Автор |
Съобщение |
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 15 Дек 2011, 21:28 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
маркуч намерих намерих и човек които се занимава да пресова такива щуцери накраиници и подобни утре съм при него.. по магазините не намерих та ще видя той какво ще каже ходих в един магазин оня ми дава некви Градински щуцери - аз му викам абе аз няма да поливам градина бре човек трябва ми щуцер маслен държащ на налягане и висока температура .. ама 3-4 ма мои приятел ме насочиха към тоя човек днеска не успях да ида до него ама утре ще прескоча да видя какво ще каже по въпроса дано ги направи и нагласи че да мога утре да ида да сложа масления радиатор че само той ми е останал днеска купих и масло за скоростите остана ми само да взема масло за двигатела и маслен филтър и паля .. първоначално ще сложа M10-D за да видя да не избие от някъде дали тече за проба един вид после вече ще мисля да му взема кадърно масло :Wink: | ще направя снимки и на нещата който не съм снимал до сега че не съм могъл
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 15 Дек 2011, 22:07 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Колега, недей да я караш с М10Д само.... защото най-често така става ... временно та за постоянно... А маслото е наистина гадно! Късно разгледах темата, щях да ти кажа че най вероятно лапа за мотора от Ритмо ти трябва. Аз съм насаждал 1100 кубиков от Фиат на Застава Юго 900 кубика. Нито тази на 900сс ставаше нито тази от 1100сс, а идеално си пасна от Ритмо 1500 !:) И при мен този 1100 мина през 3 коли !;) Успех с начинанието!
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 15 Дек 2011, 22:47 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Delta написа: Колега, недей да я караш с М10Д само.... защото най-често така става ... временно та за постоянно... А маслото е наистина гадно! Късно разгледах темата, щях да ти кажа че най вероятно лапа за мотора от Ритмо ти трябва. Аз съм насаждал 1100 кубиков от Фиат на Застава Юго 900 кубика. Нито тази на 900сс ставаше нито тази от 1100сс, а идеално си пасна от Ритмо 1500 !:) И при мен този 1100 мина през 3 коли !;) Успех с начинанието! M10-D-ката ми е ясно колега ще я сипя само за първия старт .. да видя за евентуални течове и тем подобни колата седи в гараж няма да се кара след тест-а ще си и взема хубаво масло аз си пажаря с HGT-то уно-то ми е слабост просто и сърце не ми дава да го продам или разпарчетосам а и тоя мотор ми изпадна евтино иначе за лапата Мерси все пак но свърши след 3 дена умуване я измислих и си е направих от желязо с тампон разбира се утре ако ми остане време ще е наснимам да я видиш
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 16 Дек 2011, 20:24 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Мъките не спират .. днеска ми свалиха кожата за тия 2 маркуча и щуцерите ... направо нямам думи после се оказа че кво съм мерил маркучите съм ги измерил много дълги сега са дълги и ще се чудя къде да ти набутвам ... и за капак.. няма место за масленото радиаторче до водния от преде за няколко см не стига просто ужасен ден каръшка история днеска направо хварлих всичко и се прибрах като тръгне да не върви и тва си е ..
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 18 Дек 2011, 20:46 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Опита за палене днес беше НЕУСПЕШЕН - причина издухано чукче на делкото изпаднали му пъпките и хвърля когато му е кеф на него н 10 оборота хвърли 1 път .. и искрата прескача в самото чукче а не на бобината гледах сега по нет-а да намеяр подобно мисля че от волга или от лада ще пасне утре ще ходя да търся някакво такова всичко по мотора е готово иначе нахласих и радиатора масления и водни съединения всичко само това чукче предаде работата ама утре ще търся и дано намеря - на чукчето пише DODUOO - (rofl) господ знае па тва кво значи
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 19 Дек 2011, 14:27 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
готова е работа от москвич са 1 към 1 вече го купих срещо 4 лева
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
willow75bg
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 19 Дек 2011, 17:03 |
|
Регистриран на: 21 Окт 2008, 13:20 Мнения: 438 Местоположение: Плевен
|
Колега,имам делко от А112,но 950куб с датчик на Хол.Също и бобина,възд.филтърна кутия и още нещо но забравих.Ако ти трябват да ги видя на село дали стоят?
_________________ Fiat Croma 1.9mJET Lancia DEDRA SW 1.8-16V 131к.с.
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 19 Дек 2011, 21:12 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
willow75bg написа: Колега,имам делко от А112,но 950куб с датчик на Хол.Също и бобина,възд.филтърна кутия и още нещо но забравих.Ако ти трябват да ги видя на село дали стоят? колега твоето явно е било с Ел.запалване а това е с съвсем обикновено делко с чукче за да сложа твоите ми трябва цялата ел.система все пак виж какво имаш нарпави някоя снимка може и да ми хрумне нещо аз по-принцип имам електрона запалване някъде в мазето и по на там ще го слагам него
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 21 Дек 2011, 19:46 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Малко съм в застои с колата че снощи попрепих лекичко.. а уж днеска трябваше да съм в гаража ама се едно беше много студено днеска така или иначе. тия дни маи няма да има време за палене в Петък ако има време маи ще бъде въпросното палене в Момента между другото се подготвя Електроно запалване за двигателя от 18 000 V искра на свещите ще стане 35 000 V то е готово в прочем само тря да го изнамеря и да го направя то е точно за коли с чукче на делкото чукчето се ползва като оперативен бутон за подаване на сигнал от тук на там вече управлява електрония блок само че с това ще се занимавам малко по на там и между другото понеже имам 1 маховик резервен отиде за олекотяване с 2 кг Wink та развитие ще има и по на там по тоя двигател не кои знае какво ама е такива дребни доработки за сега ще се хвана го запаля да видя всико как е в петък вероятно после се хващам да грундирам цялата кола от долу под калниците после да махна мокет седалки и от вътре да е грундирам цялата
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 21 Дек 2011, 19:49 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Днеска взех Лимонена киселина за промивка на водната система понеже колкото и старателно да са чистили двигателя като са го правили всяка магистрала след това пак са си му сипали водичка .. и на всеки резултата е ясен котлен камък и раждоляк яко до сега не съм ползвал лимонена киселина за това но баща ми ми каза че е ползвал и каза че светвало като ново след сипването и държане до като си стигне колата 80-тина градуса там работната темп точиш и наливаш свежия антифриз и от други хора съм чул същото ще го направя това тая седмица и ще ви споделя ефекта ако става така както говорят да си знаят хората кво да правят за да чистят котлен камък и ръждоляк от блока :Wink: Обърнах си къщата не мога да си намеря допълнителните уреди от аутобианчито оригиналните на тях си имаше волтмер темп.масло , налягане масло и ще си ги сложа тях само ако успея да ги намеря къде съм ги забутал
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 23 Дек 2011, 19:51 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Днеска чук гласа на мотора играх си с центровакта малко до къде е наглася но стана супер много ми харесва че пали вече като стария двигател само пипаш и пали без да върти без нищо ( нали аз съм му правил центровката как ) мотора работи много добре и много хубаво само дето не съм закачил нито едно гърне и звука е .. приятен даже се и повозих днеска ! направих едно кръгче около гаража не е зле ама тогава не бях нагласил центровката баш не можах да ви снимам баш като въртя как запали че го изпуснах но запали от първия път без проблем направил съм клипче което е с много лошо качество и кратко но се пак да има .. утре ще ида да донаправя центровката въпреки че няма да си играя сега много понеже ще слагам електроното запалване ще си играя с водната система утре да си вържа парното да сваля перката на парното че издава звуци на умрело и трябва едни предходници да правя че тия датчици където искам да сложа аз не стават сложил съм сега едни други става въпрос за масления не можах да видя днеска какво налягане прави има още доста работа но сложното мина запалих днеска и всичко е доволно ще си върна и моя термостат от уно-то стария двигател същия е на захват понеже тоя е избушен Ето и клипчето - http://vbox7.com/play:a1b39f014c - колата е без гърнета ! само една тръба 1 метър
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 24 Дек 2011, 11:13 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Много симпатична малка количка става! Успех колега, пък новогодишно ти пожелавам: "Охлюв да те полази, дано!"
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 24 Дек 2011, 13:26 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Da_Fuse написа: Много симпатична малка количка става! Успех колега, пък новогодишно ти пожелавам: "Охлюв да те полази, дано!" хаха Мерси колега Весели празници и на теб и на всички
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 11 Авг 2012, 15:26 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 11 Авг 2012, 15:26 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
и тва
Прикачени файлове: |
cam000721_358.jpg [ 124.96 KiB | Прегледано 10581 пъти ]
|
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 22 Авг 2012, 21:05 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 22 Авг 2012, 21:06 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
ToBa
Прикачени файлове: |
shema1_130.jpg [ 46.49 KiB | Прегледано 10543 пъти ]
|
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 25 Авг 2012, 17:32 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
И така днеска завърших електронното запалване след малко главоблъскъница от вчера съм го направил и си неще и неще и гледах преглеждах 100 пъти открих си една грешка на платката като съм я чертал оправих я и пак не ще и гледах гледах и няма оправия на края си викам я да погледна тоя БД140 в другия каталог кое му е Б,Е,К кога погледнах кво да видя... 2 различни каталога 2 различни неща ужас и дефакто се е получавало че место на База-та е идвало колектор точно на обратното цъфнах ги и 2-та бд140 и разбрах кво става.. и сега нямаше от къде да взема и викам да видя кво имам по шкафовете намерих един 29 0 140А нещо си представа си нямам къв е и няма намиране по каталозите и викам я да го пробвам аз е така.. че си нямам работа ток пък взе че стана колкото за пробата запалването работи доста добре пробвах го в нас искрата е 1 см на кабела и то с обикновена бобина и с тоя измислен транзистор като взема яката бубина 30 кВ и бд140 си а не тоя измисления се предполага че ще е още по добре платката съм я правил малко на бързо.. но ще направя втора по кадърно се пак я снимах пробвах запалването и с двата транзистора и с КТ812 и с БУ508А разлика в искрата няма но БУ508А е много по здрав и мощен 1500V 125W а КТ812 е 700V и мисля че е 35 W КТ-то грее доста БУ-то се държи доста по добре Бу-то не се вижда на снимката понеже ще бъде на корпус за да се охлажда като хората и за пробата го бях вързал е така нащракал съм няколко снимки при рисуването на платката и при Ецване-то не е от кои знае колко красива но пак казвам на бързо я драсках и нямах милиметрова хартия че да се заигравам следващата ще е по красива по грозна платка не съм правил през живота си
Прикачени файлове: |
Коментар на файл: 3
CAM00097.jpg [ 49.36 KiB | Прегледано 10517 пъти ]
|
Коментар на файл: 2
CAM00095.jpg [ 52.35 KiB | Прегледано 10517 пъти ]
|
Коментар на файл: 1
CAM00094.jpg [ 56.92 KiB | Прегледано 10517 пъти ]
|
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 27 Авг 2012, 11:23 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Я колега сподели, това електронно запалване може ли да се приложи на кола със съществуващо електронно, като някакъв вид усилвател на искрата и евентуално ще има ли проблеми електрониката на инжекциона с него...?
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Fiat Uno 0.9 45 към - Autobianchi A112 1050 Abarth 70 hp Публикувано на: 27 Авг 2012, 13:33 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Не. За това което мислиш потърси т.нар. плазмено запалване.
|
|
|
|
|
|