Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA




Автор Съобщение
 Заглавие: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 13 Окт 2010, 16:47 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
ЗДРАВЕЙТЕ на всички колеги с Делта, пък и с другите
От началото на годината съм с Делта, и до преди около 1,5 месеца и се кефих доста, с изключение когато зареждам, ама реших и аз да си сложа АГУ, демек ядове на главата. Първите няколко дни - кеф, само дето от време на време святка лампата за проблем на инжекциона. Ама за кратко, кефа имам впредвид. На 5-6 ден паля, вдига до нормалните за температурата на двигателя обороти, и гасне. Няколко пъти така - и отивам при газаджията. Разкачи акумулатора за 2-3 мин., запалих - без проблем. "Ако пак стане така - ела". Тръгвам, карам си 4-5 дена, и пак същото. Вече взе да ми пали главата, щото ми гасне и по кръстовища. Отивам пак. "ААААААААА, нормално е, дюзата щото остава без гориво като минеш на газ, за това ти свети лампата, трупа грешка в компа, ама нема страшно - и мойта е така. Един майстор ме светна - реже се кабелчето за постоянно захранване на паметта, и никви проблеми. Само ми намери компа, и ще го направя". Мерси, викам, ще поразпитам къде се намира (компа) и ще дойда. Ама нещо ме човърка, кво ще стане с тоя компютър след 50-100+ рестарта. Пък и защо лампата светва за малко от време на време, като дюзата е постоянно без гориво? И чета по форуми, схеми, информация всякаква, главата ми пуши вече, и реших – на диагностика. Отивам, на 22 септември беше, закача я човека – и грешка на ламбда сонда, и то като мина на газ. Оцъклих се. Изрично поръчах симулатор като слагаха газовата. Човека вика – ходи при газаджията. Отивам да го търся – затворил. Викам си ще ида в събота, ама 2 дена мисля, и направо полудявам. И късно вечерта преди събота ми щракна – никъде не видях кабел от кутията, където са конекторите на ламбдата, към симулатора. Викам си – тоя е объркал сондата, ама пък и в същото време не ми се вярва. Отивам в събота – пак същите обяснения ..., и го питам аз къде е прекъснал сондата. Пича май взе вече да се дразни, вдига капака и показва. И кво мислите – прекъснал нашия детонационния датчик. Кви ми минаха през главата – да не разправям, ама айде викам, пак да е с добро. Иначе се извини, вързаха където трябва, и аз доволен и щастлив отивам да се хваля на мойта половинка.
Радост, ама само 5-6 дни – пак същия проблем, само дето не святка лампа. Два-три пъти разкачам, ама взе да ми писва. За това се обръщам, тука сигурно има специалисти, или пък някой със същия проблем, ако можете – помагайте, направо ми иде да махам газовата.
Колата е Делта 2, 1.6, 75к.с., 1995г., Моно Мотроник МА1.7
Изпарител ЕмеГаз, с ел. превключване и клапан, и БГ ламбда симулатор

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 08:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Имам някакви спомени, че на тоя двигател му трябваше и емулатор на дюзата но може и да се бъркам. Иначе... смени газаджията - тоя явно е някъф пълен идиот.... Варианта с реле прекъсващо захр. на ЕКУто работи но е много груб. Всеки път компа си губи адаптациите които е направил при работа на бензин и после пак наново....не, че нещо ще му стане от рестарти, но си е криво един вид.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 10:08 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
racer666 написа:
Имам някакви спомени, че на тоя двигател му трябваше и емулатор на дюзата но може и да се бъркам. Иначе... смени газаджията - тоя явно е някъф пълен идиот.... Варианта с реле прекъсващо захр. на ЕКУто работи но е много груб. Всеки път компа си губи адаптациите които е направил при работа на бензин и после пак наново....не, че нещо ще му стане от рестарти, но си е криво един вид.

За двете неща - че е идиот, и че губи адаптацията, си абсолютно прав, особено за първото. Така, че ще гледам да запазя поне второто, за това и тръгнах да се боря сам, и с помощта на колегите разбира се.
А за прекъсването с реле - за ЕКУ-то като цяло, или само за паметта, щото без ЕКУ-то няма запалване и т.н.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 13:48 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
simq написа:
А за прекъсването с реле - за ЕКУ-то като цяло, или само за паметта, щото без ЕКУ-то няма запалване и т.н.

Релето прекъсва захранването на ЕКУ-то когато загасиш колата(все едно си махнал акумулатора, но в случая се прекъсва само захранването на компа). И когато дадеш на контакт релето възстановява захранването и компа става "чисто нов" :mrgreen: .

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 15:03 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
dobri_g написа:
Релето прекъсва захранването на ЕКУ-то когато загасиш колата(все едно си махнал акумулатора, но в случая се прекъсва само захранването на компа). И когато дадеш на контакт релето възстановява захранването и компа става "чисто нов" :mrgreen: .

Ясно, ама както каза и колегата racer666 след всеки рестарт - адаптация. А разлика определено има - и във вървежа, и даже мисля в разхода. Гледам, че си специалист, ако можеш да кажеш, има ли вероятност симулатора, ако нещо не е наред или е неподходящ, да подава напрежение/сигнал, не знам какво точно, към дюзата щото едининия кабел на дюзата се реже и се свързва към симулатора и би трябвало да я прекъсва. А преди няколко дни забелязах, че като дам контакт стъпковото моторче се задвижва и отваря дроселовата 4-5 градуса (на око) на неработещ двигател, а ако запаля и включа веднага на газ, дросела се връща на нормално за температурата положение. Освен това, поне засега автоматичното регулиране на оборотите на празен ход на газ си работи.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 15:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
simq написа:
Гледам, че си специалист, ако можеш да кажеш, има ли вероятност симулатора, ако нещо не е наред или е неподходящ, да подава напрежение/сигнал, не знам какво точно, към дюзата щото едининия кабел на дюзата се реже и се свързва към симулатора и би трябвало да я прекъсва.

То за специалист, че не съм, не съм(това ти го дават като титла, като направиш еди колко си поста). Отбирам по малко, но съм любител. Бих ти препоръчал да отидеш при друг газаджия, който е проверен и си разбира от работата.
За съжаление не мога да ти препоръчам :( .

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 16:25 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
dobri_g написа:
То за специалист, че не съм, не съм(това ти го дават като титла, като направиш еди колко си поста). Отбирам по малко, но съм любител. Бих ти препоръчал да отидеш при друг газаджия, който е проверен и си разбира от работата.
За съжаление не мога да ти препоръчам :( .

То съвета по принцип е добър, ама при нас в Кърджали има доколкото знам двама, и избираш м/у зле и по-зле. Кофтито е, че аудиторията още не може да реши кой е по-зле. :)

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 17:44 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36
Мнения: 585
Местоположение: София, Красна поляна
simq написа:
То съвета по принцип е добър, ама при нас в Кърджали има доколкото знам двама, и избираш м/у зле и по-зле. Кофтито е, че аудиторията още не може да реши кой е по-зле. :)

Ще трябва, като ходиш на почивка някъде да търсиш добър газаджия в района :mrgreen: .
Също е хубаво да си напишеш и в профила от къде си, за да можем аз и другите колеги да сме по-конкретни в предложенията си(не само в тази тема). Също си запиши и модела на колата в подписа си - От полза е.
cheers

_________________
Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! :(
EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части.
.....
Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2010, 22:06 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45
Мнения: 715
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
Аз съм с мономотроник и докато не ми бяха прекъснали захранването /ресет/ на компа просто палеше по трудно но от 1 път и при прехвърл. от газ на бенз половин минута се чудеше дали да върви /исчиства грешката натрупана при работенето на газ/ Нямам никакви симулатори емулатори и др. простотии. Итака вече 30 000 км. никъф проблем.

_________________
Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2010, 08:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Щом са ти вързали и емулацията на дюза значи може и самия емулатор да не работи читаво. А може и ония пак да не го е вързал правилно. :lol: Ако ти се разхожда до гр. Септември може да идеш до един колега който ще ти реши проблема.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2010, 13:23 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
Здрасти отново на колегите, и мерси за мненията.
Профила ще гледам редактирам скоро, ама още се ориентирам във форума, иначе съм от Кърджали.
На racer666 - мисля, че няма емулация на дюзата, освен ако не е вградена в симулатора, щото дюзата наистина е прекъсната през него, но е вързана по схемата, проверих :lol: .
То, че ще се търси добър газаджия - ще се търси, даже съм заплюл един в Димитровград, инженер, с доста препоръки от познати, ама нали е свързано и с кинти, та за това изчаквам. Пък и ако успея да намеря проблема ще се изкефя още повече.
Та преди няколко дни като почна пак да гасне я закарах да я закача на комп. В паметта записана „Грешка (+) полюс ламбда сонда”. На газ - идеал, кривата на ламбдата (демек от симулатора) идеална, както и требе да бъде. Обаче на бензин - пълна лудница, показанията не могат да се съберат в скалата. Човека с компа вика - свръх бедна, и доколкото успях да видя - май мина за момент и свръх богата. Най-вероятно, вика, е заради това, и понеже компа е адаптивен, може би се адаптира към газовите показания, и после другите го шашкат. Но все пак не е 100% сигурен.
Взех да мисля, дали симулатора не "изкривява" напрежението от сондата.
Откачам акумулатора за 1-2 мин., закачам, паля, и на газ и на бензин нормални стойности.
В неделя реших да я премеря сондата с мултицет, на газ - излизат стабилни показания, без големи изменения, но на бензин - доста варираха. Но все още не гаснеше. Прекъснат е черния кабел на сондата, замерих го – плюса е. След откачане на акумулатора показанията на бензин и газ почти не се различаваха.
Ако на някой му иде нещо на акъла от тия проби, да казва. Само не знам какви трябва да са нормалните (по книжка) показания на ламбдата, някъде гледах около 1-ца, но не съм сигурен.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2010, 13:40 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
А какво ще кажете дали да пусна тема, ако има Делта 1,6 1995г. 75 коня с газова, работеща без проблеми, да каже колегата как е направена, та да се равня по неговата.
Само по-вещите във форума да кажат къде е най-добре да я пусна (темата).

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2010, 15:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Абе така като чета ми се струва, че емулатора е зле - подава хахави сигнали на ЕКУто и то се похахавя.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2010, 16:44 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
racer666 написа:
Абе така като чета ми се струва, че емулатора е зле - подава хахави сигнали на ЕКУто и то се похахавя.

И аз взех да мисля като тебе. И ми се върти една идея - прекъсването на дюзата да направя през превключвателя на газовата (ако може), да прекъсна изцяло ламбдата, а на симулатора да подам постоянно захранване, така че непрекъснато да подава към ЕКУ-то сигнал за оптимална смес. Ама как мислиш, дали на бензин като настъпвам педала ще успява да компенсира необходимостта от повече гориво само от показанията на другите датчици-обороти на двигателя, положение на коляновия вал, и т.н., щото ако ми свърши някъде газта, все пак ще се наложи да я покарам на бензин.
И как ти се вижда идеята да търся по форума същата Ланчия работеща без проблеми с газовата?

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 20 Окт 2010, 16:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1511
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
Здравей колега.

Моята Делта е същата и вече съм й навъртял над 100 000 км на газ ( само аз) . Иначе газовата си е монтирана в Италия. Нямам симулатор и от време на време ми присветва лампата на дюзата, но нямам никакви проблеми. Профилактично си правя рестарт на около 4-5 хил км ( когато се присетя общо взето). Моят съвет е да отделиш някоя събота 2-3 часа и да се разходиш до свестен газаджия до Пловдив или ако имаш възможност до Пазарджик - при колегата Янко - човека си разбора от работата и ще се справи с проблема. Аз така бих направил, хем една разходка ще си нправиш, хем работа ще свършиш :-)
Поздрави

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 21 Окт 2010, 12:26 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
sasho_n2 написа:
Здравей колега.

Моята Делта е същата и вече съм й навъртял над 100 000 км на газ ( само аз) . Иначе газовата си е монтирана в Италия. Нямам симулатор и от време на време ми присветва лампата на дюзата, но нямам никакви проблеми. Профилактично си правя рестарт на около 4-5 хил км ( когато се присетя общо взето). Моят съвет е да отделиш някоя събота 2-3 часа и да се разходиш до свестен газаджия до Пловдив или ако имаш възможност до Пазарджик - при колегата Янко - човека си разбора от работата и ще се справи с проблема. Аз така бих направил, хем една разходка ще си нправиш, хем работа ще свършиш :-)
Поздрави

Здрасти и мерси.
Ще се наложи да я види наистина майстор, ама няма да е скоро, че тия кинти все не стигат. Дадоха ми телефони на 2-ма майстори в Пловдив, Станимир до КАТ, и Митко (не знам къде му е сервиза), та по-нататък сигурно ще ходя.
На първо време ще шунтирам симулатора, пък да видим кво ще стане, и като се налага, ще разкачам акумулатора. От няколко дни, докато е меко времето, си я паля на газ, и засега няма проблем, дано не и стане нещо, ама да го пробвам и тоя вариант.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 21 Окт 2010, 16:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1511
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
Няма какво да й стане...Когато е по-студено се скапва мембраната на изпарителя. Друго не може да й стане. Пробвай го и този начин.

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2011, 13:58 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
Здравейте отново.
Година по-късно май излезе проблема. Днес-утре, все не стига време и кинти за професионален преглед. Както предположи колегата racer666, и в последствие и аз бях 99% сигурен, проблема е в симулатора. Преди няколко дни с едно приятелче, дето вдява от електроника, най-накрая го отворих. Макар, че и без знания по електроника се видя - две от пистите на платката са изгорели (липсват окоро 1,5 см участъци) wallbash . Пича запои кабелчета между точките в края на повредените писти, ама индикатора на таблото пак си святка. Което ме води на мисълта, че може и някой елемент по тия вериги да е пострадал, ама не исках да го бавя излишно, то е ясно, че ще се сменя. Макар, че от декември 2010г. индикатора си свети, колата си върви :lol: (да не чува дявола), макар и в сервизен режим предполагам. Доста месеци не бях разкачал акумулатора.
Сега смятам да сложа допълнително симулатор само на ламбда сонда (моя е комбиниран сонда+дюза), като сегашния го оставя свързан само с дюзата, макар, че ако разликата в цената е малка - може и пак комбиниран да взема, но не същия като моя. В някъв сайт гледах такива, ама не помня какви им бяха цените. Та молбата ми е, колегите със същите коли, да препоръчате симулатор (било комбиниран или само на сонда), който е сложен на същата кола и не създава проблеми, пък дано намеря такъв, че единствения магазин за газови уредби при нас е на същия идиот, дето ми сложи газовата.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2011, 15:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18
Мнения: 1034
Местоположение: София
Абе я да питам нещо аз, като ти монтираха газовата уредба ТАП сложиха ли? И от къде влиза изпарената газ? Дебитомер има ли колата? И как направиха аванса ?

Питам защото съм виждал следното решение - плочката на смесителя е на въздуховода преди МАФ-а, и от там като мине изпарената газ променя информацията която подават термосъпротивленията и лампата свети - вярно върви ама все едно си без дебитомер.

Термостата ти в какво състояние е и термодатчиците, защото възможната причина да запише грешка в ламбада сондата е точно проблем с охлаждането. Ако показва по ниска температура, ЕКУ-то иска повече гориво за да достигне оптимална температура, ламбдата следи показанията на сместа и решава че е прекалено богата, праща инфо към ЕКУ-то да обедни сместа, термодатчиците съответно казват че пак температурата е ниска и искат по богата смес, като в един момент ЕКУ-то не им тегли една мъжка и почне да работи по таблица. и не следи техните покания. Светва ти индикатора на таблото и колата влизав авариен режим. Това се случва много често при некадърен монатж на АГУ нали има корекции по охладителната система.
Не добре подбрания изпарител може да промени налягането в пълнителните колектори, възможен проблем с МАП сензор, незнам как е при теб, върти ми се нещо че си с МАП а не с МАФ ама не съм сигурен.
Да питам като изключиш от скорост и я пуснеш да се върви гасне ли?

_________________
Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas...
http://forum.italauto-bg.net/index.php
FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: двигателя гасне след монтаж на АГУ
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2011, 17:06 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
SBANKOV, ако го питам "майстора" тия работи - или ще се гръмне или се опита да гръмне мене :lol:
ТАП няма. Малко след като сложих газовата, се позапознах с това чудо, и при последващи посещения го питах дали слага, ама - не. И може би прави по-добре :) . Иначе съм се навил да и сложа, но при точен човек, ама пусти пари.
Газта влиза през плочка точно над дроселовата клапа (двигателя е с моно инжекцион).
Дебитомера си е фабричния.
Ти да не мислиш, че тия знаят как да правят аванс. На тоя двигател, доколко го знам, ЕКУ-то регулира момента на запалването (отчасти и по показанията на детонационния датчик, който бяха прекъснали вместо сондата), а адванс процесор нямам, както писах по-горе.
Термостата го сменях миналата година, и мисля е добре засега.
В интерес на истината, след монтажа на газовата, държи темп. едно деление под 90*, ама го отдавам на повишения обем на охл. с-ма - тръби, изпарител, както и на променения поток на антифриза.
Изпарителя го е улучил по случайност, според него киловатите на ДВГ-то имат значение когато се монтира газов инжекцион.
По инерция засега не гасне.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 3 [ 47 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Газови уредби за LANCIA


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов