Автор |
Съобщение |
subarkata
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 12 Яну 2011, 11:45 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Eньо, по груби сметки колко ти излезна трансплантацията? И аз имам подобни планове за Делтата, че с тоя мотор не се издържа. Дали да се мятам на нещо уникално и аз или да си търся либра?
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 12 Яну 2011, 12:36 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Съби не мога да направя никакви сметки защото както заках мотора ми е подарък иначе от алфата изкарах повече пари от колкото съм я купил обаче примерно темостата само дето смених профилактично ми е 130 кинта
да ти кажа ако жената не беше прегряла мотора 1.8-цата не бих я сменил за нищо
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 05 Юни 2011, 18:46 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
започнаха JTD проблемите днес смених соленоида за управление на VNT-то добре, че имах и един счупен та имаше 2 в 1
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 14 Юни 2011, 00:58 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Еньо малко късно, но за датчика за сеерин енгъла, мисля че бичеше грешка в екуто чак след 480 градуса, т.е. ди трябвало да нямаш проблеми при 2.7. Ако не си го направил вече.
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 15 Юни 2011, 23:03 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Марио това има ли го някъде като информация. Защото 1.35 оборота в едната посока умножено по 360 градуса за един оборот дава точно 486 градуса(според моя калкулатор) което си е записана грешка П.П. иначе от няколко дни съм с прагове от Delta, за праговете трябваше да сменя и долните лайсните на вратите, и поради тъмният цвят на колата мисля че визията малко се развали също така, боядисани преден капак и таван(с заличена дупка на оригиналната антена)
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 16 Юни 2011, 11:00 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Eньо, защо махна долната част на вратата, нали е гумена? Аз не я махнах и тя си се подгъва по прага...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 16 Юни 2011, 22:20 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Съби, не съм я махал. Както написах я смених с такива от модела оригинално с прагове. Смених ги защото профила им е различен, а също така лъскавата част от лайсната на калника няма как да остане и на мен лично ми седи куцо. Просто за сега ми е малко тъмно в долната част, но ще му свигна.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 19 Юни 2011, 17:55 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
днес опитно установих, че датчика за завъртане на волана светва за грешка около 610 градуса и от днес жедрата е с 2.7 рейка
утре трябва да напълня климатичната уредба, да видим ще се хладим ли лятото
|
|
|
|
|
БАМЗЕ
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 19 Юни 2011, 20:47 |
|
Регистриран на: 05 Фев 2007, 13:41 Мнения: 371 Местоположение: Добрич-Град
Кара: Lancia Dedra 1.9 TDS SW Lancia Lybra 1.8 16v LPG Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v mjet
|
Аз ли не виждам спойлера или го няма?Защото определено стои добре!
_________________ Lancia Dedra 1,9TDS 91 Lancia Dedra 1,9 TDS SW-96 Lancia Lybra 1.8 16v VVT LPG
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 20 Юни 2011, 08:49 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
в багажника е свалях го за боядисването
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 14 Юли 2011, 23:18 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да допълня, че учудващо и за мен самият климатика заработи от раз
за жалост още не съм направил инвертора на сигнала към ЕКУ-то и сигурно ще трябва да заредя още малко Р134А защото по документация системата която ползвам съдържа 600 гр обаче по манометри може да поеме още 100-150 грама
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 15 Юли 2011, 16:57 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Гледам в директорията ти със снимки си снимал платката на оборотомера. Да нямаш проблем с точноста на показанията, защото с мареята имах такъв и го реших, та да помагаме ако се налага.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 15 Юли 2011, 19:59 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да с оборотомера имах проблем, който още не съм изчистил имаше даже тема в алфа форума, Добромирски много ми помогна оборотомера получава сигнал от ЕКУ-то и сигнала си е точен, като честота, и съответно бензиновият оборотомер го визуализираше правилно обаче аз мисля, да си сложа разграфяване за дизелов оборотомер, и тогава визуализацията няма да е точна достигнахме до извода, че ако се смени тактовата честота, на интегралната схема нещата ще се получат и наистина се оказа така понеже тогава нямах точният кварц сложих друг за проба и сега на бензиновият оборотомер визуализацията ми е х2 сега не си спомням точно честотите на кварцовете, но по спомен моя трябваше да се замени с такъв с 6/8 по бавен сега имам едно табло от дедра и още не съм го побелил, но тези дни се надявам да ми остане време
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 15 Юли 2011, 21:17 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Оригинално кварца е 8 мхц. Ако честотата не е кратна, по трудно ще намериш точния кварц. При мен грешката беше 1/3 и с кварц 6мхц работите заспаха. Ако можеш ги позбий или разреди малко числата по циферблата за да може да налучкаш някоя по близка стандартна стойност на кварца.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 15 Юли 2011, 21:51 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
аз кварц имам седи ми в жабката проблема сега е в циферблатите и това, че искам да сменя волтметъра с налягане на масло и часовника с налягане в колектора
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) Публикувано на: 15 Сеп 2013, 18:46 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
след 2.5 години каране и три смени на масло се качихме и на "дърво без корен"
|
|
|
|
|
|