www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

evo Dedra
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=22353
Страница 10 от 10

Автор:  joro66 [ 19 Юли 2013, 23:21 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик.

Автор:  ici [ 20 Юли 2013, 23:46 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

joro66 написа:
Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик.

нещо като делител на напрежение е, пращам ти го на ЛС

Автор:  ici [ 28 Яну 2014, 00:19 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

малко снежно къпане :)
http://www.youtube.com/watch?v=lhDKFirC ... e=youtu.be

Автор:  ar2r [ 28 Яну 2014, 14:42 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Сложете едно гребло, барем да помагате на общината punk Яка машина убиец

Автор:  dogo_igor [ 23 Фев 2014, 21:38 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря .

Автор:  ici [ 25 Фев 2014, 01:44 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

dogo_igor написа:
Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря .

еднакви са мостовете, намират се цели коли и то рядко. Питай на ЛС или в отделна тема да не разваляме тази.

Автор:  ici [ 25 Фев 2014, 01:46 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

днес побягах сам в дъжда срещу хронометъра, 100-200 км/ч за 10.3 сек от летящ, с което и време се умъква между 997 Поршовете ;)
http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ied-2.html
http://www.youtube.com/watch?v=I3rVwrmE ... e=youtu.be

Автор:  ici [ 07 Апр 2014, 00:48 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

направих на Дедрата лека ревизия и съответно нов ремап и изкара около 460 коня на мотора, което за ГТ2871Р турбо си е дооста :)

Прикачени файлове:
0011.jpg
0011.jpg [ 100.93 KiB | Прегледано 12492 пъти ]

Автор:  veselqka [ 06 Ное 2014, 21:02 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Нещо ново да има по колата?

Автор:  binobambino [ 13 Дек 2014, 23:02 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Новото е , че се продава . :lol:

Автор:  Капа 205 конски сили [ 14 Юни 2017, 08:48 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници".

Автор:  ici [ 14 Юни 2017, 20:21 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Капа 205 конски сили написа:
Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници".

Какво значи нищо автентично ? Единствената разлика е, че мотора е със 16 клапановата глава, в който си вид се кара в Делта Интеграле.
Поддръжката си е най-обикновена и лесна, ако говорим за ремъци и масла.
А пък смисълът за ежедневка е, че колата радва и при най-простото пипване на газта ... за писта се изисква друг подход на нещата.

Автор:  Капа 205 конски сили [ 14 Юни 2017, 22:34 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части.
Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места.
Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.

Автор:  mitaka_71 [ 15 Юни 2017, 09:08 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Капа 205 конски сили написа:
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части.
Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места.
Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.


Не знам дали знаеш,но говориш с човека /ici/ сътворил това нещо от А до Я :D

Автор:  Капа 205 конски сили [ 15 Юни 2017, 19:34 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Знам. Познавам и собственика. Много свестен тип. Но продава колата вече 3 год без успех. При всичките й огромни достойнства, има нещо сбъркано в тази идея да направиш нов автомобил и да го продадеш на безценица без да си го карал. Иначе евала за тунинг проекта и мащаба.

Автор:  ici [ 17 Юни 2017, 01:22 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Капа 205 конски сили написа:
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части.
Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места.
Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.

Трансмисията и мостовете са си от Дедра Интеграле с ревизия и допълнителни усилвания, та са си стандартна кофигурация. Единственото досадно нещо за каране в трафик е тежкият съединител, то по принцип да се виси из трафиците няма смисъл наистина за такава кола.
Моето Купе примерно е още малко отгоре по-направено :) , но си го карам всеки ден до работа по 10-тина км, но по часовете без трафик :)
А газта на Дедрата е вече махната след ревизията на главата.

Страница 10 от 10 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/