Автор |
Съобщение |
emzo
|
Заглавие: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 14 Юни 2012, 21:16 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Колеги, на колко мм са ви разпробити дюзите на рейката и какви рейки ползвате ?
|
|
|
|
|
mikizh
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 23 Юни 2012, 12:29 |
|
Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52 Мнения: 646 Местоположение: Ямбол - Пловдив
|
Rail 1,5 ома и са на 1,8мм. Бил съм и на 2,0мм , а на 2,2мм ми дава, че отворите са големи въпреки, че по менюала на газовата трябва да са от 2,1 до 2,3мм за нашия двигател.
_________________ Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат! Либра 1.8 - вече на жената
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 24 Юни 2012, 09:52 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Уау, разстреля ме от упор.
До вчера бях с 3.0мм (големи, въпреки, че калибровката минава) от метана, но с Валтек рейка. Сложих 2.1 или 2.2мм , но във високите умира. Разпробих до 2.5мм и сега върви добре, бензин - газ няма разлика, днес ще я засека колко гори.
На 1 бар е редуктора, да не са ти го набримчили твоя на повечко ?
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 09 Юли 2012, 14:38 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
На мен на 1.8 преди време (а сега ще бъде на 1.6) щуцерите в колектора бяха на 3мм, ако за това питаш. Във високите обороти нямаше много мощност, но редуктора беше на 1.10 бара. Може от това да е било. Ползвах рейка стефанели, с "червените" инжектори - 2х2.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 10:05 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Днес засякох колата на бензин. Бях се настроил, че и там ще гори много, но не.
Дотук съм пробвал с 3 различни рейки и 3 различни размера щуцери (на рейката). 2.3мм 2.4мм 3.0мм
Диф. налягане е 1 бар. В колектора е 0.3 бар.
Разхода ми е постоянно закован на: градско - 20/100 газ извън - 10/100 газ, скорост от 90 до 100, без значени с климатик или без, гори си твърдо 10
градско - бензин 12/100 извън - 6.4/100 скорост 100км/ч
Последно смених датчика на термостата, че ми записа 2 пъти грешка, но показанията му бяха адекватни. На газ след смяната не съм я засичал, но не вярвам да е от него.
|
|
|
|
|
alfista
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 13:58 |
|
Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33 Мнения: 148 Местоположение: София
|
Диференциалното до колко ти пада при натоварване? Какви са времената на бензиновите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ? Какви са времената на газовите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ? С какви газови инжектори си в момента и с какви отвори са? Как си правиш настройката, с графика или по таблица,в движение ли настройваш?
_________________ Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 15:58 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
alfista написа: 1.Диференциалното до колко ти пада при натоварване? 2.Какви са времената на бензиновите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ? 3.Какви са времената на газовите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ? 4.С какви газови инжектори си в момента и с какви отвори са? 5.Как си правиш настройката, с графика или по таблица,в движение ли настройваш? 1. 0.37бар-а при рязко ускорение (газ до долу) на 6455рпм Лога е от преди час, но ми свърши газта. На друг лог гледам е 0.86бар-а. 2. 2.80мс до 3.10 в зависимост дали е включила перката, без консуматори. При пълен товар според Хитачито: - бензин - 15.32мс - газ - 13.89мс При пълен това според ГИ на газ 12.80мс 3. При 2.81мс бензиново, газовото е 5.46мс, като включи перката - бенз. 3.08, газ - 6.01мс. пак без други консуматори. При пълна газ - 17.00мс газово време. 4. До преди час беше с турска рейка NLP и отвори 2.3мм. Имам и Валтек Type30(3.0mm) 3Ohm & Rail Horizon (2.1mm) и с трите си гори по толкоз. 5. Пускам бърза калибровка.След това пускам да събира бензинови точки на 4та предавка примерно. След това същото упражнение на газ. И ако трябва коригирам графиката. Нещо такова:
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 17:24 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
По таблицата нищо не съм пипал:
|
|
|
|
|
alfista
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 18:33 |
|
Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33 Мнения: 148 Местоположение: София
|
Направи си диференциалното 1.15 бара,сложи си Хоризонта,не виждам смисъл от турската и валтека при положение че имаш хоризонт. Виж след тези тази манипулация какво ти е газовото време на празен ход.Трябва ако бензиновото ти е 3 мс на празен ход газовото да стане около 3.8 мс,това ще го постигнеш с размера на дюзите и като дигаш налягането на редуктора.Трябва да направиш диференциалнто да не пада под 0.7 бара. За настройката,пускаш да събира точки и почваш да си караш на бензин докато се получи графиката,после така и на газ,и после коригираш.Виж да ли имаше опция стойностите от графиката да се прехвърлят в таблицата ,и почваш с таблицата да настройваш финно.
