Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Viva Lancia » Lancia




 Страница 1 от 1 [ 6 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Делта 2 1.8/16 -131к.с.
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2004, 00:12 
Offline
Професионалист
Професионалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35
Мнения: 707
Местоположение: София
На път съм да си купя Делта 2 HPE 1.8/16 - 131 к.с. и ако някой може да ми каже нещо повече за този двигател. За купето не питам, защото предполагам, че е като на всички Делти 2.

_________________
Lancia Delta е номер едно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2004, 11:11 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ми нов и съвременен двигател
доста добро ускорение може и да се лъжа но мисля че до 100 и дават около 8-9 секунди
аз лично имам дедра с такъв двигател и съм много доволен
най-учудващото е че е много икономичен- може за това да са виновни и японците защото управлението е на хитачи
още повече че почти всичките идват с рекаро салон

минуси в сравнение с старите мотори е това че профилактиката му е доста скъпа
ремъците са на нормални цени, но обтяжните ролки са скъпички от порядъка на 110 до 150 кинта в зависимост от производителя
също така смяната на ремъка е препоръчително да се направи със специализиран инструмент, който имат само Вантотрейд, Италсервиз и Аутоиталия.

Като я купуваш важно е с колко ключа е колата и дали има кодкарта.

Ми за това се сещам по-принцип и аз си търсех такъв автомобил, но ми излезна турбото иначе с кеф бих го карал и аз.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2004, 11:51 
Offline
Професионалист
Професионалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35
Мнения: 707
Местоположение: София
За рекарото е така (супер салон) , има само един ключ , който бил с чип(така ми казаха), но друг ключ и чип карта няма. За какво служат картата и втория ключ, нещо по особенили са.
Ускорението е супер , не съм сигурен но според мене е по-бърза от 2.0/16.Може и тази 2.0/16 да не е била нещо наред. Благодаря за информацията. :) :) :)

_________________
Lancia Delta е номер едно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2004, 13:35 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да ускорението е по добро от на старият мотор 2.0 16
ми в ключа имаш имобилайзер за който ако се скапе ти трябва код картата за да може евентуално да се запали автомобила в авариен режим или чрез тестера
щом ги няма това е възможност да се коментира цената защото един ключ е от порядъка на 120-180 кинта

ако е тази синята в мобилето изглежда добре макар че е с 14" ки джантите


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2004, 21:11 
Offline
Професионалист
Професионалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35
Мнения: 707
Местоположение: София
Цената на ролките 110 - 150 за едната или за всички става на въпрос.
В мобилето синята, която стува 6900 съм харесал , но е с 15" ки малко очукани.
При това положение с ключа може ли да се направи да си пали без код? :roll:

_________________
Lancia Delta е номер едно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Дек 2004, 09:11 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да се пали без код не съм чул до сега да става освен на турбо дизела и на 1.4 12V също така и на алфите които са с боксер мотор
иначе има едно момче което оправя всичко но взима по 500 кинта
лично за мене е правил от 3-те различни компонента едно общо
за ролките според зависи
най-скъпа от всички е обтяжната ролка на ангренажният ремък та на нея цената и е такава, допълнително ангренажният ремък има една паразитна ролка за която незнам точна цена но и тя ще е към 50-70 кинта
този двигател има и балансиращи валове които се задвижват от двойно назъбен ремък който струва 38 лева на Дайко(използват ги за първично вграждане в завода, а мисля че и само те ги произвеждат)
двойно назъбеният ремък и той има ролка за обтягане която също е активна и сигурно не е много ефтина

отделно на ремъка който задвижва алтернатор,хидравлика и климатик имаш паразитна ролка и обтяжна ролка(пак активна)
та цялото това удоволствие във Ванто с работа и части струва към 600 кинта

сега ти си избираш вече какво и кога да смениш де

а и още нещо гледам по разни английски сайтове, че при смяна на ангренажен ремък задължително сменят и водна помпа(може би се препоръчва от Фиат незнам), защото тя се върти от ангренажният ремък и дефакто е нещо като паразитна ролка


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 6 мнения ] 




Начало форум » Viva Lancia » Lancia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов