Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA




Автор Съобщение
 Заглавие: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2012, 21:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Колеги, на колко мм са ви разпробити дюзите на рейката и какви рейки ползвате ?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 23 Юни 2012, 12:29 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52
Мнения: 646
Местоположение: Ямбол - Пловдив
Rail 1,5 ома и са на 1,8мм. Бил съм и на 2,0мм , а на 2,2мм ми дава, че отворите са големи въпреки, че по менюала на газовата трябва да са от 2,1 до 2,3мм за нашия двигател.

_________________
Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат!
Либра 1.8 - вече на жената
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 24 Юни 2012, 09:52 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Уау, разстреля ме от упор.

До вчера бях с 3.0мм (големи, въпреки, че калибровката минава) от метана, но с Валтек рейка.
Сложих 2.1 или 2.2мм , но във високите умира.
Разпробих до 2.5мм и сега върви добре, бензин - газ няма разлика, днес ще я засека колко гори.

На 1 бар е редуктора, да не са ти го набримчили твоя на повечко ?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 09 Юли 2012, 14:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44
Мнения: 1423
Местоположение: София
На мен на 1.8 преди време (а сега ще бъде на 1.6) щуцерите в колектора бяха на 3мм, ако за това питаш. Във високите обороти нямаше много мощност, но редуктора беше на 1.10 бара. Може от това да е било. Ползвах рейка стефанели, с "червените" инжектори - 2х2.

_________________
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 10:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Днес засякох колата на бензин.
Бях се настроил, че и там ще гори много, но не.

Дотук съм пробвал с 3 различни рейки и 3 различни размера щуцери (на рейката).
2.3мм
2.4мм
3.0мм

Диф. налягане е 1 бар.
В колектора е 0.3 бар.

Разхода ми е постоянно закован на:
градско - 20/100 газ
извън - 10/100 газ, скорост от 90 до 100, без значени с климатик или без, гори си твърдо 10

градско - бензин 12/100
извън - 6.4/100 скорост 100км/ч

Последно смених датчика на термостата, че ми записа 2 пъти грешка, но показанията му бяха адекватни.
На газ след смяната не съм я засичал, но не вярвам да е от него.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 13:58 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33
Мнения: 148
Местоположение: София
Диференциалното до колко ти пада при натоварване?
Какви са времената на бензиновите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ?
Какви са времената на газовите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ?
С какви газови инжектори си в момента и с какви отвори са?
Как си правиш настройката, с графика или по таблица,в движение ли настройваш?

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 15:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
alfista написа:
1.Диференциалното до колко ти пада при натоварване?
2.Какви са времената на бензиновите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ?
3.Какви са времената на газовите инжектори на празен ход и до колко стигат при пълна газ?
4.С какви газови инжектори си в момента и с какви отвори са?
5.Как си правиш настройката, с графика или по таблица,в движение ли настройваш?


1. 0.37бар-а при рязко ускорение (газ до долу) на 6455рпм
Изображение
Лога е от преди час, но ми свърши газта.
На друг лог гледам е 0.86бар-а.

2. 2.80мс до 3.10 в зависимост дали е включила перката, без консуматори.
При пълен товар според Хитачито:
- бензин - 15.32мс
- газ - 13.89мс
При пълен това според ГИ на газ 12.80мс
3. При 2.81мс бензиново, газовото е 5.46мс, като включи перката - бенз. 3.08, газ - 6.01мс. пак без други консуматори.
При пълна газ - 17.00мс газово време.
4. До преди час беше с турска рейка NLP и отвори 2.3мм.
Имам и Валтек Type30(3.0mm) 3Ohm & Rail Horizon (2.1mm) и с трите си гори по толкоз.
5. Пускам бърза калибровка.След това пускам да събира бензинови точки на 4та предавка примерно.
След това същото упражнение на газ. И ако трябва коригирам графиката.
Нещо такова:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 17:24 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
По таблицата нищо не съм пипал:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 18:33 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33
Мнения: 148
Местоположение: София
Направи си диференциалното 1.15 бара,сложи си Хоризонта,не виждам смисъл от турската и валтека при положение че имаш хоризонт.
Виж след тези тази манипулация какво ти е газовото време на празен ход.Трябва ако бензиновото ти е 3 мс на празен ход газовото да стане около 3.8 мс,това ще го постигнеш с размера на дюзите и като дигаш налягането на редуктора.Трябва да направиш диференциалнто да не пада под 0.7 бара.
За настройката,пускаш да събира точки и почваш да си караш на бензин докато се получи графиката,после така и на газ,и после коригираш.Виж да ли имаше опция стойностите от графиката да се прехвърлят в таблицата ,и почваш с таблицата да настройваш финно.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 18:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Няма такава опция за таблицата.

Диф. налягане мога макс. на 1.2 бара да го вдигна.

Друго ... руснаците препоръчват времето на газ да е в диапазон 5-5.5мс.
Цитат:

Подбор диаметра жиклера

Сообщение orlov vladimir » 26 авг 2010, 18:59
Правильный подбор жиклера гарантирует безпроблемную эксплуатацию газового оборудования. Особенно это касается валтекоподобных форсунок. Эти форсунки подкупают своей доступностью, ценой и ремонтопригодностью. Но не правильно выбранный диаметр жиклера, может свести на нет все их преимущества. Самый главный критерий подбора, это длительность импульсов газовых форсунок на х.х. Она должна быть в пределах 5-5,5мс. И не зависить от длительности бензоимпульса. Это значение является компромисным. Если мы сделаем меньше, то получим проблеммы зимой (будут мерзнуть) и при выходе из катоффа (будет глохнуть). Если сделаем больше, то получим обеднение смеси на максимальной мощности, из за постоянно открытых газовых форсунок.
Немного подкорректировать время газа можно изменением диф. давления. В пределах 0,9 - 1,2. Больше крутить редуктор не стоит.

Цитат:
Избор на диаметъра на дюзата

Подходящ избор на дюзи осигурява безпроблемна експлоатация на газово оборудване. Това е особено вярно valtekopodobnyh инжектори. Те подкуп дюзи, достъпност, цена и поддръжка. Но това не е правилно избран диаметър на струята, може да отрича всичко на техните предимства. Основният критерий за избор е продължителността на импулсите на газовите инжектори на празен ход Тя трябва да бъде в диапазона 5-5.5 държави-​​членки. И не зависи от продължителността на benzoimpulsa. Тази стойност kompromisnym. Ако го направим по-малко, получите problemma зима (ще замръзне) и на изхода на крайната (глух). Ако го направите, ние се опре на максималната мощност на все по-отворени газови струи.
Малко време за коригиране на газа може да се промени разлика. налягане. В рамките на границите на 0.9 - 1.2. Повече спин съоръжение не си струва.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2012, 18:57 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33
Мнения: 148
Местоположение: София
Ами хоризонта са доста по бързи от валтек и няма смисъл да работят с такива големи времена.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 26 Юли 2012, 19:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Аз ще си пиша, пък току виж някой даде акъл.
--------
emzo написа:
Малко ще порасзъждавам, някой ако иска да коментира - добре дошъл.

Имах проблеми с радиатора на парното, спукан явно и лапа въздух и съм губил антифриз.
Изгоря ми и централата на еърбега, но това не ме плаши толкоз. Тръгнеш ли да разчиташ на бег-а , пиши се бегал от тоз свят.

Та при условие, че все лапа въздух, си мисля, че е оказвало влияние на работата на редуктора.Малко или много.

Проблема е отстранен с байпас на радиатора ... засега.

Както писах , занесох си рейката на сервиз и хода на буталцето вече е 0.5мм. Скъсих и живота определено, но рейки имам бол , не е проблем.
Факт е, че преди да сложа байпас на радиатора на парното , автокалибровката минава само с 3мм дюзи и то от 5 опита - 1.

Вчера кочината (Тамоната) ми каза, че дюзите ми били големи.
Сложих 2.8мм, че нямах по-малки. Мина успешно.
Ето на празен ход (на газ) времената на бензин и газ и показания на ламбдата.
Изображение

Сондата най-накрая (според мен) заработи, както трябва.
Ето при рязко ускорение 1ва и 2ра до 100км/ч:

Изображение

При ускорение обогатява, като върна газта я държи бедна.
В края на снимката е при поддържане на средна скорост 90-100км/ч.

Темпеаратура на газта и на редуктора са сравнително постоянни, спрямо натоварването:
Изображение

Тия пикове (1.8бара след 1ва) в диф. налягане, нормални ли са ?
Изображение

Довечера или утре ще логна бензиновите времена и сондата на газ през Хитачито.

Прилагам и конфиг файловете и осцилограмите, ако някой наясно има желание - да ги види и коментира тук или на л.с.
С пяна проверих всички връзки, нямам никакво изтичане на газ. Миризма не съм усетил нито около колата, нито вътре, нещо с което много се гордея :)

---------
Няколко въпроса:
1. Изображение оградения в зелено винт, за какво служи ? Почти докрай е развит при мен.

2. Какъв тип е сензора за нивото на газта
Изображение + Изображение


3. Бензиновите времена са зависими от натоварването/консуматорите. Та седя и си мисля .... винаги калибрирам между 2 включвания на перката на радиатора, без никакви консуматори, а реално винаги карам на фарове+радио, не трябва ли при включени консуматори да я настройвам ? Реално ЕКУгаз коригира времената, но при консуматори на празен ход, минавам искания от Тамоната диапазон 5-5.5мс газово време на празен ход.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 26 Юли 2012, 19:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
u_bo написа:
после я поразгледай сондата как се държи през Хитачито


Идеално се държи сондата, определено сега като обогатява, върви повече, усеща се.
Ааа и фес-а все още си опреснява идиотски бавно.

Разхода обаче е същия .... 10 литра свършиха на 47км. градско, вярно покрай логовете отиде доста газ, но пак е много високо.

Ще цитирам МЕМО тук:
MEMO написа:
В момента с 20 лева минавам 115-120км. във Варна ,с малко климатик което си е около 14 .Извън града най честия ми маршрут е Варна-Трявна .Сто километра по магистралата до Шумен-под 140 не карам и оттам до края с 90-120 /където може/ -от 7,5 до 8,5 литра на 100 .Никога през живота си не съм засичал разход извън града по голям от 9 независимо от климатик и скорост с която съм шофирал.Това при положение ,че обичам да изпреварвам със 7000 оборота, а и в града си я рязкам от време на време.Много ли е,малко ли е не ме вълнува ,важното е че колата върви перфектно и ми прави кефа.

Забравих: 1,8 /VFD ГИ


Дотук:
- нови свещи
- възд. филтър е нов
- рейката е калибрирана
- сондата заработи добре
- чистил съм стъпков мотор, МАФ, ТПС
- махнат катализатор


- агренажния ремък е зацепван по белези, не знам дали може да има там проблем ?
Колата прави с мъка (сравнено с дизеляка ми) 210км/ч по километраж, на бензин.
1вото масло беше 5в40, сега е с Кастрол Едж 5в30

Друго не се сещам.

С диференциалното налягане има ли смисъл да си играя ? Ще влияе ли на разхода ?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 07 Авг 2012, 13:44 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52
Мнения: 646
Местоположение: Ямбол - Пловдив
Каквото и да правя все се опитва да ми свали газовите времена под бензиновите. Дюзите ми са на 1.8мм и въпреки това все реве, че отверстията са големи.
Прикачени файлове:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 329.18 KiB | Прегледано 15344 пъти ]


Освен това едната дюза работи значително по тихо от другите. Като разменя кабелите на друг цилиндър съответстващата дюза започва да работи по тихо.

_________________
Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат!
Либра 1.8 - вече на жената
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 07 Авг 2012, 13:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Много са малки тия дюзички, аз с тях съм спънат кон, но пък всичките ми рейки са на 3 Ома.

Много ти играе темп. на редуктора.
Ламбдата май работи на бедна смес само ?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 10 Авг 2012, 15:44 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57
Мнения: 677
Местоположение: Перник
За да не цапам темата за кабела ще пиша тук.Изпарител-NIGS.Рейка-Rail 3ohm.Кмп. - Тамона Про газ - П.Дузи 2.3 мм.Още карам на бензин но монтажа напредва.

_________________
Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P.
Lancia LYBRA 1.8 SW LPG
Rover 25 1.4 Woman CAR


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 10 Авг 2012, 15:46 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:56
Мнения: 2632
Местоположение: Стара Загора
Кара: ше хубава Lybra Berlina 1.8 LX bifuel :)
Давай, най-вече разхода ме интересува :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 11 Авг 2012, 22:27 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52
Мнения: 646
Местоположение: Ямбол - Пловдив
Аааа и рейката RAIL 3 ома ама Horizon ли е, IG1 ли е, IG5 ли е.....?

_________________
Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат!
Либра 1.8 - вече на жената
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 15 Авг 2012, 00:29 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57
Мнения: 677
Местоположение: Перник
IG1 пише на рейката .Това лошо ли е или е добре?

_________________
Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P.
Lancia LYBRA 1.8 SW LPG
Rover 25 1.4 Woman CAR


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1.8 131к.с. с ГИ
 Мнение Публикувано на: 15 Авг 2012, 01:17 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2010, 15:52
Мнения: 646
Местоположение: Ямбол - Пловдив
IG1 Apache ми на нея дават 1.5ома, а като я меря дава 2.5ома, а ся ми кажи на колко да задам, че да я настроя правилно. От омовете зависи и бързината на самите инжектори. :roll: Моята е такава и за мен вече не е хубава. wallbash


П.П. И на мен ми я даваха за 3ома.

_________________
Алфа 75 1.8 EX - 12 години дрифт ми стигат!
Либра 1.8 - вече на жената
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 6 [ 111 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов