Автор |
Съобщение |
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 05 Мар 2013, 02:43 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
ici написа: Da_Fuse написа: Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... премахване на концентраторите на напрежения Които са...?
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 05 Мар 2013, 17:20 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Da_Fuse написа: ici написа: Da_Fuse написа: Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... премахване на концентраторите на напрежения Които са...? е ако си иженер, знаеш какво е концентратор на напрежение и си разглеждал изработката на зъбните колела, ще видиш кое е недоизпипано по тях Като ти се отдаде възможност, разгледай обработката на зъбите на короната на централния диф, така трябва да изглежда зъбно колело без концентратори на напрежения
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 06 Мар 2013, 00:50 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
готова за сглабяне сменяме Мотула и минаваме на Кастрол 75/140 между другото нова металокерамика и огледален диск на притискателя
Прикачени файлове: |
IMGP6804.jpg [ 118.37 KiB | Прегледано 12606 пъти ]
|
IMGP6802.jpg [ 127.98 KiB | Прегледано 12606 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Мар 2013, 17:58 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
ето ги и ъпгрейдите - колектора с външния гейт, и сравнителна снимка на турбинните корпуси - стария гейтов Т25 А/Р .64 и новият ъпгрейд Т3 А/Р .63
От разликата в турбинните корпуси, колектора и гейта се надявам на едни оптимистични 450 коня при 500Нм, дадени от Гарет ГТ2871Р, като се има предвид че генерацията е ултра-тиха за такъв сетъп с двете дву и трипътни лабиринтни гърнета.
Прикачени файлове: |
IMGP6825.jpg [ 80.5 KiB | Прегледано 12541 пъти ]
|
IMGP6836.jpg [ 60.64 KiB | Прегледано 12541 пъти ]
|
|
|
|
|
|
yossta
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Мар 2013, 19:32 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 14:46 Мнения: 1330 Местоположение: London UK +447845319992 paunovwork@gmail.com
Кара: comming soon......:):)
|
Ици отдавна следя какви машини създавате и резултатите много ме радват.Леко отклонение от темата: Виждам че дедрата е с газова инжекция нали? Наляти са доста кинти то е ясно въпросът ми е: При този ъпгрейт в момента 400хп. на мотора ако се смени ГИ-то с LPI система както и съответните настройки разбира се какъв ще е ефекта според теб?Може и на лични да не се пълни темата. Адмираций за добрата работа
_________________ ///X-DELTA GT///X-DELTA HF///X-DEDRA 2.0 i.e///X-ZETA 2.0 turbo///COMMING SOON...///
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Мар 2013, 22:52 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
LPI предполагам за впръскване на течна фаза пропан-бутан става дума. Ами добро охлаждане се получава с нея, но предвид честото износване на помпата и цената и, всички сметки отиват на загуба, и излиза така че е най-добре да се кара на бензин. А с тази сегашната уредба се кара само на круиз и леки ускорения за да не се товари топлинно горивната камера и клапаните, въпреки че са от Инконел. То тя доставя адекватно гориво до 1 бар с двата изпарителя, така че е на половин мощност така или иначе с нея и се ползва само при возене.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Мар 2013, 00:32 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
След уличното мапване нещата са коренно променени с новия сетъп, колата леко издивява Дюзите сега стигат за 1.8 бара бууст, а преди за 2 бара бяха достатъчни, та пое доста допълнително горивце колицата, което говори за новодошлия повер, май се гонят 450 коня За сега съм я оставил на около 1.5-6 бара докато не стъпи на диното за да се прецени до какъв надув ще се кара, че силата идва доста, да не се сецне кутията. ...тука една снимка с малко кабелчета за мапването
Прикачени файлове: |
IMGP6848.jpg [ 64.27 KiB | Прегледано 12397 пъти ]
|
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Мар 2013, 23:30 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5? тя с 630 кубикови дюзи ли е сега?
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 23 Мар 2013, 21:38 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
veskol написа: на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5? тя с 630 кубикови дюзи ли е сега? 560 кубика са дюзите, с които си е още от началото на проекта, сега е на 3 бара базово налягане. На 11.5-11.7 АФР
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 24 Мар 2013, 21:02 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Прикачени файлове: |
IMGP6849.JPG [ 66.38 KiB | Прегледано 12283 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Мар 2013, 23:29 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 14 Апр 2013, 01:01 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
колата вече мина и диното Резултатите предишен/сегашен турбо сетъп ще ги сравнявам само на гуми заради коренно променената трансмисия, понеже сега е с най-късия централен диф за разлика от оригиналния дълъг преди. Супер тихата генерация пак не позволи да се покаже истинският потенциал, но пак разликите са добри. Голямата хватка е, че сега колата вади повече коне от преди на по-малък въртящ момент, което я прави по-малко натоварена и намалява риска от счупване на трансмисия. Бууст преди/сега 1.8 бара Конски сили на гуми преди 338 коня при 6286 об/мин --------------------------- сега 352 коня при 6530 покачване 14 коня при много по-безопасен въртящ момент Въртящ момент на гуми преди 441 Нм при 4438 об/мин ---сега много по-безопасните 412 Нм при 5374 об/мин естествено, колата е много по-бърза от преди очакваме и видео от трима оператора
Прикачени файлове: |
IMGP6899.jpg [ 54.84 KiB | Прегледано 12167 пъти ]
|
IMGP6898.jpg [ 56.1 KiB | Прегледано 12167 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 14 Апр 2013, 16:05 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 14 Апр 2013, 22:46 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно....
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 15 Апр 2013, 01:25 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Da_Fuse написа: Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата. Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 15 Апр 2013, 01:26 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 15 Апр 2013, 13:32 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
ici написа: Da_Fuse написа: Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата. Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30 Мерси за отговора Илиански, а има ли фланци или разширението идва само от ет-то и ширината на джантите?
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 16 Апр 2013, 00:08 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
има, 28мм преходни фланци, има ги по снимките назад някъде.
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 18 Юли 2013, 15:19 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
ici написа: Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара. ...... Ици, еку-то на купето работи ли нормално със фазов датчик от 8в? Виждам на снимката (пък и като се видяхме с Боян в Бургас) забелязах че делкото седи без кабелите. Иначе оригиналния на 16вт не е индуктивен, ами е с дачик на хол и някакъв усилвател и е с още един кабел за +5 волта.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 19 Юли 2013, 23:07 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
работи с една адаптивна схемичка, недостатъка е че рядко пали от първо завъртане с нея, особено ако акумулатора пада при въртене.
|
|
|
|
|
|