Чичка, раздвижни колела и капак на ангренажа едновременно ни стаа. Ще стискам палци нищо да не влиза там и готово
Междувременно китайския дядо коледа подрани
И от това
През това
До това
Вече няма да пускам мигачи и чистачки при всяко завъртане на волана Само трябва да залепя клаксона или да намеря оригинален, че сега му е широко и изпада.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
От известно време китайската ключ маса започна да показва характер, изключвайки се по време на движение при минаване по неравности. След последното изключване на легнал полицай на стръмен склон реших, че е време да се разделим с нея. Реших също така, че трябва да си оправя ръчната, но това е друга тема Сетих се, че преди време Асен (Dezki) ми беше дал някаква фешън ключ маса от скъп Ленд Ровър и си казах - защо пък не? И без това не ми се даваха пари за нова китайска, еле па за от марковите. След като Асен имаше търпението да ми обясни като на малоумен как работи и осъзнах, че не е толкова сложно, колкото си го представях, събрах смелост и се захванах. Извадих един изостанал ЦК ключ и кабели за да я инсталирам някъде на удобно място около таблото. Добре че реших да пробвам първо установката преди да разглобя половината кола за да прокарвам кабели. ЦК ключето беше решило да се предаде.
Ново нямах а по магазини не ми се ходеше. Всичко показваше, че нямаше да бъде направена като хората днес и скалъпих набързо това произведение на изкуството, колкото да работи.
Не е красиво, но работи. Хубавото е, че има 20-тина секунди след изключването от ключа до самото изключване на масата. Така спокойно може да се ползва централното.
Ако някой има представа, къде има морга за Лендровъри да отида да си отрежа и подходящата букса, за да махна жълтите свински опашки придържащи неподходящата такава, ще е идеално.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Дааа, старата и новата са една и съща. Не съвсем де, сега е трим 60 и на теория може да храни 340 коня.
Друго което свърших е да преповия колектора. Стария плат беше целия в конци и направо се разпадаше при допир. 4 часа работа, черни ръце, сърбящо тяло и резултат:
Възползвах се от разглобеността на колата и махнах ръждата от някои елементи:
Остана да си реша проблема със скъсаните шпилки при свалянето на даунпайпа, т.е да намеря стругар който няма да ме изгони като му покажа за какво иде реч... После сглобяване и мапване на диното. До коледа все ще я направя
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Благодаря ти още веднъж Стоиле, оправих се вече. Успях въпреки вирусите да свърша някаква работа тия дни и да върна някои неща по местата им. Сложих нови шпилки и медни гайки на колектора.
Смених и гарнитурата на капака на клапаните, че загубата на масло беше разпределена 50/50 между нея и турбото. Да видим колко ще устиска този път.
И спрях до тук... нямах нова гарнитура между колектора и турбото и за мой късмет Еконт успяха да ме забават 3 дена като объркаха пратката с която трябваше да пристигне тоя проклет подлистник. В крайна сметка я намерих и продължих да кича железа по мотора.
С този колектор повечето гайки се намират на места, който и експерт гинеколог би се затруднил да достигне. Само завиването на банджо болта на изхода на водата от турбото ми отне около час. Да видим от къде ще изпуска газове и ще тече. Местата не са много - само 7 - 8...
В крайна сметка я докарах да тук.
Всичко си е по мястото с изключение на маркучите към радиатора. Малко антифриз, сменям ангренажния ремък, че е на 5 години и 2 пъти го къпах в масло, след това паля. До Коледа ...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Принципно на 25-ти Декември... Докато лежах под колата забелязах няколко маншона за смяна. Масления филтър 2 пъти не могат да го уцелят да е правилния. Та вместо да напредвам със събирането аз разглобявам... Коледа...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Аз го играх абсолютно същия филм. Оказа се, канала на турбинната ос е износен странично и само смяна със стандартен пръстен не върши работа. Без да искам намерих в БГ ремонтен на широчина сегмент. Зора е да се направи канала точен, че леко да се изтърве и пак ще тече. http://kolos-ms.net/product/6741003/pis ... 0-185.html
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
Жоро, при положение, че бях дал една торба пари за ремонт нямаше начин да тръгна сам да си го ремонтирам. Иначе линка е доста полезен
И такаааа.... айде отново.
Наложи се да действам в студа пред блока, за да мога да дам в срок възможността на реал турбо да си вземат вложените в турбото части и да ми върнат парите. Е взех си ги и сложих кръст, както на реал турбо така и на един друг много известен софийски сервиз за италианки. Благодаря на Дани - единствения човек, оказал се достатъчно коректен да ми подаде ръка в тази ситуация.
Сега търся ФАБРИЧНО НОВО турбо с гаранция. Приемам съвети и препоръки при избора на модел стига да е на Т3 фланец и способен да бута 350 к.с.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Може да е паметник, но скоро ще е паметник с рекаро салон.
Остава само да го дам за претапициране и го слагам. Не че коритата са лоши ама на жената са и неудобни. При положение, че е стрийт кола а пък и аз остарях значително, май май е идеалния вариант.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Асене, 2 месеца разправия, сумати пари, нерви и накрая по-зле отколкото преди - разглобена и не мога да я карам въобще. Като ми връщаха парите викат не било честно така да постъпвам и турбото било перфектно. Бях с детето иначе сега щях да пиша от ареста най-вероятно. Не знам кой нема да се състари деева. Радвам се поне, че отказах 2ма човека да повторят моята грешка и да се доверят на тоя сервиз и да получат турбини перфектни като моята. На още много ще дам съвет да не ходят там и при хората, които работят с тях. Добре, че е рекарото да си го гледам и да се успокоявам
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Днес ползвах хубавото време да сваля старите седалки и да пробвам рекарото. Да имате предвид, че предните седалки на 3 врата кола на типо платформа и 5 врата такава НЕ СА с едно и също захващане. Питайте ме как знам. Добре че имам флекс и наскоро си взех това
Ше има тунинК май май...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл