Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2017, 22:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2531
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Не ми пречи да пробвам.
За да не ми е скучно свалих таблото и се заиграх малко.

Изображение

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2017, 18:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Абе вие с Киро да не преписвате един от друг :)

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2017, 18:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2295
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
ivanko_rs написа:
Абе вие с Киро да не преписвате един от друг :)



Идеята е на Съби, а тестовете бяха на събора върху старото ми табло :)


Прикачени файлове:
0-02-05-b83bd5aaf5bc288ec70df086acb83203537ba9776341a35e4864bd202e236762_full.jpg
0-02-05-b83bd5aaf5bc288ec70df086acb83203537ba9776341a35e4864bd202e236762_full.jpg [ 88.74 KiB | Прегледано 709 пъти ]

_________________
Lancia Dedra Integrale
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 07 Юни 2017, 11:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2531
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Екстра се получава, само часовника ми липсва. Волтметъра не толкова :D
Малко развитие с високата температура - в задръстване се качва до 100гр а при каране с 90-100км/ч пада на 85гр.
Ще сменя термостата и пак ще докладвам.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 08 Юни 2017, 18:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Aма ти още ли не си срязал капака да видиш каква топлина излиза .Не мога да кача снимка тук да видиш какво съм творил и не грее хем съм с метална кора отдолу.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 09 Юни 2017, 09:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2531
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Видях, ама моята за момента е уличница и няма как да и отпоря дупки по капака.
Смятам да сложа одеялце на топлия охлюв и да завия в термолента даунпайпа. В комбинация с читав термостат мисля че ще се пооправят нещата. Пък живот и здраве като си направя гаража...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 09 Юни 2017, 14:05 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 530
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Сложи си ладов датчик на радиатора, който е на 87 градуса. Обаче гледай да е оригинален, че турските правят проблеми. Аз съм така и на двете - само да доближи стрелката до 90 градуса и включва перките. От тези които се монтират оригинално на фиат/алфа/ланча не съм виждал по ниско от 95

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 09 Юни 2017, 16:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2531
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Ако намеря ще сложа. Май и от Ситроен стават и там също има такива на 87гр.
Чудя се дали да взимам нов термостат или да преправя корпуса на моя, така че да може само елемента да му се сменя. През 2-3 години по 100 лева за термостат некакси не ми е на сърцето да давам. :roll:

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 09 Юни 2017, 19:52 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 530
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
На 16 клапановия сложих от рено 5 - в маркуча. От 7 години никакви ядове. Изтърбуших оригиналния да не пречи. Тези термостати имат голям асортимент от градуси - започват от 75 за дизелите.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 11 Юни 2017, 12:33 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5130
Местоположение: София
Кара: Lancia
за какво ти е термостат на турбо кола, която почти не се кара през студените дни

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 11 Юни 2017, 13:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2531
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Уж мисля да я карам зимата за това не искам да кара без. Пък и в доста литература четох, че рестрикцията на термостата е нужна за да се задържи достатъчно време водата в радиатора за да се охлади оптимално. Тва не е пистарка все пак. Знам ли...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2017, 13:53 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25
Мнения: 277
Местоположение: София
Има ли движение по проекта, колега? Задаваш ли и по западните прерии :)

_________________
1991 Lancia Delta 1.6 gtie 2007-2014
1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016-
2000 Ford transit 2.5D катър 2013-


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2017, 21:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1275
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
Бат Съби, къде прочете, че задържането на водата по-дълго в радиатора дава "оптимални" резултати ?
Питам от любопитство ;) И какво ще рече "оптимални"?

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2017, 10:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2531
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Коце, пиленце, четох по интернетя, а както знаеш всичко, каквото пише там е ВЯРНО!!! :D :D :D
Ето тук, тук, и тук има инфо по върпоса.
Варианта да съм без термостат не ми се нрави въобще. На пролет смятам да преправя оригиналното тяло да може да му се сменя само елемента. Американците ги произвеждат за любимия им Шеви смол блок във всякакви градусови измерения.
Готов съм да приема съвети по темата, щото съм далече от специалист по термодинамика...
А иначе колата си седи мирно пред блока и чака да и обърна внимание. Купих и поредния акумулатор и зимни гуми. На скоро смених предните макферсони, че се бяха вдървили от седене и скъсах 2-3 болта при свалянето. Сега трябва да намеря нови от някъде та да мога да я карам отново...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 8 от 8 [ 154 мнения ] Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов