Автор |
Съобщение |
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Фев 2010, 09:55 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Напълно съм съгласен. Разликата в нужните средства обаче е голяма.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
1912
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Фев 2010, 23:08 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06 Мнения: 224 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
гледам варна келеша няма ли мое да опрай...
иначе ici има на хубава цена...
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 00:02 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
subarkata написа: Напълно съм съгласен. Разликата в нужните средства обаче е голяма.
хич не е даже трябва само да си взема емулатора и иновейт - сондата и може да се домапне на някоя среща
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 15 Яну 2013, 16:48 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Викам да си ъпдейтна темата след 3 години То вече коли с такъв сетъп под път и над път ама нищо - ще пиша! От последния пост много неща се промениха. Счупих веднъж мотора от ойл старвейшън на Дракона. После беше ребилднат с подобрения в картера за да няма повече такива ситуации. Махнати бяха баланс валовете, болтовете на главата станаха 12ки, сложих атмосферни разпределителни валове и раздвижни колела, тръбен изпускателен колектор, 6 лъчева керамика и усилен притискател. Предната броня беше преправена да може кулера да се охлажда по-арно. Сложих и АФР уж да следя да не стане нещо лошо, ама май повече мига за кефа на околните Предните 2 седалки бяха сменени с корита и претапицирани в цвета на салона. Покарах така половин година и едновременно турбото почна да бута масло и дойде финансовата криза. После се роди сина ми... и така колата практически седеше пред блока без да се кара. Обаче нова година нов късмет - направих и гражданска, тия дни ще и купя акумулатор, също така търся турбо което може да бута 300 - 320 конье. Скоро претапицирах стар интегралски волан за допълнителни 10 до 15 коня и като ми дойде музата ще го монтирам. Мисля да я карам и ще доливам масло докато дойде времето за новия охлюв и ремапа. Даже мисля да монтирам електронния буст контрол който имам от 4 години вече и да си реша проблемите с недостатъчния холд. ... абе няма да умре явно. Малко снимки да не кажете, че лъжа нещо
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 18 Яну 2013, 16:33 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Стария ми волан с нова премяна - ще го въртят само чисти ръце веке!
|
|
|
|
|
lll
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 18 Яну 2013, 22:52 |
|
Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48 Мнения: 201 Местоположение: София
|
Аз пък мисля скоро да покажа как се компресира капа с механичен суперчарджер И да не кажете, че си измислям ... Прикачени файлове:
IMG_6175_1.jpg [ 135.18 KiB | Прегледано 10097 пъти ]
_________________ Lancia Lybra SW 1,9 JTD Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail) Fiat Punto II 1.2 8V parts Lancia Kappa 2.0 20V scrap Lada Samara 1.3 scrap
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 19 Яну 2013, 21:56 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Днес сложих волана, определено е по-добре от оригиналния но ще трябва удължение, защото само с фланеца лоста за чистачките е доста близо и лесно се закача с ръка. Успях даже и да покарам, повозих Марио и Яне, доволен съм
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 19 Яну 2013, 22:19 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Аве тая антика се движила бре Съби,имам конкретен въпрос за конзолата с трите уреда на колонката,та успява ли да обхване кората или свети откъм стъклото
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 20 Яну 2013, 00:10 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 20 Яну 2013, 15:45 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Мдааа,на мене не ми затваря и то не с малко отгоре към стъклото.Предполагам не си ми виждал "ъпгрейднатия" салон Остана да сменя корите на вратите,но нямам предна дясна в това сиво като оригиналните и не мога да намеря,че ми трябва и с ламарината отдолу към която се завива машинката на стъклото и самата кора. Между другото не те знам как си с "тоя" съединител,но моя в близко бъдеще (дай боже) ще бъде пуснат за продажба,понеже вече останах без нерви и карета от него
Прикачени файлове: |
Dedra-258.jpg [ 119.33 KiB | Прегледано 10052 пъти ]
|
Dedra-256.jpg [ 127.33 KiB | Прегледано 10052 пъти ]
|
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 20 Яну 2013, 18:17 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Много е арно делтовото табло, още ми липсва от както продадох мойта кочиня, ама немам нерви да го сменям. Ако ти се занимава вземи си малко смола, един спрей боя в цвета на колонката, фибростъкло и действай. За притискателя, моя е някакво EXEDY мисля. Твърдо е, ама определено не е като правените с двойните ламели. Имам си автомат ежедневка и като се кача на гралето упражненията за ляв прасец и бедро ми идват екстра Карета още не е почнала да ми хвърля...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 20 Яну 2013, 21:35 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Ами Съби,аз имам 35-ина х.км. вече откак е 4х4 ,а тя оттогава е и с керамиката.За месец и половина смених вътрешните карета на задния диф и задното каре на кардана,което пак е вътрешно каре.Направо се разглобиха,съчмите им бяха идеални,обаче сепаратора и външната част яко питинг.С това лашкане на 1-ва,2-ра и задна резултата е това,а вече чувам и някакви вибрации и в задния диф.Така че смятам да приключа с керамиката един път за винаги.Правя с тая кола между 8 и 13х.км на година и особено на градско си е ужас,голямо дебнене пада. Хич няма да се занимавам с тая конзола,както съм с бели кори..... Таблото му оправих кабелите точно за 1 ден Като сменя корите на вратите ша си бъде фейслифт отвсякъде
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката Публикувано на: 20 Яну 2013, 23:39 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
За ежедневка с тия дървени притискатели не става определено. Аз обаче както мисля още да я засилвам нямам избор. Като дода по Руситу ще направим колонката за половин ден съвсем фейслифт раишле
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 07 Юли 2014, 11:21 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Та тая година най-накрая Италфест-а ще е на писта и аз взех, че се амбицирах. Прибрах колата от улицата и направих някои планове да я постегна преди мероприятието, а именно: - дискове и апарати на 305мм отпред а предните местене отзад. - полиуретанова предница. - едно маншонче има за смяна. - нов блоу-офф (Bailey DV26). Не че на стария му има нещо, но е прекалено шумен за старческия ми вкус. - нови стойки за коритата (тези са прекалено високи и главата ми е на милиметри от тавана, с каска ще опира много) - преправяне на стойката за уредите на колонката. - генерално почистване и подреждане в двигателния отсек. - местене на акумулатора в багажника и оптимизиране на турбопътищата. По последните 2 точки вече действам. Махнах стойката на акумулатора и на нейно място сложих гнездо за плюсовете останало ми от Y10-ката. На снимките се вижда и почистеното казанче на хидравликата. Това за антифриза още го мъча. Акумулатора това не му е финалната позиция Чудя се да му слагам ли стойката или да ползвам метода на 2те саксии. А и ако остане време и външния вид ще пооправя, че има вече много бойни белези.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 08 Юли 2014, 06:48 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Тоя акумулатор ако не го хванеш как си трябва ако не дай си боже се случи нещо може да ти мине през главата....
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 08 Юли 2014, 11:37 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Той че ще е хванат за пода е ясно. Чудя се да ползвам ли оригиналното захващане или друга кутия и захващане като това
Прикачени файлове: |
Untitled 2.png [ 64.25 KiB | Прегледано 9689 пъти ]
|
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 08 Юли 2014, 23:58 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Направи го като на снимката. По лесно е. Иначе може и оригиналното да ползваш - тогава стойката влиза в кухината на задния калник - справка виж как Стоил си е направил на купето стойката.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 09 Юли 2014, 00:25 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
казанчето за антифриз го потопи в сода каустик само не пипай с голи ръце
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 31 Юли 2014, 20:57 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Така значи, казанчето за антифриза, в какво ли не го топих, с какво ли не го киснах, включително сода каустик резултата е повече от незадоволителен. Отказах се да го мия повече тоя гюм, ако намеря изцяло прозрачно и в по-чисто състояние направо ще го сменя по-нататък. Вдъхновен от на Еньо светещия мотор позачистих малко и понаредих кабеляци и релета. Даже боядисах тръбата преди дросела синя за по-фешън вид. Снабдих се с две силиконови връзки, които ми липсваха и тая неделя ще наредя новите турбо пътища в целия по-къс, син и вдигащ конете до тавана блясък. Купих си нов акумулатор уж за онда цвик, защото е доста по-компактен от тучовете за италианки и по него ще правя стойката в багажника. Взех си още и едни големи железа с надписи алфа ромео дето още не знам какво ще ги правя, че 17ките които имам без фланец не влизат. Колонката за уредите версия 3.0 е почти готова. Остана да я изтъркам на водно слез шприц кит-а и да я боядисам. Взех си уред за налягане на маслото и датчик от руската школа, защото китайчето с неговите PSI нещо не ми се нравеше. Като ги монтирам ще снимам и ще докладвам.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1 Публикувано на: 31 Юли 2014, 22:44 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здрасти Съби, казанчето за антифриза го пълниш с акумулаторна киселина и след два часа го изливаш и е като ново. Само не слагай капачката защото на пружинката ще и се ............. майката. Ако можеш да извадиш и тръбичката на обезвъздушителния щуцер също ще е добре. Незнам дали нямаш е тръбичка и в другия щуцер. Някои имат други не. Ако имаш тръбички скъси процедурата.
|
|
|
|
|
|