Автор |
Съобщение |
shefa
|
Заглавие: Делта 2 1.8/16 -131к.с. Публикувано на: 03 Дек 2004, 00:12 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
На път съм да си купя Делта 2 HPE 1.8/16 - 131 к.с. и ако някой може да ми каже нещо повече за този двигател. За купето не питам, защото предполагам, че е като на всички Делти 2.
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Дек 2004, 11:11 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ми нов и съвременен двигател
доста добро ускорение може и да се лъжа но мисля че до 100 и дават около 8-9 секунди
аз лично имам дедра с такъв двигател и съм много доволен
най-учудващото е че е много икономичен- може за това да са виновни и японците защото управлението е на хитачи
още повече че почти всичките идват с рекаро салон
минуси в сравнение с старите мотори е това че профилактиката му е доста скъпа
ремъците са на нормални цени, но обтяжните ролки са скъпички от порядъка на 110 до 150 кинта в зависимост от производителя
също така смяната на ремъка е препоръчително да се направи със специализиран инструмент, който имат само Вантотрейд, Италсервиз и Аутоиталия.
Като я купуваш важно е с колко ключа е колата и дали има кодкарта.
Ми за това се сещам по-принцип и аз си търсех такъв автомобил, но ми излезна турбото иначе с кеф бих го карал и аз.
|
|
|
|
|
shefa
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Дек 2004, 11:51 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
За рекарото е така (супер салон) , има само един ключ , който бил с чип(така ми казаха), но друг ключ и чип карта няма. За какво служат картата и втория ключ, нещо по особенили са.
Ускорението е супер , не съм сигурен но според мене е по-бърза от 2.0/16.Може и тази 2.0/16 да не е била нещо наред. Благодаря за информацията.
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Дек 2004, 13:35 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да ускорението е по добро от на старият мотор 2.0 16
ми в ключа имаш имобилайзер за който ако се скапе ти трябва код картата за да може евентуално да се запали автомобила в авариен режим или чрез тестера
щом ги няма това е възможност да се коментира цената защото един ключ е от порядъка на 120-180 кинта
ако е тази синята в мобилето изглежда добре макар че е с 14" ки джантите
|
|
|
|
|
shefa
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Дек 2004, 21:11 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
Цената на ролките 110 - 150 за едната или за всички става на въпрос.
В мобилето синята, която стува 6900 съм харесал , но е с 15" ки малко очукани.
При това положение с ключа може ли да се направи да си пали без код?
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Дек 2004, 09:11 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да се пали без код не съм чул до сега да става освен на турбо дизела и на 1.4 12V също така и на алфите които са с боксер мотор
иначе има едно момче което оправя всичко но взима по 500 кинта
лично за мене е правил от 3-те различни компонента едно общо
за ролките според зависи
най-скъпа от всички е обтяжната ролка на ангренажният ремък та на нея цената и е такава, допълнително ангренажният ремък има една паразитна ролка за която незнам точна цена но и тя ще е към 50-70 кинта
този двигател има и балансиращи валове които се задвижват от двойно назъбен ремък който струва 38 лева на Дайко(използват ги за първично вграждане в завода, а мисля че и само те ги произвеждат)
двойно назъбеният ремък и той има ролка за обтягане която също е активна и сигурно не е много ефтина
отделно на ремъка който задвижва алтернатор,хидравлика и климатик имаш паразитна ролка и обтяжна ролка(пак активна)
та цялото това удоволствие във Ванто с работа и части струва към 600 кинта
сега ти си избираш вече какво и кога да смениш де
а и още нещо гледам по разни английски сайтове, че при смяна на ангренажен ремък задължително сменят и водна помпа(може би се препоръчва от Фиат незнам), защото тя се върти от ангренажният ремък и дефакто е нещо като паразитна ролка
|
|
|
|
|
|