Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Viva Lancia » Lancia




 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: малко разяснения около автомобилите ланча ако обичате
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 11:53 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 08 Ное 2005, 11:50
Мнения: 7
Местоположение: Шумен
Кога ланча започват да ползват изцяло фиатски двигатели или винаги в историята на марката все с фиатски двигатели са били. После какво представлява тази система интеграле навремето толкова прехвалена.В какво се състои. Ланча наистина ли е само луксозен фиат, ами си има и лично свои технически инженерни решения към днешна дата, различни от фиатсксите или алфовските. Има ли двигател вгаржадн в автомобил на марката ланча, който може да се опре или да е по-добър от съответния обем двигател на алфа ромео, т.е. може ли на ланча да се гледа не само като на обикновен луксозен фиат, но и на спортна кола каквато е била някога. Много ще се радвам да ми се отговори на всички тези въпроси, че нещата около тази марка са ми много неясни, а има модели, които ми харесват. Моля за повече информация. Благодаря :D :D


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: малко разяснения около автомобилите ланча ако обичате
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 12:56 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 23 Авг 2005, 11:18
Мнения: 639
Местоположение: София
koko написа:
Кога ланча започват да ползват изцяло фиатски двигатели или винаги в историята на марката все с фиатски двигатели са били. После какво представлява тази система интеграле навремето толкова прехвалена.В какво се състои. Ланча наистина ли е само луксозен фиат, ами си има и лично свои технически инженерни решения към днешна дата, различни от фиатсксите или алфовските. Има ли двигател вгаржадн в автомобил на марката ланча, който може да се опре или да е по-добър от съответния обем двигател на алфа ромео, т.е. може ли на ланча да се гледа не само като на обикновен луксозен фиат, но и на спортна кола каквато е била някога. Много ще се радвам да ми се отговори на всички тези въпроси, че нещата около тази марка са ми много неясни, а има модели, които ми харесват. Моля за повече информация. Благодаря :D :D


Пробвай като за начало с: http://www.carsfromitaly.com Там има раздел "Lancia".


Върнете се в началото 
 Заглавие: нещо на български ако може
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 17:02 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 08 Ное 2005, 11:50
Мнения: 7
Местоположение: Шумен
Английският не ми е толкова добър, че да разбера това което ме интересува. :D Пък и аз бих приел "на доверие" всеки отговор, касаещ конкретно поставените от мен въпроси за марката. Ето например поне доскоро алфа имаше изцяло свои двигатели, различни от фиатските. с ланча как е положението? Изцяло ли се е разтворила тази компания в компанията - майка Фиат. Жалко ако е така и не е останала поне капчица индивидуализъм в марката ланча. Каппата ми харесва много. Делтите изглеждат агресивно само ако им направиш оптичен тунинг. Обяснете ми ги тези наще за вашата любима марка. Аз иначе обожавам италианските коли и притежавам алфа. Но ланча имат също така богата история и ми е любопитно как стоят нещата при тази фирма днес. Затова ако може конкретни отговори на конкретно поставените от мен върпоси :D Благодаря предварително!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 17:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Покарай Ланча и ще разбереш 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 17:45 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
Има ли значение в днешно време всичко това, тая глобализация остави само няколко производителя...

Като си купиш Шкода или Ауди си купуваш ФВ всъщност, като си купиш Ягуар ти пробутват скапан Форд, като вземеш Сааб взимаш Опел.

Ужас.

Да не говорим кое къде се поизвежда, новите лъскавички Опел Астра се правят в турския град Торбалъ, минах оттам преди месец.

На баща ми Форда Галакси е сглобяван в Португалия от напушени мароканци в завод на Фолксваген.

Предишната му кола, Деу Супер Салон, беше уж корейска, пък мотора немско производство от Опел Омега, а колата сглобявана в заводите на Холдън в Австралия, баси...

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 18:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
Позволете да израза едно некомпетентно мнение по зададеният въпрос, Ланча спрямо Фиат е нещо като Брабус на мерцедес, ако погледнем реално моята Делта 2 96та година има предно окачване на фиат типо 100% идентично амортесьори пружини носачи и т.н. това е един малък пример фиат типо 93та година например има електроника на Ланча на всички релета е написано ланча има много примери за тази хибридизрация между марките доказано е че италянците не обичат да измислят много открития в технологията на автмобилите тяхната сила е дизайна и моторите и там се стремят да се развиват бързо за сметка на еднаквата технология на алфа ромео фиат и ланча. Ланча може да се разглежда като комбинация от най успешните дйзайнерски и технологични виждания на Фиат и може да се нарече спортен автомобил погледнато от страна на пъргавостта на моторите, но когато погледнете окачването на тези автомобили и спирачните системи може да се ужасите от низкото качество, стбилността не е пресметната спрямо мощността на автомбилите с цел понижаване на крайната цена. Държа на марката Ланчия не от срам да си купя фиат, а като символ на една малобройна серия от коли с голяма история, НО останала в историята Ланчия загина и колкото и нови модели да пускат от сорта на Делта 3 те немогат да върнат доверието и въсхищението на хората към някогашната Бета или Делта Интеграле. За мен Ланча е еволюирал фиат :P :D

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2005, 03:16 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Юли 2005, 15:20
Мнения: 233
Местоположение: София
Да вярно, както споменава колегата Юри Иванов, Ланча е еволюирал Фиат в някои отношения и то по-скоро отношение на луксът и по-прецизната изработка на някои елементи по купетата на автомобилите.. Но истината е, че Ланча майче от '69-та вече не е самостоятелна марка и преди този момент марката е държала изключително и на типа окачване. Но в днешно време действително италианските автомобили са тези които са изключително динамични коли (Фиат ни най-малко по-малко), отличаващи се от останалите с изключителна стабилност на пътя и при екстремни ситуации!! :D И така с други думи - Може да не ви харесва как се чуват дупките в купето, но ще бъдете щастливи да оцелеете в критична ситуация благодарение на динамиката на автомобилът ви! :lol: Казвам ви това от опит! Именно заради философия на построяване на окачването, освен заради рафинираните двигатели италианците са имали и имат изключителна успеваемост в автомобилните спортове!! :lol:

_________________
/Delta HPE 1.6i 16v/
/Delta HPE 2.0 16v/
[img]http://piccolina.727.net/020729NEW/LANCIA,Maserati,Lamborghini/BEST9208_BetaMonte.jpg[/img]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2005, 11:00 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 09 Юни 2005, 11:07
Мнения: 82
Местоположение: София
Yuri Ivanov написа:
Ланча спрямо Фиат е нещо като Брабус на мерцедес

по-скоро Майбах:))) Брабуса е Алфа Ромео ;)
аз пък не виждам нищо лошо в това Алфа и Ланча да со подобрени фиатове... всичко е въпрос на политика и пари - то това е обсъждано и друг път - Фиат са ефтините, Ланча - луксозните, Алфа - спортните. И сега примерно ако задния ми амортисьор струва 120лв за алфата то за фиат пунта - абсолютно същия - струва 40лв. Това е положението с половината части. Много обичам да си пазарувам от италянеца части за фиат Типо. Докато за другата ми алфа което не става от лада е скъпо и се намира трудно, а тя е от епохата преди фиат да купи алфа. Принципно и на мен не ми харесва кой знае колко убиването на индивидуалността но пък е по-рентабилно;)
Иначе примери за положителното от тая работа много - е на примерно топ модела на алфа 155 е нищо повече от Фиат типо с багажник, обаче с двигател и трансмисия от Делта Интеграле ХФ... в тая кола няма нищо алфово дет се вика ма това не пречи да е маняшка :))

_________________
'82 ALFA ROMEO ALFETTA 2.0TD
'93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 




Начало форум » Viva Lancia » Lancia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов