Автор |
Съобщение |
racer666
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 06 Окт 2014, 04:38 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 07 Окт 2014, 12:48 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Вчера го оправих... искаше да се позачисти. Стегнах главата, сега чакам пулчета че мойте са доста износени ама най- вероятно утре ще дойдат. Живот и здраве другата седмица се надявам да я палим
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 09 Окт 2014, 21:05 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Вече зацепен.... скоро се надявам да го палим
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 11 Окт 2014, 21:27 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Имай в предвид колега, че премахването на паразитната ролка на ангренажа премества центровката с(по спомен) половин зъб на разпределителните валове, което не помня на колко градуса се явяваше.
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 11 Окт 2014, 23:06 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Аз карам така и на двете коли и нямам ядове с вървежа. Пък и съм виждал и други проекти така. На теория си прав (не бях се замислял за това) и ми е любопитно дали да корегирам положението на фазовия датчик, защото ми е на фабрични настройки. Но ми се струва, че изместването ще е и с по-малко от половин зъб, защото ремъка едва променя положението си, опирайки в лагера.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 12 Окт 2014, 20:27 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Ангренажното колело на 8в е с 42 зъба т.е. един зъб разлика измества разпределителните с 8 градуса 34 минути и 12 секунди
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 12 Окт 2014, 21:39 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Стара снимка е ... в петък си направих стойка и ролката е там ще снимам как стана утре, а процеса е , одрезах на вала часта на която се лови ролката,при стругар и направих резба и от др-та страна,пробих ламарината дет го затапва и хванах часта от вала за нея с болт който е залепен и 2 точки му ударих с ЦО-то.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 14 Окт 2014, 16:35 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 15 Окт 2014, 20:43 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Запаих го преди малко... утре ще го снимам,ама май бая се е разредил. Мерих компресията е малко над 7... иначе работи мн добре
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Окт 2014, 00:30 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Някой ще каже ли как се смята степента на сгъстяване да видим колко ли ще е .... мисля че трябва да е на около 8 и малко,понеже митака е писал че с бутала от 2.0 113коня дето са плоски сложени на моя мотор ще падне на около 8,49 като добавим и металната гарнитура която е по делебичла от оригиналната.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Окт 2014, 15:49 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Степента е = цилиндъра + камерата, разделени на камерата. СтСг= (ц+к)/к Камерата е обемът над буталото в ГМТ. Включва дебелината на гарнитурата заместена във формулата за обем на цилиндър съответно с радиус 8,4 см / 2 = 4,2 см при теб. Тя след стягане се сплесква и подобни...отделно моята примерно беше 85 и нещо милиметри(на гуарнитауто или нещо такова)..... После нагоре от гарнитурата към камерата се добавя и обемът в главата около клапаните. Мери се като го напълниш с масло през стъкло със спринцовка. Всичко трябва да е в кубически сантиметри, за да излезе сметката. Другият вариант беше ако се ползват заводските части и се приеме на 2000 кубика 8:1 от книжките, то оттам да се ползва наготово обемът на камерата получен от форулата за степента, но при теб сглобката е различна вече. Друго, 2000 8в турбо с 8:1 сток работил, но не издухал дава масово 9,5 - 10 - 10,5 атм. компресия. Твоите 7 не са толкова зле, а и предполагам си с разпределителните валове от 1.8, които не ги знам конкретно като фази и повдигане, но са много вероятно по-агресивни от заводските на 2000 8 турбо. Това последното е във връзка с компресията която си измерил. Включително след ремонта, още не си минал никакъв пробег, за да се каже че всичко е паснало и уплътнява както трябва.... При всички положения дори да е по-разредена като я надуеш няма къде да ходи освен да върви яко. Това което може да те ограничи са дебита на помпата и дюзите, на турбото параметрите и настройката на компютъра. Така разредена основен минус ще е лошата ефективност на ниски обороти преди да е надула. Няма да върви там, няма и да е много икономична.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Окт 2014, 19:40 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Няма да се мери степента... колкото толкова Сега ще повърви малко атмосферна докато събера пари за електроника и до някой друг месец ще е под налягане... макар че се чудя дали да не и метна турбото с малък надув 0.1-0.2 колкото да наваксва разреждането без да се бара ЕКУ-то https://www.youtube.com/watch?v=sHbTefm ... e=youtu.be паленето ама ми е малко слаб акумулатора
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 17 Окт 2014, 09:48 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Със сегашните ти бутала се сещам за три варианта за сгъстяване: 1- биели и колянов вал от 2000 кубика и отиваш на 2000 леко сгъстен понеже по снимките не си ги изравнил докрай буталата като на 2000 ...даже за този вариант мога да те снабдя с частите 2- 16 клапанова глава - тя е с по-малка камера от на 8в и съответно ще сгъстиш, но този път измери Трябват обаче и по две сенки да вкопаеш за смукателните клапани задължително....хубавото е че е по периферията където не си отнемал. Трябва ти бутало за мостра от 2000 16в Някой беше ползвал ангренажните колела от 8в, за да не сменя и ролката на вала....тука може и с ангренажа да се наложи играчка. 3- да си я надуеш както е така
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 17 Окт 2014, 10:13 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Така ще се надува,но малко по-натам че в момента съм в Несебър а трябва да се прибирам в Пазаржик и просто ще ми трябва кола.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 18 Окт 2014, 00:07 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Кажете дали от 2.0 8в турбо ще стане изпускателен колектор на мойта или дали някой ще пасне,че явно от разреждането ми идва малко степента и има детонации, утре ще и кача по голям дросел и малко ще и вдигна налягането в реиката да видим дали ще се оправи или ще се надува минимално без да се бара еку-то докато взема електрониката
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 18 Окт 2014, 10:17 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Турбинирай и карай на LPG докато вземеш електрониката
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 18 Окт 2014, 17:50 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Детонации от ниска компресия...?
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 18 Окт 2014, 23:47 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Получава се голям джоб в цилиндъра... един вид остава празно място. Днес сложих дросел на около 56мм на клапата и 62-3 на входа и заработи по-добре,даже огин хвърля
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 19 Окт 2014, 11:45 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Ти сега не я пъни огньове да фръля, нека напасне сменените части. Сега както е разредена шанса за детонации е по-малък. Може запалването да не е в час. Тя сега попринцип ще върви по-малко и ще гори повече след мод-а. Възможно е и да не доизгаря всичко и да смърди на бензин... Колектор от 8в турбо ще пасне на твоята глава. Два модела са: от 1.6 с т25 фланец и от 2.0 с т3. Имам един от 2.0 8втурбо, пиши ми ако те интересува;) Онзи гарет обаче от 6-та страница не е с т3 фланец на топлата част.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 19 Окт 2014, 12:31 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Фланец ще си направя преходен, иначе мотора иска да се коригира ъгъла на запалване при това разреждане ама за момента няма как
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
|