www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
R.I.P Lancia - истина ли е? http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=31782 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | newbie [ 05 Ное 2012, 18:24 ] |
Заглавие: | R.I.P Lancia - истина ли е? |
И така, колеги... ето статия с новината: http://aboutcars.bg/read:fiat_zakriva_lancia Като цяло с две думи - Lancia вече няма да има ако може да се вярва на статията. То с тези цени в тази криза. Все пак... кралят умря, да живее кралят. |
Автор: | yossta [ 05 Ное 2012, 18:57 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
Пазете си каляските лъскави че започват да поскъпват значи!!!... Това се знае от известно време колкото и да е жалко! |
Автор: | TRE GAZELE [ 06 Ное 2012, 17:24 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
тука има други новини,но ясно е,че заради кризата нови самостоятелни модели т.е без Крайслер скоро няма да има,но нека видим,често си сменят плановете тия талянци http://www.autoedizione.com/lancia-will ... -chrysler/ |
Автор: | D. Stanev [ 06 Ное 2012, 18:42 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
На Фиат алтернативите са бягство или настъпление. За мен отказването от утвърден бранд като Ланча е грешка. За момента им трябват свежи попълнения в актуалните нови сегменти в среден клас. Делта се вписва в долния сегмент на средния клас, но липсва представител в горния (да речем наследник на 159). Крайслер разполагат с не лоши платформи, но те биха били по-подходящи за Мазерати отколкото за Алфа или Ланча. Все пак не мисля, че Ланча ще бъде оставена в историята. По-скоро може да бъде продадена на китайците, които да се възползват от утвърдената марка. Просто трябваше да освежат моделите - да пуснат един масов Стратос с двулитров турбомотор например, да спретнат елегантен седан в среден клас като наследник на Либра (има готови скици и модели на такъв) вместо да се занимават с Крома като бранд на Фиат. Фиат като марка трябваше да си остане за масовите малогабаритни коли. Иначе не е лоша идеята за Мазерати в клас "Е" във високия сегмент, особено с атрактивен дизел, а примерно наследник на Тезис в ниския (не като шибания 300 С). |
Автор: | Peakone [ 06 Ное 2012, 20:48 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
viewtopic.php?f=2&t=31747 По последна информация ще спре производството на Ланча в Европа с изключение на Ypsilon. Алфа ще се лансира за сметка на Ланча. До 2016 се плануват между 7 и 9 нови модела за Алфа, а за Ланча няма пари дори за 1. А ФИАТ ще се фокусира върху "марката в марката" "500". Вчера четох интервю с Мики Биазон... все едно четох моите мисли. Няма как Ланча в днешния вид да има продажби като те всъщност не продават ланчии... Марката да се възроди трябва да се възроди някоя от иконите - Фулвия, Стратос, Делта (не като днешната пародия), в малка серия. Проявят ли хората интерес, пускаш голямо производство. Такъв невероятен концепт има за Фулвия от преди почти 10 години, който и днес изглежда актуално и уникално... Крайно време е Маркионе да разбере, че с пръдня боя не става. Ланча отчаяно се нуждае от по-спортно ориентиран автомобил. Само с "пенсионерски" автомобили, които даже вече не са и красиви просто няма как да стане.. |
Автор: | ma7e4kO [ 06 Ное 2012, 21:34 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
R.I.P Lancia ! |
Автор: | yossta [ 08 Ное 2012, 02:27 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
Peakone написа: ...всъщност не продават ланчии... Марката да се възроди трябва да се възроди някоя от иконите - Фулвия, Стратос, Делта (не като днешната пародия), в малка серия. Стратос нали го възродиха на шасито на Ф 430 ?И кво? Потъна някъде и си остана само една бройка и на стенд бай че от ферари си ги връткат на оная си работа.Този стратос с неговите 25-30 бройки няма да ги изкара от тинята и не решава проблема за масово производство http://aboutcars.bg/read:problemi_za_noviia_stratos Както и да е трябва им друг подход за който не Фиат не му се дават кинти тва е! С възраждането на някоя от трите се влиза в много тесен сегмент от пазара и няма как да ги спаси. Иначе как бих се зарадвал на нова делта ...ама качествена не че ше мога да си я позволя де ама все пак .... |
Автор: | fifo [ 08 Ное 2012, 19:20 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
на края ще остане само един........Y |
Автор: | Peakone [ 08 Ное 2012, 21:09 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
yossta написа: Peakone написа: ...всъщност не продават ланчии... Марката да се възроди трябва да се възроди някоя от иконите - Фулвия, Стратос, Делта (не като днешната пародия), в малка серия. Стратос нали го възродиха на шасито на Ф 430 ?И кво? Потъна някъде и си остана само една бройка и на стенд бай че от ферари си ги връткат на оная си работа.Този стратос с неговите 25-30 бройки няма да ги изкара от тинята и не решава проблема за масово производство http://aboutcars.bg/read:problemi_za_noviia_stratos Lancia изобщо не участва в проекта на новия Стратос, всичко е от джоба на немеца Михаел Стошек! Той им е предложил партньорство, а те категорично са отказали участие. За това не му позволяват да пусне и лимитирана серия. От тях се е искало само да кажат "ок, съгласни сме", за да стане проекта официален, но не са го направили, защото явно Ланча не е важна за тях. За Алфа имаше средства да се разработи ексклузивен модел за престиж - 8C, а за Ланча не може да се направи такъв модел, проекта за който идва на 100% завършен... И все пак немеца направи много повече за възраждането на марката от колкото от ФИАТ са правили през последните 10 години с малоумните "рекламни" кампании да спонсорират разни филмови фестивалчета и състезания по фигурно пързаляне. Той накара хората отново да говорят за Ланча и точно това е нужно! Целта е да се спечели вниманието на хората към марката. Да спечели отново с истинската си същност. Не са малко автомобилните ентусиасти, които все още помнят славните подвизи на Ланча и веднага биха скочили във възродена икона, стига тя да е достойна да носи легендарното име. New Stratos в този си вид е прекалено скъп, както за масово производство, така и за потребителя, но спокойно може да се използва вече готовото шаси и да се внедри един от новите двигатели, които ще се вграждат в 4C, която пък ще осигури и платформа за реализацията. Евтина, лека, бърза, красива и темперамента съвременна версия на една истинска легенда определено би грабнала ентусиасти от цял свят. А да не забравяме, че ФИАТ вече имат дилъри в цяла Северна Америка! Но това отново няма да стане заради малоумното мислене на хората от ФИАТ, защото ще пречи на Алфата, разбираш ли... |
Автор: | yossta [ 10 Ное 2012, 21:47 ] |
Заглавие: | Re: R.I.P Lancia - истина ли е? |
Абе майната им на тъпите талянци,ше се местим на мирикански машини и тва е!Поне аз такак съм го намислил! |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |