Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2010, 09:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Напълно съм съгласен. Разликата в нужните средства обаче е голяма. :(

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2010, 23:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
гледам варна келеша няма ли мое да опрай...
иначе ici има на хубава цена...

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 00:02 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
subarkata написа:
Напълно съм съгласен. Разликата в нужните средства обаче е голяма. :(

хич не е даже ;) трябва само да си взема емулатора и иновейт - сондата и може да се домапне на някоя среща :)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 15 Яну 2013, 16:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Викам да си ъпдейтна темата след 3 години :D То вече коли с такъв сетъп под път и над път ама нищо - ще пиша!
От последния пост много неща се промениха. Счупих веднъж мотора от ойл старвейшън на Дракона. После беше ребилднат с подобрения в картера за да няма повече такива ситуации. Махнати бяха баланс валовете, болтовете на главата станаха 12ки, сложих атмосферни разпределителни валове и раздвижни колела, тръбен изпускателен колектор, 6 лъчева керамика и усилен притискател. Предната броня беше преправена да може кулера да се охлажда по-арно. Сложих и АФР уж да следя да не стане нещо лошо, ама май повече мига за кефа на околните :D Предните 2 седалки бяха сменени с корита и претапицирани в цвета на салона.
Покарах така половин година и едновременно турбото почна да бута масло и дойде финансовата криза. После се роди сина ми... и така колата практически седеше пред блока без да се кара.
Обаче нова година нов късмет - направих и гражданска, тия дни ще и купя акумулатор, също така търся турбо което може да бута 300 - 320 конье. Скоро претапицирах стар интегралски волан за допълнителни 10 до 15 коня и като ми дойде музата ще го монтирам. Мисля да я карам и ще доливам масло докато дойде времето за новия охлюв и ремапа. Даже мисля да монтирам електронния буст контрол който имам от 4 години вече и да си реша проблемите с недостатъчния холд.
... абе няма да умре явно.
Малко снимки да не кажете, че лъжа нещо :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 18 Яну 2013, 16:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Стария ми волан с нова премяна - ще го въртят само чисти ръце веке! :lol:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 18 Яну 2013, 22:52 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
Аз пък мисля скоро да покажа как се компресира капа с механичен суперчарджер :D
И да не кажете, че си измислям ...
Прикачени файлове:
IMG_6175_1.jpg
IMG_6175_1.jpg [ 135.18 KiB | Прегледано 10066 пъти ]

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 19 Яну 2013, 21:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Днес сложих волана, определено е по-добре от оригиналния но ще трябва удължение, защото само с фланеца лоста за чистачките е доста близо и лесно се закача с ръка.
Успях даже и да покарам, повозих Марио и Яне, доволен съм :D


Изображение

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 19 Яну 2013, 22:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Аве тая антика се движила бре 8)
Съби,имам конкретен въпрос за конзолата с трите уреда на колонката,та успява ли да обхване кората или свети откъм стъклото :roll:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2013, 00:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Да ти кажа ако не я преправиш сериозно ще е отворена откъм джама. Моята съм я правил от оригиналната колона, силно орязана илиенска конзола и стъкломат. Като заводско седи, особенно ако си сляп :D :D :D

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2013, 15:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Мдааа,на мене не ми затваря и то не с малко отгоре към стъклото.Предполагам не си ми виждал "ъпгрейднатия" салон :D
Остана да сменя корите на вратите,но нямам предна дясна в това сиво като оригиналните и не мога да намеря,че ми трябва и с ламарината отдолу към която се завива машинката на стъклото и самата кора.
Между другото не те знам как си с "тоя" съединител,но моя в близко бъдеще (дай боже) ще бъде пуснат за продажба,понеже вече останах без нерви и карета от него :?


Прикачени файлове:
Dedra-258.jpg
Dedra-258.jpg [ 119.33 KiB | Прегледано 10021 пъти ]
Dedra-256.jpg
Dedra-256.jpg [ 127.33 KiB | Прегледано 10021 пъти ]

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2013, 18:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Много е арно делтовото табло, още ми липсва от както продадох мойта кочиня, ама немам нерви да го сменям. Ако ти се занимава вземи си малко смола, един спрей боя в цвета на колонката, фибростъкло и действай.
За притискателя, моя е някакво EXEDY мисля. Твърдо е, ама определено не е като правените с двойните ламели. Имам си автомат ежедневка и като се кача на гралето упражненията за ляв прасец и бедро ми идват екстра :D :D
Карета още не е почнала да ми хвърля...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2013, 21:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Ами Съби,аз имам 35-ина х.км. вече откак е 4х4 ,а тя оттогава е и с керамиката.За месец и половина смених вътрешните карета на задния диф и задното каре на кардана,което пак е вътрешно каре.Направо се разглобиха,съчмите им бяха идеални,обаче сепаратора и външната част яко питинг.С това лашкане на 1-ва,2-ра и задна резултата е това,а вече чувам и някакви вибрации и в задния диф.Така че смятам да приключа с керамиката един път за винаги.Правя с тая кола между 8 и 13х.км на година и особено на градско си е ужас,голямо дебнене пада.
Хич няма да се занимавам с тая конзола,както съм с бели кори.....
Таблото му оправих кабелите точно за 1 ден 8)
Като сменя корите на вратите ша си бъде фейслифт отвсякъде :lol:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2013, 23:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
За ежедневка с тия дървени притискатели не става определено. Аз обаче както мисля още да я засилвам нямам избор.
Като дода по Руситу ще направим колонката за половин ден :wink: съвсем фейслифт раишле :lol:

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 07 Юли 2014, 11:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Та тая година най-накрая Италфест-а ще е на писта и аз взех, че се амбицирах. :D
Прибрах колата от улицата и направих някои планове да я постегна преди мероприятието, а именно:
- дискове и апарати на 305мм отпред а предните местене отзад.
- полиуретанова предница.
- едно маншонче има за смяна.
- нов блоу-офф (Bailey DV26). Не че на стария му има нещо, но е прекалено шумен за старческия ми вкус.
- нови стойки за коритата (тези са прекалено високи и главата ми е на милиметри от тавана, с каска ще опира много)
- преправяне на стойката за уредите на колонката.
- генерално почистване и подреждане в двигателния отсек.
- местене на акумулатора в багажника и оптимизиране на турбопътищата.

По последните 2 точки вече действам.
Махнах стойката на акумулатора и на нейно място сложих гнездо за плюсовете останало ми от Y10-ката. На снимките се вижда и почистеното казанче на хидравликата. Това за антифриза още го мъча. :D
Изображение

Изображение

Изображение

Акумулатора това не му е финалната позиция :lol: Чудя се да му слагам ли стойката или да ползвам метода на 2те саксии. :roll:

А и ако остане време и външния вид ще пооправя, че има вече много бойни белези.

Изображение

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 08 Юли 2014, 06:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Тоя акумулатор ако не го хванеш как си трябва ако не дай си боже се случи нещо може да ти мине през главата....


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 08 Юли 2014, 11:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Той че ще е хванат за пода е ясно. Чудя се да ползвам ли оригиналното захващане или друга кутия и захващане като това


Прикачени файлове:
Untitled 2.png
Untitled 2.png [ 64.25 KiB | Прегледано 9658 пъти ]

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 08 Юли 2014, 23:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Направи го като на снимката. По лесно е. Иначе може и оригиналното да ползваш - тогава стойката влиза в кухината на задния калник - справка виж как Стоил си е направил на купето стойката.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 09 Юли 2014, 00:25 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
казанчето за антифриз го потопи в сода каустик
само не пипай с голи ръце


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 31 Юли 2014, 20:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Така значи, казанчето за антифриза, в какво ли не го топих, с какво ли не го киснах, включително сода каустик резултата е повече от незадоволителен. Отказах се да го мия повече тоя гюм, ако намеря изцяло прозрачно и в по-чисто състояние направо ще го сменя по-нататък. Вдъхновен от на Еньо светещия мотор позачистих малко и понаредих кабеляци и релета. Даже боядисах тръбата преди дросела синя за по-фешън вид.

Изображение

Изображение

Снабдих се с две силиконови връзки, които ми липсваха и тая неделя ще наредя новите турбо пътища в целия по-къс, син и вдигащ конете до тавана блясък.
Купих си нов акумулатор уж за онда цвик, защото е доста по-компактен от тучовете за италианки и по него ще правя стойката в багажника. Взех си още и едни големи железа с надписи алфа ромео дето още не знам какво ще ги правя, че 17ките които имам без фланец не влизат.

Изображение

Колонката за уредите версия 3.0 е почти готова. Остана да я изтъркам на водно слез шприц кит-а и да я боядисам.

Изображение

Изображение

Взех си уред за налягане на маслото и датчик от руската школа, защото китайчето с неговите PSI нещо не ми се нравеше.
Като ги монтирам ще снимам и ще докладвам.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Как да си турбинираме атмосферката (Dedra SW integrale 1
 Мнение Публикувано на: 31 Юли 2014, 22:44 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здрасти Съби, казанчето за антифриза го пълниш с акумулаторна киселина и след два часа го изливаш и е като ново. Само не слагай капачката защото на пружинката ще и се ............. майката. Ако можеш да извадиш и тръбичката на обезвъздушителния щуцер също ще е добре. Незнам дали нямаш е тръбичка и в другия щуцер. Някои имат други не. Ако имаш тръбички скъси процедурата.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 9 [ 166 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов