Автор |
Съобщение |
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2009, 09:54 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Написано е на първата страница. Без тези части единственото което се прави е да се счупи мотора.
50 к.с. е разликата между 2000 16V атмосферка и 2000 16V турбо и въобще не е скромно засилване, нито пък евтино.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Stan_P
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2009, 11:10 |
|
Регистриран на: 26 Юли 2007, 16:05 Мнения: 467 Местоположение: София
|
syscop написа: Тоя двигател със stock карантиите дали ще издържи нещо скомно - 30 до 50 к.с. повече като колата си остане подходяща за ежедневно каране ? Върти ми се из главата някаква малка турбинка . Евентуално какво трябва да се пипа освен колектор и разреждане ?
Какво имаш предвид да остане подходяща за ежедневно каране? Като разход на гориво ли? Най - евтиният вариант е както направих аз - купих си един чип(с) Ruffles с бекон ( и с кетчуп е хубав) и разглеждам тунинг темите на Съби.
_________________ Lancia Dedra 1.6 16v 103hp 1998
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Сеп 2009, 15:50 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Да допълня малко темата.
Така и така сте се захванали с глупости и вече сте дали една торба пари за да направите тая операция, няма да е лошо да дадете още някой лев (евро) и да си вземете по-студени свещи.
А те са нужни за да нямате проблеми когато инсталирате това
... защото оригиналния съвсем не е максимума на мотора.
Като инсталирате чипа задължително вдигнете налягането на бензина на 3 бара за да няма неприятни последствия.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Сеп 2009, 17:09 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Яну 2010, 10:51 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Така и така сте сменили свещите и чипа и някакси не върви да карате със старите оригинални кабели. Вземете си хубави кабели за да нямате проблеми с работата на двигателя. В случая се залага на Магнекор електроспортс 80. Полирания капак на клапаните не е задължителен за пърформанса
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Яну 2010, 22:42 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Чшшшшшш дядкаааа, туй мноу готино бря
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Яну 2010, 11:50 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Съби, сложи един термо щит на генерацията, защото изпича гарнитурата на капака на клапаните, а и самия капак като че ли се изкривява от нагряването. Искам и да попитам къде събра вентилатора на радиатора, че при мен се оказа че няма никакво място и се наложи да го изхвърля и сложих вентилатор от Рено Туинго. А и да се похваля че вече съм на пътя и имам 100 км минати. Проблема е че не си чувам двигателя поради това че след 3 години висяне на тротоара и четирите главини вият все едно съм в трамвай.
Лек и успешен ден
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Яну 2010, 12:42 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Стоиле, термо щита ще го сложа като сменя колектора с тръбен - надявам се да стане до няколко месеца.
Оригиналната перка от атмосферката не става - много е дебела. Аз лично ползвах двете перки от купето, те са по тънки и пасват идеално на радиатора, оставяйки място за самото турбо и банджо болта с тръбичката за водното охлаждане. При мен са включени да въртят и двете на и на 1ва и на 2ра степен. Проблеми с охлаждането нямам никакви.
Главините лесно ще ги оправиш - важното е че сме на пътя!
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Яну 2010, 12:49 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Леле много съм застрелян, да имам купе турбо в двора и да не отида да видя как е при него. Нищо де Туинго не Туинго ама върши перфектна работа а и е адски безшумен. Сега оставя да си направя едни ауспуси, че старите на Типото са доста по-теснички, ама първо да видим тоя мотор Франкенщайн как ще се държи.
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Яну 2010, 12:56 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Аз лично ти препоръчвам генерация на 63мм. с резонатор и крайно гърне. Хем не е много шумна, хем колата върви много.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Яну 2010, 13:25 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Дааа, мерси за съвета, само се чудя в Крафт ли да ходя или да си купя едни тръби и да си направя едни гърненца.
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Яну 2010, 14:05 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Ако ти се занимава сам да правиш нещата най-добре. Аз дадох 330 кинта за всичко от турбото до отзад, с 2 години гаранция.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2010, 01:30 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Аз ти препоръчвам на 76 генерация
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2010, 09:45 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Кире, с оригиналната карантия и Т3-ката няма смисъл от 76.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2010, 10:28 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
subarkata написа: Кире, с оригиналната карантия и Т3-ката няма смисъл от 76.
Така да . Тогава по-добре е както казваш ти
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
DJN
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2010, 16:58 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 10 Юли 2009, 22:55 Мнения: 12 Местоположение: Варна 05 Аспарухово
|
От къде мога да си купя такъв чип?
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2010, 17:25 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
1912
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2010, 18:07 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06 Мнения: 224 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
добър сайт ,,
да те питам защо се спря на такъв чип а не примерно някой тука в бг да мапне колата ?
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2010, 22:06 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Защото качествено мапване на шаси динамометър могат да направят много малко хора за много повече пари отколкото взех чипа.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Фев 2010, 01:12 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
subarkata написа: Защото качествено мапване на шаси динамометър могат да направят много малко хора за много повече пари отколкото взех чипа.
за наще коли най-доброто е да се донастроят на живо, защото не пасват добре готовите решения, разликата е значителна
|
|
|
|
|
|