Автор |
Съобщение |
Synthy
|
Заглавие: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 23 Мар 2009, 10:46 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Имам следният проблем: като включа чистачките на първа степен, и движението на ременете се накъсва, моторчето видимо се мъчи да върти. На бързата степен всичко е 6 - няма проблеми. Смених 3 вида чистачки (графит, валео и бош в момента), и проблема си седи. Сложих и целите рамена (като на темпра, такива са оригиналните за мен), пак същият проблем, и на трите режима на бавната степен. Със старите рамена, с които купих колата - същата работа. От какво може да бъде? Не вярвам валео и бош (особено бош, с графитеното си покритие) да са толкова кофти направени, че заради тях да задира. Подозирам че и с шампион пак ще прави същото (за сравнение, на темпрата такива проблеми не съм имал - перфектни чистачки). А и не вярвам италианците да са го направили така.
Моите подозрения:
1) релето за бавната степен на чистачките се е зацапало (нагоряло примерно), не прави добър контакт и от там недостатъчно напрежение към моторчето
2) стъклото - не е оригинално, сменяно е. кофти покритие върху стъклото (или по-точно липсата му) и от там лошо движение на перата
3) кофти рамена (това малко вероятно ми се струва, но не е изключено).
Някакви идеи?
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
mitaka_71
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2009, 11:02 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17 Мнения: 4278 Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
|
Или в релето както казваш-позачисти му клемите и даже може и да го отвориш и да презапоиш спойките или другият вариант е проблема да е в самото лостче/положението за 1-ва степен/.Възможно е вътре вече да са се разбили механизмите/едни пласмасарийки/ и да са охлабили и от вибрациите да прави това Това е според мене!
_________________ LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2009, 11:06 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Благодаря. лостчето го пропуснах (забравих), ама може и наистина да е то, понеже доста често не прави контакт на първа степен. включвам, върти 4 пъти и спира. и трябва изкл./вкл.
а кое е реленцето? Предполагам долу при бушоните, ама кое точно, до бушона за чистачките ли (жълто и квадратно) ?
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
blackfire
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2009, 11:07 |
|
Регистриран на: 07 Май 2008, 21:23 Мнения: 205 Местоположение: София/Шумен
|
При мен го има същото, само че го прави, когато чистачките не са пускани дълго време. Когато малко поработят и се оправя и в мометна работят перфектно и го няма това задиране. Поради това си мисля, че вероятно причината е в зацапване на моторчето.
_________________ Lancia Dedra 1.8 i.e. `91, 835A2.046
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2009, 12:48 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2009, 12:54 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
точно описаният проблем в алфа форума имам.
Много благодаря ))
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2009, 10:10 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Оправени са
като ми остане малко време ще постна подробно със снимки какво точно правих. Разглобяването не е точно като описаното в алфа форума.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2009, 20:35 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
разкази в картинки
Прикачени файлове: |
Коментар на файл: Махат се рамената на чистачките, и корите под тях (2 броя пластмаси)
DSCF2063.JPG [ 793.59 KiB | Прегледано 15686 пъти ]
|
Коментар на файл: Отвиват се и 4-те болта, държащи целият механизъм (по 2 в двата края под рамената, и 2 държащи моторчето, снимани тук)
DSCF2065.JPG [ 783.91 KiB | Прегледано 15685 пъти ]
|
Коментар на файл: Разкаченият механизъм, държащ се само на кабелите
DSCF2066.JPG [ 789.91 KiB | Прегледано 15686 пъти ]
|
Коментар на файл: Откачва се, като се отвори от задната страна капачето - дърпа се СИЛНО, и буксата с трите кабелчета се маха (внимателно, за да не се скъсат)
DSCF2067.JPG [ 828.55 KiB | Прегледано 15684 пъти ]
|
Коментар на файл: Проблемът при мен беше, че това нещо, под белият капак на тази снимка, е корозирало. Капака се маха с отверка, държи се на 4 щифтчета (ГОЛЕМИЯТ капак, под черният кожух, не тези най-отгоре)
DSCF2069.JPG [ 815.67 KiB | Прегледано 15681 пъти ]
|
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2009, 20:35 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
...
Прикачени файлове: |
Коментар на файл: При мен проблема бяха 2-те медни пластинки от дясно на снимката - пъпките бяха оксидирани (помътнели), и поради тази причина не правеха добър контакт. Почистих ги с отверката (чегъртах ги) до хубав меден, метален блясък, както и на другата част металната
DSCF2070.JPG [ 815.03 KiB | Прегледано 15694 пъти ]
|
Коментар на файл: почистих и смазах наново и връзките между мотора и раменете (покрай и под маншоните имаше остатъци от грес и едно добро количество боклуци). Много WD-40, подсушаване и пълненен наново на маншоните с графитена грес.
DSCF2071.JPG [ 802.24 KiB | Прегледано 15682 пъти ]
|
DSCF2072.JPG [ 820.14 KiB | Прегледано 15678 пъти ]
|
DSCF2073.JPG [ 795.91 KiB | Прегледано 15677 пъти ]
|
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2009, 20:37 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
След цялото това чистене, всичко се затваря по обратният ред.
Дано да съм бил полезен за други колеги, със същият проблем
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2009, 20:57 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Дано повече колеги почнат да снимат като правят нещо. Евала .
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
mitko
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2009, 23:57 |
|
Регистриран на: 05 Окт 2007, 22:11 Мнения: 161 Местоположение: София
|
браво synthy, екстра си го описал. колко време ти отне цялата тая манипулация, щото и на мене може да ми се наложи да я повторя?
_________________ Lancia Delta 1.6ie 75hp
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2009, 09:47 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
еми... пред гаража на припек 3 часа без да бързам ако се мобилизирам да не се мотая - 1 час, най-много час и половина ако има много боклуци за чистене.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2009, 10:47 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Браво колега, темата отива в полезно.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Gavro
|
Заглавие: Re: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 11 Окт 2011, 19:15 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 13 Юли 2011, 17:47 Мнения: 900
Кара: Каква кола притежавате: Зелена!
|
Да съживя една тема и аз. Чистачките запецваха на почти всички степени, а на първа почти не тръгваха. В почивните дни отворих видях коя пъпка я няма огънах леко и сега само на първа забавят и все на едно и също място пред пасажера 5 см след като са тръгнали. Всичко друго е като чисто ново. Чудя се дали някой има излишна пластинка и дали знае с какво се запоява да ми стане перфектно. Ще изкарам зимата и така, обаче нещо ставам маниак по тая кола. Приемам оферти за това животно, че не ми се ходи по морги.
_________________ Не е ли изненадващо колко много неща, ако не ги кажеш веднага, след десет минути ти изглежда, че не си струва да бъдат казани.
|
|
|
|
|
petinkaaa
|
Заглавие: Re: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 07 Яну 2012, 13:40 |
|
Регистриран на: 07 Яну 2012, 13:22 Мнения: 5
|
Здравейте, не знам дали е тук правилната тема , в която трябва да попитам , но имам въпрос. Имам Lancia Delta 1,6 1994г. интересува ме знаете ли от къде се пълни течността за задната чистачка?
|
|
|
|
|
Gavro
|
Заглавие: Re: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 07 Яну 2012, 20:38 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 13 Юли 2011, 17:47 Мнения: 900
Кара: Каква кола притежавате: Зелена!
|
Цитат: знаете ли от къде се пълни течността за задната чистачка На всички коли е там където и за предната. Какъв е проблема точно?
_________________ Не е ли изненадващо колко много неща, ако не ги кажеш веднага, след десет минути ти изглежда, че не си струва да бъдат казани.
|
|
|
|
|
petinkaaa
|
Заглавие: Re: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 07 Яну 2012, 22:38 |
|
Регистриран на: 07 Яну 2012, 13:22 Мнения: 5
|
преди малко разбрах какъв е проблема видях , че е отпред ноо клапата ми е запушенаааа от къде мога да купя и продава ли се отделно?
|
|
|
|
|
nigell
|
Заглавие: Re: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 07 Яну 2012, 23:35 |
|
Регистриран на: 26 Фев 2011, 15:08 Мнения: 319 Местоположение: София
|
Gavro написа: Цитат: знаете ли от къде се пълни течността за задната чистачка На всички коли е там където и за предната. Какъв е проблема точно? Не е вярно, моята си има отделен резервоар в багажника. И моята пръскалка на задната чистачка не работеше, но се оказа просто запушени дюзи на пръскалката. Бъркане с тънка телчица реши проблема.
_________________ Lancia Kappa SW 2.0 16V TURBO - Power Wagon
|
|
|
|
|
petinkaaa
|
Заглавие: Re: първа степен на чистачките - накъсва Публикувано на: 08 Яну 2012, 00:26 |
|
Регистриран на: 07 Яну 2012, 13:22 Мнения: 5
|
nigell написа: Gavro написа: Цитат: знаете ли от къде се пълни течността за задната чистачка На всички коли е там където и за предната. Какъв е проблема точно? Не е вярно, моята си има отделен резервоар в багажника. И моята пръскалка на задната чистачка не работеше, но се оказа просто запушени дюзи на пръскалката. Бъркане с тънка телчица реши проблема. Ами аз видях маркуча, който минава през купето и стига до задния капак. И водях че клапата ми не пропуска течност. И видях че май има и други с моя проблем и се чудя от каде да купя нова клама, моята така е залепнала че тел игли и всичко пробвах,даже с ВД за да се смаже, ноо без никакъв ефектефект
|
|
|
|
|
|