|
Loading
Страница 1 от 1 [ 4 мнения ]
Автор |
Съобщение |
brevis
|
Заглавие: Настройка или друга причина? Публикувано на: 24 Апр 2013, 19:00 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Май 2008, 20:32 Мнения: 219 Местоположение: Пловдив 05 Южен
|
Проблема е следния- от известно време при прехвърляне от бензин на газ, забивам муцуната, ама все едно не пуска грам газ.Прехвърлям пак и тръгва. Почнах да прехвърлям по 2-3 пъти и повече, докато стигнах до никакво прехвърляне на газ, едва се тресат някви празни обороти. Колата е с Ламбда контрол ТАРТАРИНИ ТЕК 99- от 2008 никакви грижи.Започнах с клапана- проба и смяна на филтър. Заподозрях стъпковия мотор, звъннах на Янко- и той на същото мнение. Сложих един маркуч на неговото място, пробвах го-движи се.Реших, че време за изпарителя. Паля винаги на бензин, ама след 20-30секунди съм на газ. Пет години с ново Ловато. Гимнастиката днес: Смяна платна / мембрани/ комплект уж италиански. Вътре беше страшна гняс- никога не е източван, защото монтажа е такъв. Събран е правилно, 5 пъти го проверих.Сменен въздушен филтър. Сложих маркуч с тройник, за да съм съвсем сигурен. Когато я запалих, прехвърлих я почти студена, работи на газ, със напълно затворен байпас- металния винт на Ловатото. Отворих го 1.5 оборота и започнах нагласяне на пластмасовата врътка, защото вървеше като луда. Но- колкото повече загрява, толкова повече не става. На работна температура има само празен ход-подадеш ли газ- умира. След изстиване- Тръгва, но радостта е кратка -докато загрее и умира. Всичко е закачено, проверявах 29 пъти. След като прекарах целия ден като идиот, взех да се заслушвам, защото почва да ми се струва че нещо леко е започнало да съска. Огледах въздуховода- всичко е събрано, няма скъсано. Започна да ми се струва, че спирачките стават малко по-твърди. Ама цял ден съм на слънцето и може вече да съм слънчасъл. Въпросът ми е следния- може ли да смуче от някъде вакуума, без да го усетя и толкова да влияе , че изобщо да не мога да я регулирам? До 2008 съм карал на газ, регулирал съм си колите, ремонтирал съм си изпарителите, такова чудо не се е случвало.
_________________ KAPPA 2.0 20V 1995 107KW
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: Настройка или друга причина? Публикувано на: 27 Апр 2013, 16:05 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
колега сигурен ли си че си сглобил изпарителя като хората. Също така затвори байпаса -(най-вероятно я давиш) и пробвай пак с пластмасовия. А за трайника ако имаш предвид без кран на тройника мисля, че ти трябва там кран. С пластмасовия винт на изпарителя регулираш отношение вакуум подадена газ а с този на маркуча за ниското налягане регулираш дебита.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
brevis
|
Заглавие: Re: Настройка или друга причина? Публикувано на: 29 Апр 2013, 08:14 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Май 2008, 20:32 Мнения: 219 Местоположение: Пловдив 05 Южен
|
Проблема се оказа изключително непредсказуем. Парче полиетилен се е отлюспило от тройника и е заседнало вътре. Тройника е пластмасов.Явно е пропускало газ колкото за празен ход. Ама само бутилката дето на свалих, кой да се сети, че е такава глупост
_________________ KAPPA 2.0 20V 1995 107KW
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: Настройка или друга причина? Публикувано на: 30 Апр 2013, 18:18 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
радвам се че си го открил.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 4 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|