_________________ Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 18:39 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Няма такава опция за таблицата. Диф. налягане мога макс. на 1.2 бара да го вдигна. Друго ... руснаците препоръчват времето на газ да е в диапазон 5-5.5мс. Цитат: Подбор диаметра жиклера
Сообщение orlov vladimir » 26 авг 2010, 18:59 Правильный подбор жиклера гарантирует безпроблемную эксплуатацию газового оборудования. Особенно это касается валтекоподобных форсунок. Эти форсунки подкупают своей доступностью, ценой и ремонтопригодностью. Но не правильно выбранный диаметр жиклера, может свести на нет все их преимущества. Самый главный критерий подбора, это длительность импульсов газовых форсунок на х.х. Она должна быть в пределах 5-5,5мс. И не зависить от длительности бензоимпульса. Это значение является компромисным. Если мы сделаем меньше, то получим проблеммы зимой (будут мерзнуть) и при выходе из катоффа (будет глохнуть). Если сделаем больше, то получим обеднение смеси на максимальной мощности, из за постоянно открытых газовых форсунок. Немного подкорректировать время газа можно изменением диф. давления. В пределах 0,9 - 1,2. Больше крутить редуктор не стоит.
Цитат: Избор на диаметъра на дюзата
Подходящ избор на дюзи осигурява безпроблемна експлоатация на газово оборудване. Това е особено вярно valtekopodobnyh инжектори. Те подкуп дюзи, достъпност, цена и поддръжка. Но това не е правилно избран диаметър на струята, може да отрича всичко на техните предимства. Основният критерий за избор е продължителността на импулсите на газовите инжектори на празен ход Тя трябва да бъде в диапазона 5-5.5 държави-членки. И не зависи от продължителността на benzoimpulsa. Тази стойност kompromisnym. Ако го направим по-малко, получите problemma зима (ще замръзне) и на изхода на крайната (глух). Ако го направите, ние се опре на максималната мощност на все по-отворени газови струи. Малко време за коригиране на газа може да се промени разлика. налягане. В рамките на границите на 0.9 - 1.2. Повече спин съоръжение не си струва.
|
|
|
|
|
alfista
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 20 Юли 2012, 18:57 |
|
Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33 Мнения: 148 Местоположение: София
|
Ами хоризонта са доста по бързи от валтек и няма смисъл да работят с такива големи времена.
_________________ Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 26 Юли 2012, 19:39 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Аз ще си пиша, пък току виж някой даде акъл. -------- emzo написа: Малко ще порасзъждавам, някой ако иска да коментира - добре дошъл. Имах проблеми с радиатора на парното, спукан явно и лапа въздух и съм губил антифриз. Изгоря ми и централата на еърбега, но това не ме плаши толкоз. Тръгнеш ли да разчиташ на бег-а , пиши се бегал от тоз свят. Та при условие, че все лапа въздух, си мисля, че е оказвало влияние на работата на редуктора.Малко или много. Проблема е отстранен с байпас на радиатора ... засега. Както писах , занесох си рейката на сервиз и хода на буталцето вече е 0.5мм. Скъсих и живота определено, но рейки имам бол , не е проблем. Факт е, че преди да сложа байпас на радиатора на парното , автокалибровката минава само с 3мм дюзи и то от 5 опита - 1. Вчера кочината (Тамоната) ми каза, че дюзите ми били големи. Сложих 2.8мм, че нямах по-малки. Мина успешно. Ето на празен ход (на газ) времената на бензин и газ и показания на ламбдата. Сондата най-накрая (според мен) заработи, както трябва. Ето при рязко ускорение 1ва и 2ра до 100км/ч: При ускорение обогатява, като върна газта я държи бедна. В края на снимката е при поддържане на средна скорост 90-100км/ч. Темпеаратура на газта и на редуктора са сравнително постоянни, спрямо натоварването: Тия пикове (1.8бара след 1ва) в диф. налягане, нормални ли са ? Довечера или утре ще логна бензиновите времена и сондата на газ през Хитачито. Прилагам и конфиг файловете и осцилограмите, ако някой наясно има желание - да ги види и коментира тук или на л.с. С пяна проверих всички връзки, нямам никакво изтичане на газ. Миризма не съм усетил нито около колата, нито вътре, нещо с което много се гордея --------- Няколко въпроса: 1. оградения в зелено винт, за какво служи ? Почти докрай е развит при мен. 2. Какъв тип е сензора за нивото на газта + 3. Бензиновите времена са зависими от натоварването/консуматорите. Та седя и си мисля .... винаги калибрирам между 2 включвания на перката на радиатора, без никакви консуматори, а реално винаги карам на фарове+радио, не трябва ли при включени консуматори да я настройвам ? Реално ЕКУгаз коригира времената, но при консуматори на празен ход, минавам искания от Тамоната диапазон 5-5.5мс газово време на празен ход.
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 26 Юли 2012, 19:40 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
u_bo написа: после я поразгледай сондата как се държи през Хитачито Идеално се държи сондата, определено сега като обогатява, върви повече, усеща се. Ааа и фес-а все още си опреснява идиотски бавно. Разхода обаче е същия .... 10 литра свършиха на 47км. градско, вярно покрай логовете отиде доста газ, но пак е много високо. Ще цитирам МЕМО тук: MEMO написа: В момента с 20 лева минавам 115-120км. във Варна ,с малко климатик което си е около 14 .Извън града най честия ми маршрут е Варна-Трявна .Сто километра по магистралата до Шумен-под 140 не карам и оттам до края с 90-120 /където може/ -от 7,5 до 8,5 литра на 100 .Никога през живота си не съм засичал разход извън града по голям от 9 независимо от климатик и скорост с която съм шофирал.Това при положение ,че обичам да изпреварвам със 7000 оборота, а и в града си я рязкам от време на време.Много ли е,малко ли е не ме вълнува ,важното е че колата върви перфектно и ми прави кефа.
Забравих: 1,8 /VFD ГИ Дотук: - нови свещи - възд. филтър е нов - рейката е калибрирана - сондата заработи добре - чистил съм стъпков мотор, МАФ, ТПС - махнат катализатор - агренажния ремък е зацепван по белези, не знам дали може да има там проблем ? Колата прави с мъка (сравнено с дизеляка ми) 210км/ч по километраж, на бензин. 1вото масло беше 5в40, сега е с Кастрол Едж 5в30 Друго не се сещам. С диференциалното налягане има ли смисъл да си играя ? Ще влияе ли на разхода ?
|
|
|
|
|
mikizh
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 07 Авг 2012, 13:44 |
|
Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52 Мнения: 646 Местоположение: Ямбол - Пловдив
|
Каквото и да правя все се опитва да ми свали газовите времена под бензиновите. Дюзите ми са на 1.8мм и въпреки това все реве, че отверстията са големи. Прикачени файлове:
Untitled.jpg [ 329.18 KiB | Прегледано 15519 пъти ]
Освен това едната дюза работи значително по тихо от другите. Като разменя кабелите на друг цилиндър съответстващата дюза започва да работи по тихо.
_________________ Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат! Либра 1.8 - вече на жената
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 07 Авг 2012, 13:49 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Много са малки тия дюзички, аз с тях съм спънат кон, но пък всичките ми рейки са на 3 Ома.
Много ти играе темп. на редуктора. Ламбдата май работи на бедна смес само ?
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 10 Авг 2012, 15:44 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
За да не цапам темата за кабела ще пиша тук.Изпарител-NIGS.Рейка-Rail 3ohm.Кмп. - Тамона Про газ - П.Дузи 2.3 мм.Още карам на бензин но монтажа напредва.
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
emzo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 10 Авг 2012, 15:46 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56 Мнения: 2632 Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
|
Давай, най-вече разхода ме интересува
|
|
|
|
|
mikizh
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 11 Авг 2012, 22:27 |
|
Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52 Мнения: 646 Местоположение: Ямбол - Пловдив
|
Аааа и рейката RAIL 3 ома ама Horizon ли е, IG1 ли е, IG5 ли е.....?
_________________ Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат! Либра 1.8 - вече на жената
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 15 Авг 2012, 00:29 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
IG1 пише на рейката .Това лошо ли е или е добре?
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
mikizh
|
Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ Публикувано на: 15 Авг 2012, 01:17 |
|
Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52 Мнения: 646 Местоположение: Ямбол - Пловдив
|
IG1 Apache ми на нея дават 1.5ома, а като я меря дава 2.5ома, а ся ми кажи на колко да задам, че да я настроя правилно. От омовете зависи и бързината на самите инжектори. Моята е такава и за мен вече не е хубава. П.П. И на мен ми я даваха за 3ома.
_________________ Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат! Либра 1.8 - вече на жената
|
|
|
|
|
|