www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 16VT) http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=17679 |
Страница 7 от 9 |
Автор: | racer666 [ 07 Мар 2017, 10:52 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Стискаме. Много ти малко вентилаторчето... |
Автор: | joro66 [ 10 Мар 2017, 22:30 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
racer666 написа: Стискаме. Много ти малко вентилаторчето... M... да. И аз бях сложил абсолютно същата големина spal от опел на мареята и лятото не успяваше да охлади като хората. После взех още един от бмв и го сложих от външната страна като се застъпиха по средата. Само, че нямам климатик и влиза точно м/у гредата и водния радиатор. |
Автор: | subarkata [ 11 Мар 2017, 11:55 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
И аз мисля че ще е малък, но това имам и преди да се набия пари за по-голяма перка викам да пробвам. Турбото е само на масло та водата не трябва да грее толкова. Знам ли |
Автор: | joro66 [ 11 Мар 2017, 18:52 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Съби, ти защо преправя маслените магистрали на турбото? Входа и изхода на китайчето не могат ли да се нагласят на същото място спрямо т3 фланеца като на оригиналното? |
Автор: | subarkata [ 12 Мар 2017, 12:52 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Входа евентуално можеше да се нагласи, но тръбния колектор пречеше на оригиналната магистрала за високо налягане от купето, която както знаеш е твърда тръба и има много малко възможност за напасване. Изхода на маслото е на съвсем различно място заради разликите в размера на турбините и там няма как да минеш без преправяне. Новата тръба за високо налягане ми струваше около 40 лева при Папе и е абсолютно универсална, хваща всякакви ъгли. Като сменя следващия път турбото няма да се чудя вече. Маркуча за оттичане беше 20 пари, ама на фона на всички пари дет съм наринал у кочинята тия неща са капка само. |
Автор: | subarkata [ 15 Апр 2017, 22:26 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Автор: | joro66 [ 16 Апр 2017, 08:23 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Крайно време беше Да видим какви смеси ще покаже с това турбо, че ми е интересно. |
Автор: | fifo [ 18 Апр 2017, 09:49 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
С нея ли ще се возите до събора? |
Автор: | subarkata [ 18 Апр 2017, 10:52 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Възможно е и с нея да отидем. Само пари за гражданска, преглед, нови гуми, бензин и винетка да има. Смесите ще ги наглеждам на широколентовата, ама като знам колко беше богата преди едва ли ще е голям проблем. Да видим де... |
Автор: | racer666 [ 18 Апр 2017, 11:57 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Ей честито! На записа нещо много щракащо звучи,дано наживо да не е Дано скоро и аз събера грифончето. |
Автор: | subarkata [ 20 Апр 2017, 15:06 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Винаги е била толкова шумна. Държи 8 бара на маслото студена, та едва ли е нещо повече от танца на пуловете върху износените гърбици на всмукателния. |
Автор: | subarkata [ 27 Апр 2017, 23:44 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Такааааа... смесите са доста добре, може спокойно да се кара, стига да има пари за бензин. Колата върви доста повече от преди, но тръгва по-късно, на 4000 оборота е на 1 бар. а около 4500 е на 1,5 бара, като държи стабилно налягане до 6500 оборота и набира без да се замисля. Леко драгаджийка се получи и не това ми беше целта ама какво да правиш. Проблема ми е с вас - гадателите на малката перка Не успява да охлади, както предрекохте на кристалните си топки и прочее атрибути. Сега пратете знак от къде да намеря перка около 40 см в диаметър и да не е по-дебела от 7см. Вече гледах тия от 200 лева и нещо не ме кефят |
Автор: | joro66 [ 28 Апр 2017, 10:53 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Моята е взех от автоморга от някакво бмв, предната за климатика, пак на Spal беше-за около 30лв. Търси дето продават баваци на части. Интересно как ти държи такова налягане? Чипа мапвал ли си го, или това е само на базова настройка на гейта. Иначе супер е, че смесите са добре. |
Автор: | subarkata [ 28 Апр 2017, 14:28 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Чипа така е направен - холда да е на 1,5 бара и явно този гейт няма проблем да ги държи. Стария си правеше каквото иска, пренадуваше, не държеше стабилен холд, ама предполагам нормално за 20 годишно турбо. Гледах ги и аз перките от Е34-ки ама седят пред радиатора и бутат въздуха през него. На мен ми трябва за отзад - да дърпа. Не знам може ли да се обръща посоката на Спал продуктите като на китайските перки. Ако може лесно ще се оправя значи. |
Автор: | racer666 [ 28 Апр 2017, 14:41 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
То посоката на въртене на двигателя лесно ще я обърнеш. Аз ползвам перка от Volvo 850 на Гранда(от МЕГАФАРТС за 10ина лева) .Почти идеална му е понеже много грее лятото този осмак Всички от фамилята 850/V70 ти вършат работа с орязване на shroud-a. Но в най-стърчащата си точка са по-дебели май отколкото ти трябва (с shroud-a де, без него мисля се вмества). Може би не навсякъде имаш изисквания за тази дебелина и ще стане. Имам 2ка вентилатори на общ shroud от Мондео 1.8ТД . Ако искаш мини да ти ги дам да тестваш. П.С. Ето как стои на волвотоперката - явно много тунингари ги ползват заради големия поток : |
Автор: | subarkata [ 07 Май 2017, 18:12 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Гледах от какво ли не перки ама всичко много дебело при мотора. Как да е, намерих една перка Mishimoto за добри пари и взех и датчика за степените, че на моя 1-ва му беше изгоряла Спал-а го дават макс дебит 1300м3/ч а Мишимотото е 2200м3/ч. Надявам се с тая перка и включването на по-ниски градуси да се реши проблема. По-големичка е перката, ама се събира тамън при колектора и турбото. Сравнение със старата Трябва само да сваля мигачи, решетка, лайстна под фаровете, бронята, турбо пътищата от турбото до кулера, да източа антифриза, да сваля радиатора, да и направя закрепване на тая перка, да сглобя всичко по обратния ред и пак сме на проби. Нищо раота. А и да преправя оттичането на маслото, че няма достатъчно наклон и се събира в маркуча и омаслява от там. |
Автор: | racer666 [ 10 Май 2017, 09:37 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Стискам палци. Иначе не ми изглежда кой знае колко по-голяма от другата. Дано наистина да е с 2-но по-голям дебит. |
Автор: | subarkata [ 16 Май 2017, 11:39 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Пак грее. Може да седи цял ден на място да работи и няма да вдигне температура над 92гр. Почнеш ли да даваш газ се качва на 100гр в задръстванията. Място за по-голяма перка от сегашната няма. Единственото в което не съм сигурен е дали лопатките на перката са в правилната посока, но не мога да се ориентирам там честно казано. Пробвах с лист хартия пред радиатора и си го залепва. Мисля малко да облицовам турбото и даунпайпа да видя дали не грее от тях. Не знам има ли смисъл да правя перката да се пуска ръчно. |
Автор: | ivanko_rs [ 16 Май 2017, 15:12 ] |
Заглавие: | Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 |
Има Съби. Когато я пуснеш да върти принудително няма да достигне 100 градуса,а ще я държи почти на границата на отваряне на термостата(поне би трябвало ако и стига дебита).В момента ти достига такива температури и заради датчика най-вероятно понеже я включва късно и рано я спира. |
Страница 7 от 9 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |