Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA




 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: да споделя една моя глупост с газовата
 Мнение Публикувано на: 19 Май 2011, 18:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
От доста време може би около година имам проблем с работата на газ. Абе стана много спъната, при превключване се усеща придърпване - настройки глупости все си дава разход над 15 и това си е. (по тази причина е и коментара в края на подписа ми). Също така и не върви добре особено във високите (където трябва да и е силата) направо умираше.
Бях забелязал че при превключване на 3 ти цилиндър (само него ) на газ (софтуерно) или обратното двигателя става много нестабилен и почва много да тресе.
Мислех че е от газовите инжектори - но са се скапят за няма 30к не ми се стори толкова вероятно.
Скоро се зачетох в описанието на софта за настройка на газовите уредби фобус и там ми светна лампата.
Проблема се оказа че са разменени кабелите на газовата към 3 ти и 4 ти инжектори. След като ги размених и колата стана друга, двигателя работи много по-тихо, много по спокойно, много по-добре върви и май по добре харчи. Та една глупава грешка някъде ме хвърли в ебаси размислите и wallbash ranting goodnight .
Чакайте да не си помислите че Янко ги е разменил при монтажа, НЕ тогава колата си вървеше и харчеше що годе нормално. Проблема съм си го създал Аз при някое от свалянията на кабелите (май общо 2 или 3 пъти)
Съвета е гледайте колеги като изключвате нещо къде го включвате после. И да знаете почне ли една капа да не работи добре на бензин, а на газ да е ок значи настройката на газовата хич не е ок. Когато настройката на газовата е както трябва и на бензин също си работи добре.

При опитите ми да я направя както трябва с разменените инжектори бях стигнал и до момента сутрин да запали и да угасне или едвам да поддържа оборотите докато позагреее ламбдата да му каже че не е в час. Това се получава от много богата смес на газ при което на бензин става мнооого бедна.
Също така представете си учудването ми като видях при изръчкване 3 ти цилиндър инжекторното му време да скача с 50 % над останалите - ама то трябва малко акъл ама да дойде навреме и да се сети човек че има нещо гнило там :)

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов