - отпушване няма.
Аз ползвам на Кастрол добавката - но за профилактика.
Иначе е прав Delta - за да има ефект трябва да издумкаш 2-3 резервоара.
А колко пари са това. Дори да не Ви се чанчи да си ги чистите сами /Delta е отпускарче /
чистенето с утразвук е по 12 лв. на дюза.
_________________ ex. Lancia Dedra 1.8 8V SW - 1995 Lancia Lybra 1.8 16V SW - 2002 Audi Q5 3.0 V6 TDI - 2015 Audi Q5 Sport 40 2.0 TDI - 2019
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Авг 2006, 16:32 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
Аз си имам само един инжектор.Миналата седмица го накиснах в едно бурканче с ацетон и стана като чай(на цвят) Иначе карам само на бензин и чат-пат сипвам по някоя добавка.Обикновено черно STP или хелиус за 2,40 лв. С Хелиус отчетох 5,79 л/100 магистрално при пълна кола Пише,че вдига октановото число.Може да го пробвам с Н 92
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Авг 2006, 19:06 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Досега не съм си разглобявал дюзите , но периодично си сипвам от добавката на СТП , в черната опаковка , доволен съм от нея.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Авг 2006, 21:53 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Днес сглобих машината!:)
А ето и снимките от почистването:
1- постановката ми за промиване!:)
2- Как разкарах смукателния колектор с минимум разглобяване, подпрян с много важна дъсчица..
3- И сглобен както си беше...
Имаше малко промяна в тактиката... попаднах на коресилин менте... и използвах ацетона за чистене на лак за нокти на жената!;) Разтваря всичко на минутата!!!:)
Обаче започна да ми се разтваря маркучето на спринцовката и щеше да стане една...
_________________ LANCIA - начин на мислене
Последна промяна Delta на 15 Ное 2006, 12:03, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
griom
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Авг 2006, 22:07 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2005, 16:49 Мнения: 606 Местоположение: София
|
the fan написа: Досега не съм си разглобявал дюзите , но периодично си сипвам от добавката на СТП , в черната опаковка , доволен съм от нея.
Четох и понеже заминавам за морето и резервоара ми е пълен реших да пробвам!И изненада, това същото СТП струва почти 14лв. За сега ще въздържа!
_________________ LANCIA DELTA LS 1.8VVT 16V
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Авг 2006, 22:12 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
griom написа: the fan написа: Досега не съм си разглобявал дюзите , но периодично си сипвам от добавката на СТП , в черната опаковка , доволен съм от нея. Четох и понеже заминавам за морето и резервоара ми е пълен реших да пробвам!И изненада, това същото СТП струва почти 14лв. За сега ще въздържа!
Даа,толкова е. Вземи си един Хелиус за от Лукойл. По-голямото е за цял резервоар и е 2,50 някъде.Според мене има ефект.
Пак там има и redeX малки разфасовки за един резервоар а за 3-4 лв. http://cmi.hit.bg/products/redex.htm
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
ludmil77
|
Заглавие: Re: Почистване на инжектори Публикувано на: 28 Сеп 2011, 21:46 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Сеп 2011, 23:45 Мнения: 11
|
колеги в италия купих препарат за почистване на линиатори(не знам как е на български)и дузи ниакакъв немски за 20евро ефекта беше запушване на дюза и хилияди главоболия мислете преди да правитв нешто това е от от мои опит при вас може да е различно и се надиавам да е така
|
|
|
|
|
didka_911
|
Заглавие: Re: Почистване на инжектори Публикувано на: 02 Окт 2011, 10:09 |
|
Регистриран на: 02 Окт 2011, 10:04 Мнения: 1
|
И аз съм ползвала Хелиус и съм доволна за момента
_________________ Спално бельо
|
|
|
|
|
Dragovest
|
Заглавие: Re: Почистване на инжектори Публикувано на: 04 Фев 2013, 21:46 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 11 Юни 2012, 18:03 Мнения: 34
Кара: Lancia 838A6000
|
и аз мислих да направя с дюзите, както колегата, как разбираме на какво напрежение работят дузите ??
