Автор |
Съобщение |
matio1
|
Заглавие: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 28 Май 2017, 09:45 |
|
 |
Чел списания |
 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Здравейте колеги, От седмица имам друга Епсилонка с 1,2мотор 60 к. с. и обикновена газова . На бензин е перфектна, но на газ работи добре на тихи обороти подам ли газ забива муцуна и гасне . На средни и високи обороти е добре , а само след 800те оборота които държи с отпуснат педал на газта не може да поеме. Изпарителя е ''куче марка'' само с един винт за реглаж с който се опитвах да постигна нещо , но неби. Регулирах двуцевката по правилата и колата си върви на висока скорост, но на всеки сфетофар -мъкаа! Въздувния филтър и свещите са нови . Чистих филтърчето на газта, но нищо, Не знам дали има емулатор. Не намерих в форума нищо по въпроса и разчитам на вашите съвети по въпроса , може и за добър майстор в Сф. БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!
|
|
 |
|
 |
slimi
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 29 Май 2017, 11:50 |
|
 |
Ентусиаст |
 |
|
Регистриран на: 19 Юли 2014, 11:44 Мнения: 108 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Най-вероятно се дави но наистина ти трябва добър газаджия. Аз ходя при тези на Горубляне - софгаз или нещо такова.
_________________ Отслабвам с Мейзитанг
|
|
 |
|
 |
kirmer
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 29 Май 2017, 11:53 |
|
 |
Виждал Lancia |
 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2017, 09:41 Мнения: 21
Кара: Lancia
|
+1 за софгаз
_________________ Мързела планини повдига! Мразя фитнес ползвам Стероиди...
|
|
 |
|
 |
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 30 Май 2017, 11:17 |
|
 |
Чел списания |
 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Мерси за насоките . Битката продължава, ще видя какво ще кажат майсторите и ще пиша!
|
|
 |
|
 |
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 30 Май 2017, 21:29 |
|
 |
Чел списания |
 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Днеска един ''специалист'' уж я оправи , върття врътките напред назад, форсира каза, че е перфектна и след 5-6 км. същата работа :като постои на място на малки обороти като подадеш газ за потегляне глъхне и гасне .аман вече . чакам пак вашите насоки и предположения, за което предварително благодаря!
|
|
 |
|
 |
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно -.РЕШЕН. Публикувано на: 31 Май 2017, 11:50 |
|
 |
Чел списания |
 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Проблема решен ! Сабахлен Със сапунена гъба минах навсякъде и установих , че от болтчето за състава на сместа на изпарителя изпуска газ . УплЪтних го с малко силикон , центровах по правилата малките обороти после двуцевката и ЗАСПА !Работи като швейцарска ''Омега''! Пообиколих към 15 км в Сф. Държи си оборотите набира отлично , а бе много съм доволен от себе се де ! Разхода ще го засека и ще пиша ! Мерси и БЕЗАВАРИЙНО НА ВСИЧКИ!
|
|
 |
|
 |
LYBRAtor
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 10 Юни 2017, 10:35 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 10:38 Мнения: 1444 Местоположение: София, The Camp
Кара: 3.0 24v на ГАЗ
|
Колега как центроваш тихите обороти? Имам предвид какви са правилата?
_________________ '05 E280 3.0 24v LPG / '07 147 1.6 16v FL Eco LPG / '09 A160 FL 1.5 8v Ex:'07 159 SW 1.9 16v JTD, '86 Delta GT 1.6 8v, '00 Lybra SW 1.9 8v, '04 C2 1.6 16v, '97 Vectra 1.8 16v, '97 Dedra 1.6 8v, '91 Fiesta 1.4 8v.
|
|
 |
|
 |
matio1
|
Заглавие: Re: Проблем с ''наемането''от малки обороти. Y моно . Публикувано на: 11 Юни 2017, 14:00 |
|
 |
Чел списания |
 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2010, 11:15 Мнения: 59
|
Е ми първо с винта за сместа на изпарителя докарвам до стабилни 800-900 оборота . след което увеличавам на 3000 об. и Развивам врътките на двуцевката почти напълно .После стабилизирам на 3000 и започвам да завивам винтовете докато започнат леко да падат (много тънък момент - въртя през четвърт оборот )След като почне да ''глъхне'' отвивам по малко докато се стабилизират на 3000..До тук готово . Последно изпробвам дали мотора реагира пъргаво на педала на газта .Ако е муден или прекъсва развивам още малко винтовете . Въпрос на ''проба грешка е'' Разхода се уцелва трудно и е в процеса на каране . Дано съм бил ясен и полезен .
|
|
 |
|
 |
|