Автор |
Съобщение |
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 01 Окт 2012, 23:54 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 02 Окт 2012, 00:01 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
На вниманието на Емо.Местата където е пробит колектора и навити щуцерите.На първи и четвърти цилиндър ,но на всичките е по един и същи начин.
Прикачени файлове: |
Коментар на файл: На първи цилиндър.
P9230134.JPG [ 262.33 KiB | Прегледано 10350 пъти ]
|
Коментар на файл: На четвърти цилиндър.
P9230131.JPG [ 316.97 KiB | Прегледано 10350 пъти ]
|
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 02 Окт 2012, 10:11 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Силикон под капака на релето на вариатора ? Никой път нямаше да се сетя, омазнено ми е там )) Ей добре е да си помагаме Компа къде си скрил и захванал ?
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 02 Окт 2012, 10:46 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Термостат от ренде5 видях.
Какви са ти бензиновите времена на бензин без никакви консуматори ?
|
|
|
|
|
mikizh
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 02 Окт 2012, 19:10 |
|
Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52 Мнения: 646 Местоположение: Ямбол - Пловдив
|
Браво много прибран монтаж. И най много ми хареса къде е свързан редуктора. Емо моите са между 3.9 и 4.1 мс.
_________________ Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат! Либра 1.8 - вече на жената
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 02 Окт 2012, 19:56 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
mikizh написа: Емо моите са между 3.9 и 4.1 мс. Прекалено много високи. На празен ход, без консуматори и без да се върти перката на радиатора от 2.55 до 2.70мс. Говорим за бензиновите времена при работа на бензин. Ако тези по-горе са ти бензиновите при работа на газ - не е настроена как требе. Абе трябва да си бием една среща в Ямболско и да почовъркаме някой уикенд Тъкмо и Имортала да почерпи
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 02 Окт 2012, 20:08 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
Ей вие от централна България немате ли нещо работа на запад? С тия бързи ( и икономични ) коли ей го къде е София.
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
mikizh
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 03 Окт 2012, 23:35 |
|
Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52 Мнения: 646 Местоположение: Ямбол - Пловдив
|
emzo написа: mikizh написа: Емо моите са между 3.9 и 4.1 мс. Прекалено много високи. На празен ход, без консуматори и без да се върти перката на радиатора от 2.55 до 2.70мс. Говорим за бензиновите времена при работа на бензин. Ако тези по-горе са ти бензиновите при работа на газ - не е настроена как требе. Абе трябва да си бием една среща в Ямболско и да почовъркаме някой уикенд Тъкмо и Имортала да почерпи Да през ФЕС. Винаги са били такива и вървеше амааааа ... само предни номера виждах в огледалото, а сега е като дядо с бастун. За ямболско съм винаги навит. Къща = прогимназия. Безсмъртния е само на 7 километра от нас, а моето барбекю е като пионерче, "Винаги готов"! Добре дошли и на западните покрайнини!
_________________ Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат! Либра 1.8 - вече на жената
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 04 Окт 2012, 11:11 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
mikizh написа: Емо моите са между 3.9 и 4.1 мс. Toва е твоя снимка и определено не трябва да е така
Прикачени файлове: |
st.jpg [ 169.58 KiB | Прегледано 10285 пъти ]
|
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 04 Окт 2012, 19:19 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
mikizh написа: emzo написа: mikizh написа: Емо моите са между 3.9 и 4.1 мс. Прекалено много високи. На празен ход, без консуматори и без да се върти перката на радиатора от 2.55 до 2.70мс. Добре дошли и на западните покрайнини! О благодаря за поканата. Аз продължавам да мисля че ако ни е ниско налягянето на горивото времената на бензин ще са по големи.Моите са около 2.8м.с.Трябва да направя манометър за да съм сигурен в твърдението си.
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 04 Окт 2012, 20:20 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Е 2.80мс е супер. Не случайно споменах термостата от ренде5, ако отваря малко по-рано от оригиналния или температурата на антифриза ти е с 2 градуса по-ниска - бензиновите времена ще са с една идея по-високи.
|
|
|
|
|
NoFeArr
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 13 Окт 2012, 12:20 |
|
Регистриран на: 12 Окт 2010, 19:13 Мнения: 377 Местоположение: Пловдив
Кара: Alfa Romeo 147
|
Казаха ми един сервиз за ГИ в Пловдив кв. Тракия ще посетя тези дни момчето. Някой ако се сеща за кой сервиз говоря и ако има информация да сподели добре ли работят преди да съм отишъл. Извинявам се, че не мога да дам точно място на сервиза но едва ли са много там. Около него има и друг автосервиз който се занимава с почти всички марки автомобили (сервиза е сив и има голямо платно на него с изобразени емблеми на автомобили с който се занимават), че малко след него (посока на излизане от града) се пада и сервизът за който говоря. Супер не ясно и тъпо го обясних (точно като малко дете ) но не знам нито име на сервиза нито име на улицата. Сервиза за който говоря има не голяма бяла табела с червени букви и пише Авто газови уредби. Проблема на моя ГИ (който е NLP), е че след смяна на газовия филтър колата спря да върви както преди нямаше сила и предърпваше на ниските скорости по светофарите по маистралата на 120 км/ч педала е в дъното, ходих после да ми я настройват отново, вдигнаха ми динамиката и колата се подобри от към вървеж но сега разхода е прекалено висок от порядъка на 13-14. За това искам да отида някъде другаде да ми я настроят както трябва. Вторник съм в Пловдив по друга работа и ако някой знае добър сервиз който се занимава с турски ГИ ако може да ми съдейства с име адрес телефон.... Благодаря предварително! П.П: Сега се опитах на картата да се ориентирам.... до колкото гледам картата мисля, че се пада ул.Нестор Арабаджиев но не съм на 100% сигурен Кара се по асеновградско шосе първо после се завива по тази улица...
_________________ раскрутка сайтов
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 17 Окт 2012, 08:57 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Моя милост снощи пригоди Матрикс XJ за работа с обикновен ГИ. Б@х м@м@ му, тая кола как тръгна на метан, опънах я на един сериозен баир и на 4та когато спря да ускорява на 4500рпм, превключих на бензин - никаква промяна. Попаров ми даде неговия ТАП (15гр аванс) за проби и смея да твърдя, че вървежа се докара като на бензин. Сиреч, рейката била от огромно значение
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 24 Ное 2012, 19:58 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
|
|
|
|
Tornado
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 24 Ное 2012, 21:49 |
|
Регистриран на: 05 Окт 2007, 09:54 Мнения: 248 Местоположение: Казанлък
|
Ще потърся снимката да покажа ,че видях за моя двигател дори пробита глава за щуцерите. Емо как излезе като цена изработката с материала като левчета?
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 24 Ное 2012, 22:19 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Бронз е материала, щуцерите само дадох, пари не ми искаха.Комшия ми е и се е заиграл доста
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 25 Ное 2012, 08:23 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
tzar_ivailo написа: Това сътворих с помоща на колегите qnis3 ,emzo и mikizh.Изглежда добе и най важното работи . колега това на първата снимка под изпарителя не е ли въздушния филтър? Ако е така то мястото на изпарителя хич не е подходящо - пречи на периодичната поддръжка, смяна на филтъра.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 26 Ное 2012, 22:22 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
Така е ,ама го установих после . Като дойде време за смяна на филтъра ще го мисля.
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 14 Дек 2012, 00:37 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Днес смених редуктора (романо за 1 торба пари) с Томасето АТ12 за нормална сума. Смея да твърдя, че всички проблеми са ми решени, мамка му и късмет дето го имам Щеше да си работи перфектно и с тамоната И кво ? 1001 човека видяха темата във фиат форума и тук сигурно съм ги пускал и един не видя и не каза, че това игране в налягането не е нормално 1вата снимка - романото 2рата снимка - томасетото
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 25 Фев 2013, 18:13 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
Днес най после се наканих да видя защо на място загрява и превключва нормално на 30 гр.(По табло стрелката още не е мръднала),а като тръгна по магистралата веднага след запалване превключва чак на 60 - 70 гр. по табло.Оказа се че като са високи оборотите редуктора загрява бавно и неговата температура изостава от тази на колата.Редуктора е вързан последователно на топлообменника на маслото. Идеи???
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
|