Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 14 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 15:47 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2008, 18:48
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Здравейте колеги,


тъй като изчетох доста теми за спортните филтри и имах много въпроси как да поставя на моята кола такъв, пускам тази тема за да не се чудят останалите колеги как става на 1.6 моно инжекциите.

Специално аз направих така:

1. Премахнах оригиналната пластмасова кутия за въздушния филтър.

http://smazka.ru/netcat_files/Image/3art.gif

2. Намерих метална шапка заедно с тръбата за нея от типо (става и от темпра едни и същи са)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2363 ... JRg9l4.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2597 ... B6duqh.JPG

с малки модификации шапката пасва перфектно върху моното на дедрата

3. Изрязах малко от пластмасовият капак (който така ине разбирам за какво служи) за да мога да пъхна под него филтъра, тъкмо и да го използвам за някаква защита от топлината на двигателя.

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2781 ... ngm1Hj.JPG


4. Най-трудната работа беше да намеря преходник от размера за филтъра към тръбата. В крайна сметка намерих в един магазин за ВиК части преходник, който модифицирахме малко на стругар и работата заспа.

Ето го и него скрил се е на хладно:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2124 ... icNBoQ.JPG

5. Шапкана на инжекцията си има и вход за маркуча за картерни газове:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1715 ... 5Lnbwp.JPG

А ето в крайна сметка как изглежда всичко под капака (много се кефя че стана все едно така си е фабрично)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2651 ... H6AKBT.JPG


Резултата е следния: колата се държи по същият начин както и с фабричният филтър разлика (от 4-5 коня) няма абсолютно никаква :) , звука обаче стана много готин особенно при ускорение межди 3000-4000 оборота стана много плътен и гърлен. Разлика в разхода не мога да кажа дали има (надявам се да няма) , защото току що приключих модификацията и имам 5 км навъртяни за проба.


Като цяло съм доволен и искам да благодаря на колегата racer666 за инфото което ми даде, беше ми от голяма полза!!

_________________
Lancia Dedra 1.6 78hp 1991г. 835.А1.046
Fiat Marea Weekend 1.6 16v 103hp 1998г.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 16:40 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2009, 20:31
Мнения: 272
Местоположение: Габрово
е много добре е станало другият път да е двигателя сменен :lol:

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 16:49 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 07 Ное 2007, 11:05
Мнения: 189
Местоположение: Пловдив Тракия .
идеално е станало колега !!! ...... двигателя си е супер , аз лично съм много доволен

_________________
Lancia Dedra


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 17:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
ДА супер е!

Имам един въпрос.

Струва ми се виждам над самия спортен филтър нещо като прозрачна тръба - допълнителен кожух.

Ако това е така - не мисля, че е много правилно да се монтира така!

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 17:45 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2008, 18:48
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив 01 Централен
i_v_ivanov написа:
ДА супер е!

Имам един въпрос.

Струва ми се виждам над самия спортен филтър нещо като прозрачна тръба - допълнителен кожух.

Ако това е така - не мисля, че е много правилно да се монтира така!


а ми аз така го купих - филтъра е в един кожух, който имитира хром

този: http://promod.bg/offer/26.html

като има повече парички ще го сменя с JR

_________________
Lancia Dedra 1.6 78hp 1991г. 835.А1.046
Fiat Marea Weekend 1.6 16v 103hp 1998г.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 18:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2007, 22:11
Мнения: 161
Местоположение: София
... написа:
Филтър с термо щит (Хром)

Тези филтри са с пластмасова обвивка която не позволява на фитъра да се загрява от топлината, отдадена от дивгателя като позволява на въздуха, постъпващ в него да бъде с по-ниска температура, което от своя страна осигорява по-добра динамика на автомобила Ви.


това е описанието на сайта за този филтър. явно само това е целта на кожуха да не се загрява самия филтър от топлината, но от друга страна аз също си мисля че има значение и въздушния поток през него...
темата е много интересна :)

_________________
Lancia Delta 1.6ie 75hp
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 20:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Това нещо ... хромираното - според мен де

е в случай, че се прави монтаж извън купето

т.е. малко повече за красота и затваряне

- ако е монтиран по посоката на движение,

но вътре в купето ... мисля че осезателно ще ограничава достъпа на свеж въздух.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2010, 20:15 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2008, 18:48
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив 01 Централен
i_v_ivanov написа:
Това нещо ... хромираното - според мен де

е в случай, че се прави монтаж извън купето

т.е. малко повече за красота и затваряне

- ако е монтиран по посоката на движение,

но вътре в купето ... мисля че осезателно ще ограничава достъпа на свеж въздух.


Има достатъчно голям отвор отгоре на протектора , а и под филтъра даже си е доста открито . Филтъра е насочен надолу, за да дърпа свеж въздух изпод колата. Проблем с въздуха няма.

По- скоро двигателя се е мъчил със старата кутия, защото тръбата за свеж въздух се беше разкъсала точно над двигателя и директно си е засмуквала горещият въздух.

_________________
Lancia Dedra 1.6 78hp 1991г. 835.А1.046
Fiat Marea Weekend 1.6 16v 103hp 1998г.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2010, 14:18 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Мар 2010, 20:12
Мнения: 11
Местоположение: Шумен
Колега може ли само да ми кажеш какви парички излиза тая модификация (без филтъра щото аз си имам), и другия ми въпрос е дали не мога да сложа горната част на капака върху тая модификация на моно-то... :D

_________________
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90 hp '92


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2010, 20:42 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 27 Юли 2008, 18:48
Мнения: 153
Местоположение: Пловдив 01 Централен
n73aso написа:
Колега може ли само да ми кажеш какви парички излиза тая модификация (без филтъра щото аз си имам), и другия ми въпрос е дали не мога да сложа горната част на капака върху тая модификация на моно-то... :D


шапката и тръбата от морга -17 лв
преходника от тръбата към филтъра - 8 лв
струговане на преходника - 5 лв
4 броя скоби - 2.40 лв

Общо 32.4 лв

Защо ти е да слагаш капака?

_________________
Lancia Dedra 1.6 78hp 1991г. 835.А1.046
Fiat Marea Weekend 1.6 16v 103hp 1998г.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2010, 16:36 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Мар 2010, 20:12
Мнения: 11
Местоположение: Шумен
ми за да не си личи тая модификация и да и придава малко по-завършен вид... не че ще имам някаква полза голяма от него... :)

_________________
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90 hp '92


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2013, 10:00 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Ное 2009, 10:06
Мнения: 39
Местоположение: Костинброд
Кара: Lancia
Вижте какво си намерих тук:


Прикачени файлове:
25051653_6_800x600.jpg
25051653_6_800x600.jpg [ 125.84 KiB | Прегледано 10871 пъти ]

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000. Непослушна
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2013, 16:07 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
И какво - това трябва да е ДелтВаген!?

Допълнителна бленда след спортния филтър - монтира ли се в тоя случай?

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър
 Мнение Публикувано на: 07 Юни 2013, 08:06 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Ное 2009, 10:06
Мнения: 39
Местоположение: Костинброд
Кара: Lancia
Не мога да ти кажа, просто намерих снимката в нета.Все пак е решение на проблема с често цепещата се кутия на филтъра :D.

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000. Непослушна


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 14 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов