Автор |
Съобщение |
di44i
|
Заглавие: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 01 Мар 2020, 18:43 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2020, 18:39 Мнения: 1
Кара: Fiat Bravo, с намерение да се прехвърля на Lancia Delta
|
Здравейте, интересува ме може ли да се газифицира Lancia Delta 2010г. 1.8 turbo, 200 кс? Хвърлих око на една такава, но не знам дали може да се кара на газ, а е основно за градска кола и не знам иначе дали няма возенето да ми излезне златно.
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 05 Мар 2020, 16:53 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Здравей, моторът е лаком сравнително, така че е разбираемо да искаш газова уредба, НО е с директно впръскване, което значи че: 1. Дори да стане на газ, ще ползва и между 8 и 20% бензин в зависимост от процента на каране в града и от това колко я настъпваш. Бензин трябва да минава през бензиновите дюзи иначе спичат. 2. Няма готови китове на нито един производител на газови уредби за тази кола. За колите от ВАГ групата например има такива 3. Не знам в БГ дали има направен такъв мотор на газ и ако изобщо има, кой го е правил, как се държи и т.н. 4. Има една фирма, която напоследък е сложила на много коли с директно впръскване газ, но нямам никаква идея как се държи системата и хората доволни ли са или не. Не е редно да казвам името, но ще ти подскажа - g*sit*aly 5. Ползвам услугите на двама газаджии, от чиято работа нямам оплаквания през последните години. И двамата като ги питам за газ на директно впръскване ми казват, че ако искам да си останем приятели, няма да ми слагат такава изгъзица Изводите оставям на теб. П.С. Потърси си Делта 1.4 150 коня, тя е с обикновен инжекцион и няма сложнотии при монтаж на класически ГИ
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 06 Мар 2020, 22:51 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Имаше такъв мотор на метан в България. Системата е слагана тук Проблема е, че цената на такава система е 2500лв. за 4цилиндров двигател
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 07 Мар 2020, 15:07 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Не е невъзможно и метан да има. Въпросът е как се управлява системата да впръсква и малко бензин.
В допълненние бих казал, че 1.8 на метан едва ли ще върви толкова повече от 1.4 на газ. А газ на 1.4 150 коня може да се сложи за между 800 и 1200лв, като за 1200 човек си взема много качествени компоненти. Да не говорим, че при 2 бутилки за метан в багажника на делта 3, място за друго почти няма да има.
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 10 Мар 2020, 02:00 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Системата е направена така, че на алтернативно гориво изобщо не впръсква бензин
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 10 Мар 2020, 17:44 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
Това е лесен вариант. Какво е положението със здравето на бензиновите дюзи?
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
FIRE 8V
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 10 Мар 2020, 22:54 |
|
Регистриран на: 10 Ное 2004, 01:18 Мнения: 181 Местоположение: София
Кара: Fiat Idea 1.9 8V(CF3) mJet 'Oro'
|
LYBRAtor написа: П.С. Потърси си Делта 1.4 150 коня, тя е с обикновен инжекцион и няма сложнотии при монтаж на класически ГИ Съществува и още един вариант > Lancia Delta 1.4 T-Jet Ecochic 120 к.с с фабрична газова уредба.
_________________ Fiat Idea 1.9 8V(CF3) mJet 'Oro'Fiat Bravo 1.4 Tjet 120(CF4) 'Oro' Fiat Punto 1.2 16V(CF3) ELX Speedgear Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V" Търси се..
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 12 Мар 2020, 00:49 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
LYBRAtor написа: Това е лесен вариант. Какво е положението със здравето на бензиновите дюзи? варианта не е лесен иначе дюзите им няма нищо просто легенди и митове породени от хора които грам идея си нямат от двигатели и системи за управление на горивото
|
|
|
|
|
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 14 Мар 2020, 00:28 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1487 Местоположение: София, The Camp
Кара: Octavia 2016 2.0 tdi DSG
|
hf hpe написа: LYBRAtor написа: Това е лесен вариант. Какво е положението със здравето на бензиновите дюзи? варианта не е лесен иначе дюзите им няма нищо просто легенди и митове породени от хора които грам идея си нямат от двигатели и системи за управление на горивото Еньо имаш ли повече детайли? В смисъл кое се е усложнило? Инсталацията като хардуер, настройката или и двете?
_________________ 2016 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Combi 2015 Peugeot Vivacity 0.05 2V 2005 Mercedes-Benz C180 Kompressor Sportcoupe LPG 1997 Citroen Berlingo 1.8 LPG Ex: W211, 147, 159 SW, Delta GT, Dedra, Lybra SW, C2, Vectra
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Lancia Delta 1.8 2010г и газ Публикувано на: 18 Мар 2020, 23:31 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
системите се слагат от Дойчев електроникс или познати като ДЕК Спира се помпата за ниско налягане след което от сигнала с който ЕКУто се опитва да регулира налягането в рейката се емулира сигнал за датчика на налягането но цената е 600лв на цилиндър
|
|
|
|
|
|