_________________ родени сме в рая майка...
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Почистване на инжектори Публикувано на: 04 Фев 2013, 22:00 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
дюзите нямат проблем да работят от 11 до 14 волта
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: Почистване на инжектори Публикувано на: 04 Фев 2013, 22:48 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Ако са по-сериозно подпушени искат налягане.На моите им спретнах една профилактика с 4 бара налягане
|
|
|
|
|
Lancio Dedrotti
|
Заглавие: Re: Почистване на инжектори Публикувано на: 13 Мар 2013, 13:40 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Окт 2009, 17:08 Мнения: 159
Кара: No cars
|
Малко предистория. Колата е с обикновена газова уредба и си вървеше до преди близо 6 месеца и на газ и на бензин доста добре. В един прекрасен ден започна работейки на бензин да прекъсва. Това продължи около месец, но тъй като не карам много на бензин не му обърнах внимание. Почнах да се усъмнявам в помпата и евентуално в дюзите. За всеки случай първо реших да извадя клема на дюза на случаен принцип. Извадих клемата на дюзата на 4-ти цилиндър, но колата продължи да си работи все така неравномерно. Отказах се да си играя и предположих че са дюзите. В един прекрасен ден обаче, колата спря дори да пали на бензин. Тъй като бе паднал снега и бе студено не се наемах да почвам ремонти. Преди 2-3 дена почти, реших да я водя на майстор за който ми бяха казали че е факир. След като вкарахме колата, първо проверихме дали има подаване на бензин към рейката. Оказа се, че има подаване но е адски малко да не кажа нищожно. Такааа, викаме си проблема е в помпата. Отворихме заедно с майстора резервоара и извадихме кошницата с помпата. Решихме да я пробваме как и дали изобщо работи. Но разкачайки помпата ми се стори, че маркуча е нещо поокъсан. Погледнахме по детайлно и наистина маркучето подаващо гориво от помпата нагоре се бе скъсало и реално почти нищо не подаваше напред. Сменихме маркучето, но за всеки случай пробвахме и помпата дали върти. Закачихме я на 12в и пробвахме колко бара ще даде. Показа 2 и нещо. Върнахме помпата обратно с кошницата в резервоара. Прпбвахме пак да запалим на бензин. Ефект няма! Следващото по ред бяха дюзите. Разкачихме кабелите и махнахме рейката (държи се на 2 болта в двата края). С рейката излязоха и дюзите със съвсем леко издърпване нагоре. Така изглеждаше без дюзите и рейката: Прикачени файлове:
20130311_164342.jpg [ 87.3 KiB | Прегледано 15787 пъти ]
Махнахме дюзите от рейката и ги сложихме в ултразвукова ваничка за да се почистят ако има замърсявания.След има няма 10 мин. започнаха да излизат едни бели мазнотии последователно от всяка една дюза (виждат се на снимките) : Прикачени файлове:
20130311_154746_1.jpg [ 92.37 KiB | Прегледано 15787 пъти ]
По едно време реших да погледна една дюза отдолу. И гледам аз, брех нещо като червейче се подава от дюзата (неква мизария) : Прикачени файлове:
20130311_164322_1.jpg [ 56.99 KiB | Прегледано 15787 пъти ]
Как да е почистихме колкото можахме дюзите и под налагяне ги пробвахме дали "духат" равномерно. След това ги монтирахме обратно на колата. Този път колата запали и заработи, но прекъсваше адски много. Почудихме се с майстора и решихме да махнем кабелите за газовата и да пробваме както си е била едно време на бензин да я подвържем. За има няма 2-3 минутки работа върнахме кабелите както са си били и запалихме колата. О чудо! Замърка си дедрата и замириса на познатия добре изгорял бензин. Ясно! Почваме да търсим по кабелите значи. Отне ни още около час да подвързваме кабелаци към компютъра, да палим колата и отчитаме грешките. Най-накрая стигнахме до Симулатора на газовата уредба: Прикачени файлове:
20130311_181437_1.jpg [ 79.81 KiB | Прегледано 15787 пъти ]
Точно тук излезе и другия проблем. Проследихме кабелите и замерихме релетата. Оказа се, че 3 от възможни 4 релета бяха се сдухали тотално. Подменихме релетата, запечатахме симулатора обратно, подвързахме кабелите и стискайки палци завъртяхме ключа и ... заръмжа колата както едно време! Много се радвам в момента на колицата си. Пиша мнението с цел ако на някой му се случи такъв проблем като моя да знае, че освен дюзи и помпа може да излезе и още нещо. Дано да е от полза и за други колеги. Поздрави!
_________________ Кажи ми кои са приятелите ти, за да ти кажа кой си!
|
|
|
|
|
|