Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Viva Lancia » Lancia




 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Статия за Дедра в АвтоТруд
 Мнение Публикувано на: 26 Фев 2006, 23:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Четахте ли статията за Дедра в автотруд 22-28 януари?Днес ми попадна и се зарадвах - казани са доста добри думи.Вие какво мислите? Не знам пускана ли е статия за това ако се повтарям някой да изтрие темата.

Ланча Дедра

Производството на Ланча Дедра започна през 1989 г. и продължи 10 години. В този дълъг период автомобилът претърпя два фейслифта (1993 и 1998 г.).

Конструктивно автомобилът е създаден на една платформа с Ланча Делта и ФИАТ Темпра. Дедра се появи като седан с 4 врати и комби с 5 врати (от 1994 г). В базовата си модификация колата бе снабдена с хидравлика на волана, отопление на огледалата и задното стъкло, както и централно заключване. Допълнителното оборудване включваше електрически стъкла и огледала, климатик, ABS, автоматик и много други.
От 1989 г. Дедра се предлага с бензинови четирицилиндрови двигатели с обем 1.6 л (90 к.с). 1.8 л (110 к.с). 2,0 л (120 к.с.) и турбодизел с обем 1.9 л (92 к.с). По-късно се появиха 16-клапанови версии на двулитровия със 139, 165 и 172 к.с. (последните са с турбокомпресор).
Ланча Дедра не се оплаква от ръжда, дори при експлоатация в градски условия, където по пътищата се изсипва много луга през зимата. Първите екземпляри (1989-1993 г.) обаче имат друг проблем - увеличен разход на масло, стигащ до 250 гр. на 1000 км. В автомобилите с 1.8-литров двигател може да се появят проблеми при работа на ниски обороти. Охладителната система също не е от най-сигурните - понякога маркучите се откачат. Срещат се и единични проблеми със скоростната кутия, волана и боята.
Въпреки недостатъците Дедра може да се похвали с положителни качества като добро ускорение, сигурни спирачки и отлична ергономика. Купето е доста просторно и предлага голямо пространство за пътниците и на предните, и на задните седалки.
За добрата покупка на Ланча Дедра важи едно основно правило: когато избирате автомобил, търсете сред по-новите екземпляри (след 1994 г). В противен случай се ослушвайте и в най-малкия шум от всяка част на колата.


Пенчо Георгиев, приемчик в сервиз ДКВ Авто - Гара Искър

Автомобилът се доказа първо в ралитата

За Ланча Дедра не е много лесно да се говори, защото този модел едва през последните години започна да буди интерес у българите. Преди време си беше лукс да имаш такъв автомобил, и то нов. Ланча е с поне два пъти по-луксозно изпълнение от всички събратя на ФИАТ. Дълги години Ланча Делта Интеграле жънеше невероятни успехи в ралитата. А конструкторите бързо внедряваха от бегачките най-доброто в серийно производство. Познавам най-вече бензинови двигатели на Дедра - .............. Най-популярен е 2-литровият дизелов агрегат. За мен най-сполучлив е 1.8-литровият бензинов мотор. Просто италианците са го изпипали перфектно.
Слаба страна на дедрите в електрониката. След 7-ата година винаги се появяват проблеми. Особено през късната есен и зимата, заради влагата, кабелите губят маса, компютърът блокира, спойките и връзките не са обработени по най-добрия начин. Многото екстри (серийно производство) също се отразяват върху натоварване то на главния компютър. В сравнение с немските коли, дедрите са с много по-лошо качество. Италианците пестят от материалите, за да са по-евтини колите, но пък това става за сметка на качеството. Определено ори­гиналните резервни части не са от най-евтините. Рядко се намират на пазара и втора употреба.
Много добра е ходовата им част. В нея конструкторите са концентрирали всичките си знания от ралитата. Рядко се проявят проблеми с накладките, шарнирите, накрайниците. Амортисьори обикновено се сменят след 80 хил. км пробег. Във всички случаи ходовата част е по-сполучлива от тази на .............. Окачването е Макферсън, отзад -на греда. Накладки се сменят след 30 хил. км, масло и филтри на 15 хил. км, свещи на 30 хил. км. Антикорозионното покритие на Ланча е перфектно. Купетата се обработват в отделен цех. потапят се цялостно във вана и едва тогава тръгват към бояджийното. Спирачките са съвършени -отпред са дискови, отзад - барабанни. Двигателите са по-еластични и издръжливи отколкото при фиатите. При нас е идвал мотор на повече от 300 хил. км без каквато и да е забележка по него, със сигурност няма да му се наложи основен ремонт и ............ На вторичния пазар държат много добра цена - от 3 500 лв. нагоре.


Вместо тест

Този модел промени отношението ми към италианските коли

Когато хората хвалят нещо, което притежават, другите го майтапят по следния начин: Нашето врабче е сокол. Така се чувствам и аз, защото трябва да говоря за автомобила, който притежавам. Въпреки това смело мога да кажа, че той ме накара да погледна с други очи на луксозните италиански возила.

Притежавам Ланча Дедра 2.0 i, с мощност 63 кВт, произведена е в края ............. модел 1991-а. Внесена е от Швейцария, преди това е имала само един собственик. След като я прехвърлих, преди година и половина, направих задължителните смени - анг­ренажен ремък (Бош), обтегачи оригинални, филтри и масло. Накладките на спирачките бяха износени и след 6-месечно каране се наложи да ги сменя. Доверих се на марката Феродо. Тогава подмених и свещите. Новите са Шампион. Останах много доволен от факта, че защитата против корозия е с гаранция от 6 години. Това е много важно условие при покупката на автомобил втора ръка. Действително по купето ми няма грам ръжда и като цяло е в отлично състояние. Въпреки че шестте години отдавна са минали.
За поддръжката на всичките ми автомобили съм се доверявал на състезателя Илиян Топлодолски. Затова отидох при него и направихме пълен преглед на колата. Тя беше в перфектно състояние и не ми остана друго, остен да карам. Притежава пъргав двигател и е мощна. Това винаги дава предимство при случаите, в които се налага бързо изпреварване, или да се предпазиш навреме от възникнала кризисна ситуация на пътя. До този момент съм изминал 21 000 км (общо 125 000) и смятам, че безпроблемно мога да измина поне още 150 000 км.
Като слаби страни бих посочил, че колата ми има нископрофилни гуми и е с нисък просвет. Това създава огромно неудобство през зимата, когато има коловози и когато се натрупва лед под калниците. Друг проблем е преминаването през неравни участъци и дупки по пътя. Тогава ударите не се поглъщат напълно от окачването и кинетичната енергия отива в купето. Създава се лек дискомфорт за водача и пътниците. В такива ситуации предницата лесно се разбива. След подобно пътуване до Боровец но през Железница, се наложи да сменям предни и задни втулки. Тогава влязох с 90 км в една голяма дупка и на предните две гуми (Мишлен) се появиха издутини -тип яйца.
Понякога централното заключвано и ел. машинките за прозорците при ниски температури замръзват. От друга страна кли-матроникът е от по-старо поколение и лятото не успява да се справи с горещини над 25 градуса. От топлото, вътрешността на бордния компютър престава да прилепва плътно към екрана и надписите не се четат. За съжаление не са много хората, които могат да отстранят тази немного сериозна повреда. Има много екстри: ел. заключване, ел. огледала и прозорци, махагон и кожа в салона, дигитално табло и компютър, халогенни фарове, климатроник, алуминиеви 14-цолови джанти, четирите спирачки са дискови, катализаторът е трипътен, боята е металик.


Анкета
Васил Атанасов

Сменям я само за нова Алфа

За Моята Дедра не мога да ви кажа прекалено много неща, но най-важното е, че до този момент никога не ме е предала на пътя. Произведена е през 1991 г., аз съм вторият й собственик Преди година и половина я внесох от Германия. Беше много запазена, сега също не могат да й се дадат годините. Минах на задължителен технически преглед в сервиза на мой приятел и се наложи да сменя само маслото и филтрите. Има всички екстри, без климатик и кожен салон, Двигателят е 2-литров, но е доста икономичен. Харчи ми 8.2 на сто при градско шофиране, на дълъг път стига до 5.6 л на сто. В момента е на 102 хил. км. Налага ми се да я продам, защото семейният съвет реши да правим по-голям ремонт. Вече две седмици студувам на пазара в Горубляне. Дори свалих цената от 4 000 на 3500 лв. Не ми се разделяше с ланчата, защото е много добра. Мислех си, че бих я сменил само за нова кола Алфа Ромео.

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2006, 14:18 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59
Мнения: 633
Местоположение: Пловдив
Аз поне не съм чел статия, в която да се казват добри думи за Дедра, освен че се е преборила с ръждата.
Ако можеш я сканирай и я качи тук.

_________________
FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`
ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97`
ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2006, 17:07 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
INTEGRALE написа:
Аз поне не съм чел статия, в която да се казват добри думи за Дедра, освен че се е преборила с ръждата.
Ако можеш я сканирай и я качи тук.

Абе и аз май :oops:

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2006, 20:08 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Утре вечер ще я имате сканирана.Най интересното е че дори се казват много добри думи за ходовата част :?:

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2006, 21:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Юли 2005, 15:20
Мнения: 233
Местоположение: София
Аз пък разгледах вестника ей сега и не видях такава статия!! :roll:

_________________
/Delta HPE 1.6i 16v/
/Delta HPE 2.0 16v/
[img]http://piccolina.727.net/020729NEW/LANCIA,Maserati,Lamborghini/BEST9208_BetaMonte.jpg[/img]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2006, 23:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
lovelyBoy написа:
Аз пък разгледах вестника ей сега и не видях такава статия!! :roll:


ХАХАХА да не би да е санувал Дедра и добри думи стоят добре само в форума :lol: :lol: :lol:

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2006, 23:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
lovelyBoy написа:
Аз пък разгледах вестника ей сега и не видях такава статия!! :roll:


Утре чакам извинение от теб и от Пачката cheers

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2006, 00:47 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
Dedra 2.0 написа:
lovelyBoy написа:
Аз пък разгледах вестника ей сега и не видях такава статия!! :roll:


Утре чакам извинение от теб и от Пачката cheers


Ще го имаш smackbum

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2006, 21:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Че тя пък дедрата кога е имала проблеми с ръждата?

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2006, 21:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Моята имаше проблеми големи с ръждата , но гниеше отдолу и не се вижда.Аз точно заради ръждата я махнах .И аз не вярвах на очите си но е факт. :cry: При по-новите май няма проблем.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2006, 21:46 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
То ако става дума много автомобили които не се славят с ръждата имат проблеми с нея.Но мисля че Дедрата не са я критикували ама кво се чудя.........:)Кви яки статии има за немските автомобили в авто-билд

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2006, 22:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Поради технически причини сканирането се отлага за сряда - статията е от 2003 година :oops:

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2006, 23:12 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23
Мнения: 425
Местоположение: Перник
Dedra 2.0 написа:
Поради технически причини сканирането се отлага за сряда - статията е от 2003 година :oops:
Е са ако кажеш че е тая: http://lancia-bg.com/lancia_statia/Lancia_Dedra.htm или па тая http://lancia-bg.com/forum/viewtopic_1880_0.html

_________________
Lancia Kappa 2.4 tds


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Мар 2006, 19:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Хоп ето линкове към статийката :mrgreen: Малко неграмотно съм ги качил но ще изивнявате :oops: На 2 части е не знам как да ги свържа :oops:


http://www.bgphoto.net/photos/15233/o63 ... 312500.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/15233/o63 ... 062500.jpg

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие: Статията
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2006, 10:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
Цялата статия събрана ( липсва един ред в средата )


Прикачени файлове:
Dedra AvtoTrud.jpg
Dedra AvtoTrud.jpg [ 471.04 KiB | Прегледано 5994 пъти ]

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2006, 10:42 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59
Мнения: 633
Местоположение: Пловдив
Pepko_Bepko написа:
Че тя пък дедрата кога е имала проблеми с ръждата?

Точно това казват, че НЯМА вече проблеми с ръждата.

_________________
FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`
ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97`
ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2006, 19:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Мерси Pioneer :wink:

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Май 2006, 18:17 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 13 Окт 2004, 17:52
Мнения: 24
Местоположение: София
Само едно ми е чудно - в статията се споменава за барабанни спирачки отзад, а на моята - 1.8 '91г са дискови :) както и е пропуснат един много досаден проблем на дедрите - страничните крепления на предната броня са малко кофти и след няколко качвания/слизания на/от малко по-високи бордюри бронята увисва. А иначе - колата е идеална, изключително комфортна и със доста здрави ламарини.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 




Начало форум » Viva Lancia » Lancia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов