Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA




 Страница 1 от 1 [ 6 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с газов инжекцион АГ Зенит на Lancia Kappa 2.0 146
 Мнение Публикувано на: 30 Яну 2014, 16:03 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 14 Юли 2011, 16:07
Мнения: 36
Кара: Lancia Kapa 2.0 96г.
Здравейте,от три години съм с АГ Зенит на Ланчата.Колата върви много добре на газ,и до сега не съм имал никакви проблеми.Тази зима откак застудя започна да прехвърля много бързо сутрин от бензин на газ.Беше настроена да прехвърля на 50 градуса.В сервиза в кв.Надежда в София,при монтажа ми предложиха да прехвърля на 40.но аз исках на 50.Сега няма значение от температурата прехвърля след около минута след като я запаля.Ходих в сервиза,и ми казаха,че не се регулира температурата на включване на този газов инжекцион и това е проблем от времето на тази газова.Или ме излъгаха сега или преди 3 години когато я слагах.но тогава сутрин включваше на 50 градуса.Има датчик на изпарителя за температура,дали ако го сменя ще има ефект,или има ли сервиз в София да я закарам?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион АГ Зенит на Lancia Kappa 2.0
 Мнение Публикувано на: 30 Яну 2014, 23:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
Имам същата тази газова (или неин вариант) но си превключва коректно на температура.
Порблема е или софтуерен (бъг във версията) и може да се обнови софта и да се оправи или настройка (има настройка за вида датчик) или датчика на изпарителя е сдал багажа.

Миналата зима как превключваше?! Ако е превключвала добре значи са те излъгали че си е проблем на газовата. Тогава и софтуерния проблем го изключваме (ако не са го ъпдейтвали) остава настройка или датчик.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион АГ Зенит на Lancia Kappa 2.0
 Мнение Публикувано на: 31 Яну 2014, 16:47 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 14 Юли 2011, 16:07
Мнения: 36
Кара: Lancia Kapa 2.0 96г.
Миналата зима превключваше добре,газовата не е пипана от както е качена,защото иначе върви добре и нямам други проблеми.Сега я паля на бензин карам и включвам на газ и е добре,но преди го правеше сама.Когато ходих в сервиза,ми казаха ,че с течение на времето така се получава.Нищо не е обновявано до сега.Дали има сервиз в който да направят това,защото аз сам няма да се справя?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион АГ Зенит на Lancia Kappa 2.0
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2014, 01:21 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
ако изпарителя е на удобно място можеш и сам да си го смениш. Иначе не знам кой може да го направи - не съм стъпвал при читав газаджия :) . Гледам максимално само аз да пипам, че после само проблеми след майстори.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион АГ Зенит на Lancia Kappa 2.0
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2014, 12:21 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 14 Юли 2011, 16:07
Мнения: 36
Кара: Lancia Kapa 2.0 96г.
Търсих в нета части за тази газова,но нищо не намерих.А и не е ли по добре първо при диагностика да се види дали работи.Смяната не е проблем.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион АГ Зенит на Lancia Kappa 2.0
 Мнение Публикувано на: 01 Фев 2014, 20:58 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2010, 12:25
Мнения: 156
Местоположение: София
Аз съм също със Зенит ГИ. Когато взех колата беше точно след профилактика на инжекциона и беше супер. Харчеше малко, вървеше много хубаво, но превключваше малко странно. Тоест нямаше някаква закономерност. Някой път стрелката за т-рата не беше мръднала още и превключваше, а др. път чак като стигне 60-7гр. Като застудя есента и стана още по-досадно, а и спря да върви толкова и т.н. а на мен ми писна да я паля аварийно все, защото на къси разстояния все едно си карах на бензин. Тогава реших да я водя на профилактика. Зенита е бил слаган и обслужван във "Васко Газ" в Люлин. Аз реших, че след като беше ок колата като я взех, не бачкат лошо и ще отида пак при тях. В крайна сметка си записах час, но не успях да стигна защото се наложи да работя повечко тогава и нямаше как. Отидох при едни др пичове, като поисках само да ми променят данните за превключването. Беше направено на 70гр и нз си там какво още беше зададено, а аварийно в движение чак след 300сек задържане на копче и т.н. Човека там ми го направи на 40гр и над 1500 оборота и ми смени и аварийното на 30сек. Каза също, че е настроена добре. На следващият ден си смених филтрите и свалих дейташийт на въпросният модел на газовата. Зачетох се в него и разбрах как се пуска въпросният авариен режим за който говоря по-горе. Ако след като запалиш колата и още не е стигнала данните да превключи, задържаш копчето "n"-секунди и минава на газ, стига т-ратурата на редуктора да е 10градуса и нагоре(иначе пищи за грешка). И още не бях разбрал дали работи като хората или не превключването след настройката, и реших да пробвам този авариен режим. Стана, разбира се, но от тогава вече четири месеца колата пали на бензин и 30сек след това минава на газ - независимо от всичко останало. Не съм ходил да я гледат, оставих го за по-топло време, а и на мен не ми пречи да я превключвам ръчно.
За части за тези полски ГИ ми казаха в едно мн богато магазинче за газови зад басейн Дианабат. Цените там са много прилични, а хората са вещи и помагат. Точно там ми казаха за този Зенит да ида във "Васко Газ" да ми го погледнат, защото ги разбирали(не знаеха, че моята е слагана там) и ми дадохда визитка на един магазин в Люлин, в който продавали всякакви части за тях.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20v, 147hp, 1996г. - бивша
Lancia Kappa, 2.0 20v, 155hp, 2000г. - настояща =)
Mercedes C350, W203, AMG пакет - страшен кеф!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 6 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов