Автор |
Съобщение |
Ublev
|
Заглавие: Делта II маховик Публикувано на: 05 Сеп 2013, 12:28 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Здравейте колеги, нов съм във форума и незнам дали темата е за тук. Карам Делта 2 1.8 и.е. 103 коня, та въпроса ми е: Маховик от 1.6 дали ще стане без преправяне на мястото на стартера, или ако може да ми препоръчате стругар в окръга на Пазарджик, който да олекоти оригиналния маховик качествено.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 12 Сеп 2013, 13:23 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Между другото днес замених оригиналния филтър със спортен " HKS"
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 22 Окт 2013, 21:58 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Колега не искам да цапам темата ама това е същият двигател като моята и мисля е 836А5000 и тоя спортен филтър не и се отразява добре а за маховик мисля в темите четох за маховик от лада нива с малко преправяне 6.200 грама
_________________
|
|
|
|
|
niko kappa 2.4jtd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Окт 2013, 13:59 |
|
Регистриран на: 30 Юли 2011, 14:42 Мнения: 107 Местоположение: София България
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t -Новото попълнение в семейството.
|
Според мен колега не се захващай с тия тунинги че само беля и наливане на пари. Ако имаш възможност по добре я смени с по мощна и си ок.Поздрави.
_________________ Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t Chevrolet Aveo 1.4 16v BMW E30 M3
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 26 Окт 2013, 16:33 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Колега niko прав си за това ама то кога ни сърбят ръцете е така, пък и най-лесно е да си вземеш направена, но удоволствието да си я сглобиш сам и да се повозиш след много безсънни нощи в правене и мъки, за това и дадох отговор на въпроса, а не му отговорих на колегата да вземе друга. Сигурен съм че и ти правиш от "нищо" нещо а не отиваш направо да си купиш.
_________________
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 26 Окт 2013, 19:05 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Да си дойдем на думата Иначе колега търся тук някой стругар да ми олекоти маховика и да видим как ще е. Между др-то глава от 1.8 16В дали ще стане ? Казаха ми че искала презацепване и нямало проблеми.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 26 Окт 2013, 21:43 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
такова 1.8 16 дето ще стане главата много трудно ще намериш, вече не останаха иначе от 182А2 или 183А1 няма да стане
|
|
|
|
|
LoGo
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 27 Окт 2013, 23:26 |
|
Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12 Мнения: 1106 Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
|
Тоя спортен филтър като е там, вдигал ли си и горивото ? Или е просто за украса? Иначе, аз лично не смятам, че точно този мотор си заслужава "тунинга" Защо като ти се занимава не си намериш донор и да си прехвърлиш нещо зло 2.0+ и да го закараш при някой за препрограмиране или бокс? - Тогава вече и филтъра ще ти влезе в употреба както си трябва Вземи си голям мотор разпилей го и го направи перфектен (докато си караш колицата с този) В един момент прехвърляш мотора, кутията полуоските и главините (т.е. животното) пускаш инсталацията и разцепваш На новия сложи спортна генерация, ремап, алуминиеви тръби за спортния филтър и ела да ме повозиш Примерно цялостно рециклиран 2.0t ммммммммммммммммммммм
_________________ ZLA83500000199107
|
|
|
|
|
niko kappa 2.4jtd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Окт 2013, 20:34 |
|
Регистриран на: 30 Юли 2011, 14:42 Мнения: 107 Местоположение: София България
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t -Новото попълнение в семейството.
|
flippy_vd написа: Колега niko прав си за това ама то кога ни сърбят ръцете е така, пък и най-лесно е да си вземеш направена, но удоволствието да си я сглобиш сам и да се повозиш след много безсънни нощи в правене и мъки, за това и дадох отговор на въпроса, а не му отговорих на колегата да вземе друга. Сигурен съм че и ти правиш от "нищо" нещо а не отиваш направо да си купиш. Колега то и аз пиша да не се занимава с тия неща а аз самия в момента сам захванал нещо огромно с една капа купе и дето викаш не мога да спя и пари хиляди трябват ама.....кога има глава да пати хахаах.Горе главата и шашаво да гледаме.Да не ти казвам ,че вече десет години се занимавам с тунинги и още акъл не ми е дошъл.Много здраве и поздрави на всички.
_________________ Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t Chevrolet Aveo 1.4 16v BMW E30 M3
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 30 Окт 2013, 01:55 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
hf hpe написа: такова 1.8 16 дето ще стане главата много трудно ще намериш, вече не останаха иначе от 182А2 или 183А1 няма да стане Можеш ли да ми кажеш с точност от какъв ще стане ? Относо другите колеги: Мислил съм го за трансплантация, но за момента няма как. Иска доста средства, а в момента не разполагам с толкова Искам малко да засиля този мотор и евентуално по - късно да се слага 2.0 турбо Ако може някой със същата като мойта да каже на 5-та в 3000 оборота с колко км върви че нещо доста гори и незнам дали не е сменявана кутията. При мен в 3000 върви с около 95км
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 31 Окт 2013, 18:22 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
16V глава става от 2.0 139 коня от Фиат Купе, но покрай нея много други неща ще ти трябват.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 31 Окт 2013, 18:59 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
няма ли да се разреди много мотора с тая глава от 2.0
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 31 Окт 2013, 22:11 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Зависи какви бутала ще ползваш. При твоята 8V конфигурация горивната камера е изцяло в главата около клапаните, като буталата са ти даже с чело, което излиза над равнината на блока в ГМТ. При 1.8 (редкия 16V) и 2.0 16V главата е еднаква, а отдолу буталата са с разлика в челата, за да се докара еднаква степен на сгъстяване. Съответно или трябва да откриеш бутала от 1.8 16V Лампреди! или да преправиш твоите налични от 8V. С бутала от 2.0 16V би трябвало малко да се разреди 1.8-цата и да се загуби ефекта от 16-те клапана, защото на практика ще имаш горивна камера като на 2.0 16v, но обем на цилиндъра с 60-тина куб. см по-малък. Помисли дали да не смениш цялата кола!
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
niko kappa 2.4jtd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 31 Окт 2013, 22:51 |
|
Регистриран на: 30 Юли 2011, 14:42 Мнения: 107 Местоположение: София България
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t -Новото попълнение в семейството.
|
И аз това му предложих на колегата,но дано целта оправдава средствата.Поздрави и много успех.
_________________ Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t Chevrolet Aveo 1.4 16v BMW E30 M3
|
|
|
|
|
niko kappa 2.4jtd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 31 Окт 2013, 23:00 |
|
Регистриран на: 30 Юли 2011, 14:42 Мнения: 107 Местоположение: София България
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t -Новото попълнение в семейството.
|
Колега Ublev виждам че си се запалил яко и чувството ми е познато.Очертава се след около десетина дни да пътувам до Италия ако решиш че с нещо мога да ти помогна като части или цял двигател съм на линия.0876331810 Нико или на лично.Поздрави.
_________________ Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Kappa Coupe 2.0t Chevrolet Aveo 1.4 16v BMW E30 M3
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 01 Ное 2013, 02:55 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Колега запалил съм се, но ще се прави нещо след около месец-два. За момента само събирам материал Иначе мисля че със нейните си бутала яко се препилят отгоре ще стане по - добре, защото ще олекнат малко.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 01 Ное 2013, 11:04 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Те са си леки. Няма да спечелиш от това. Зарези за клапаните трябва да им се направят и ако гониш конкретна степен на сгъстяване, след като сметнеш обемите от гарнитурата и в главата около клапаните, да сметнеш и колко от изпъкналата централна част на челото да отнемеш...ако се налага. После не е по-лесно с частите около новата глава, защото всички са различни, включително и елементи от инжекциона. Например със сигурност знам че бенз. рейка при 16V e с малко по-големи разстояния между гнездата за дюзите от твоята. За см./изп. колектор и покрай тях предполагам е ясно и от снимка от нета.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 04 Ное 2013, 19:38 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Това си е бая игра с тея бутала, ами ако се сложат от 2.0 и главата се шлайфа ? Би трябвало да не се разреди чак толкова много.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 05 Ное 2013, 12:54 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Да, това е вариант, но главата не позволява "ладово" шлайфане по 3 мм... Ето примерна сметка: Ако 2.0 16 е със степен 10:1 и главата с буталата без шлайф се пренесат в 1.8 то степента ще падне на 8.9:1 Вече за точната сметка трябва точно мерене на обемите.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 06 Ное 2013, 11:44 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
И про тази степен 8.9:1, направо си плаче за турбо с лекичък наддув от 0.6 примерно...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
|