От доста време може би около година имам проблем с работата на газ. Абе стана много спъната, при превключване се усеща придърпване - настройки глупости все си дава разход над 15 и това си е. (по тази причина е и коментара в края на подписа ми). Също така и не върви добре особено във високите (където трябва да и е силата) направо умираше.
Бях забелязал че при превключване на 3 ти цилиндър (само него ) на газ (софтуерно) или обратното двигателя става много нестабилен и почва много да тресе.
Мислех че е от газовите инжектори - но са се скапят за няма 30к не ми се стори толкова вероятно.
Скоро се зачетох в описанието на софта за настройка на газовите уредби фобус и там ми светна лампата.
Проблема се оказа че са разменени кабелите на газовата към 3 ти и 4 ти инжектори. След като ги размених и колата стана друга, двигателя работи много по-тихо, много по спокойно, много по-добре върви и май по добре харчи. Та една глупава грешка някъде ме хвърли в ебаси размислите и
.
Чакайте да не си помислите че Янко ги е разменил при монтажа, НЕ тогава колата си вървеше и харчеше що годе нормално. Проблема съм си го създал Аз при някое от свалянията на кабелите (май общо 2 или 3 пъти)
Съвета е гледайте колеги като изключвате нещо къде го включвате после. И да знаете почне ли една капа да не работи добре на бензин, а на газ да е ок значи настройката на газовата хич не е ок. Когато настройката на газовата е както трябва и на бензин също си работи добре.
При опитите ми да я направя както трябва с разменените инжектори бях стигнал и до момента сутрин да запали и да угасне или едвам да поддържа оборотите докато позагреее ламбдата да му каже че не е в час. Това се получава от много богата смес на газ при което на бензин става мнооого бедна.
Също така представете си учудването ми като видях при изръчкване 3 ти цилиндър инжекторното му време да скача с 50 % над останалите - ама то трябва малко акъл ама да дойде навреме и да се сети човек че има нещо гнило там
_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT