www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Новата Ланча Делта-официални снимки!
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=10258
Страница 4 от 4

Автор:  grale [ 29 Окт 2008, 11:02 ]
Заглавие: 

Новата Lanciа Delta е вече тук!

Автопрес 2001 първи научи, че автомобилите от новото вече трето поред поколение на Lanciа Delta вече е в шоу-рума на Ауто-Италия - официален представител на марката у нас. Колата вече се предлага на пазарите в много европейски страни, а вече е и у нас, като най-нетърпеливите почитатели на марката вече са сключили и първите договори за покупка на колата.

Двигателите са два турбобензинови с обем 1.4 литра Turbo Jet, с два варианта на мощността - 88 и 110 кВт, и три нови турбо дизелови агрегати тип Multijet. Бензиновите двигатели имат максимален въртящ момент 206 Nm. С тях новата Delta постига максимална скорост 195 км/час с по-слабия и 210 км/час с по-силния. Ускорява до 100 км/час с първия за 9.8 секунди и с втория за 8.7 секунди.

Първият от дизелите е с обем 1-6 литра, мощност 88 кВт и максимален въртящ момент 300 Nm. Ускорява за 10.7 секунди и има максимална скорост 194 км/час. Следва двулитров Multijet с мощност 121 kW, максимален въртящ момент 360 Nm и максимална скорост 214 км/час. Той ускорява от място до 100 км/час за 8.5 секунди.

Топ-двигателят е 1.9 Twin Turbo Multijet с мощност 140 кВт, максимален въртящ момент 400 Nm, максимална скорост 222 км/час и ускорение от място до 100 км/час за 7.9 секунди. Моделът се предлага в три версии на оборудване - Argento, Oro и Platino.

Автомобилът е с дължина 4500 мм и междуосие 2700 мм, а средно европейската цена на базисната версия е малко под 20 000 евро, докато най-богато оборудваната версия на 1,9 Twin Turbo Multijet струва около 30 000 евро. Концепцията на новата Delta (Delta HPE concept) беше представена на Paris Motor Show през 2006г.

Моделът на Lancia Delta е малък семеен автомобил, произвеждан в периода 1979 - 1994г. Първата му версия е била с пет врати (хечбек) и е дело на дизайнера Джорджето Джуджаро. Най-известният модел беше Delta HF Integrale, чиято тунингована версия спечели рекордните шест пъти поред World Rally Championship и записа 46 победи в него.

Официалното представяне на автомобила от Ауто-Италия е на 10 ноември


източник: ауто-прес.нет

Автор:  richi [ 28 Яну 2009, 11:17 ]
Заглавие: 

Прощавайте ако е пускано но аз него видях,а много ми хареса.


www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dll/LANCIA_COM/home.jsp

Автор:  Amorphine [ 28 Яну 2009, 11:52 ]
Заглавие: 

richi написа:
Прощавайте ако е пускано но аз него видях,а много ми хареса.


www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dll/LANCIA_COM/home.jsp


МУАхАХХАхАХХАхАХххаХАХАХа на бялата Делта единия халоген изгасна :lol: :lol: :lol:

Тия наще и за рекламите не могат да ги закрепят тия коли :mrgreen:

Автор:  richi [ 28 Яну 2009, 12:47 ]
Заглавие: 

Amorphine написа:
richi написа:
Прощавайте ако е пускано но аз него видях,а много ми хареса.


www.lancia.com/cgi-bin/lancia.dll/LANCIA_COM/home.jsp


МУАхАХХАхАХХАхАХххаХАХАХа на бялата Делта единия халоген изгасна :lol: :lol: :lol:

Тия наще и за рекламите не могат да ги закрепят тия коли :mrgreen:
Стига бе човече,това си е към екстрите.
При по-остър завой сама си включва халогена и при изправяне гастне :wink: .
Имаго вече в доста нови коли.

Автор:  jamesdavidso [ 28 Яну 2009, 12:47 ]
Заглавие: 

Amorphine написа:
МУАхАХХАхАХХАхАХххаХАХАХа на бялата Делта единия халоген изгасна :lol: :lol: :lol:


Бъзикаш се, нали? Халогенът се включва автоматично при завой, колега! 8)

EDIT: Отговорили сме едновременно... :mrgreen:

Автор:  Amorphine [ 28 Яну 2009, 13:07 ]
Заглавие: 

Човек се учи цял живот :) :) :) Каква е идеята?
Осветлява завоя по-добре ли?

Автор:  jamesdavidso [ 28 Яну 2009, 13:09 ]
Заглавие: 

Ами да - в Лозенец например е много подходящо, за да не нацелиш отворен канал или пък бордюра.

Автор:  Alpina [ 28 Яну 2009, 14:08 ]
Заглавие: 

Amorphine написа:
на бялата Делта единия халоген изгасна


Всъщност се вижда как десния се вкючва :)

Amorphine написа:
Човек се учи цял живот :) :) :) Каква е идеята?
Осветлява завоя по-добре ли?


Дам, за да осветят завоя.
Последните от 2 години почти всички нови автомобили имат тази "екстра"
Загледай се в халогените им, когато тръгнат да правят завой ;)

До преди няколко месеца се чудех толкова ли лесно им изгарят халогените, та все единия не работи :mrgreen:

P.S. забелязали ли сте, как новите автомобили, когато се запалят и са били включени светлините, те всякаш в началото почват да се движат и осветяват във всички възможни посоки :)

Автор:  roggger72 [ 30 Окт 2013, 21:43 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

Извинявам се, ако не е правилно да пиша върху стара тема, но ако някой може да даде мнение за бензиновия 1.8 DI turbo модела с 200 коня от 2009. Доколкото от ровене успях да разбера само с този двигател го има най високото оборудване Executive.
Иначе се бях насочил към големите дизелаци от гледна точка на разхода, но ми останаха мислите от няколко дена в една такава 200 к с този 1.8 турбо двигател и работата отива да я поръчвам на автовоза по-другата седмица за Варна, ако някой не ме изпревари.
Ще я ползвам основно за дълъг път и в Унгария, след като ми я регистрират във Варна и си я взема.
Гледам, че стандартно са с някаква автоматика или полу-автоматика Sporttronic само къде никъде нищо не намерих да прочета за това.
Благодаря предварително на всички, които дадат мнение.
Не че аз нямам, но надали мога да изчета всичко, а и не съм карал този нов модел. Просто се надявам да е също толкова добър както Делта 2 за времето си/... че бих казал и доста след това/

Автор:  hf hpe [ 30 Окт 2013, 23:51 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

при Ланча в момента мисля няма оборудване екзекютив
има оро, платино и още едно, но не се сещам
1.8 ДИ е 1.8 ТБИ при алфа ромео
турбо бензин с директно впръскване
из България, не се подвизават много, за да има някой впечатления
аз знам само за една 159-ка
ако има автоматик, то ще е роботизирана кутия
но 1.8 турбо се предлага само с Ф40 кутия
пък за нея не съм виждал роботизиране, до излизането на алфа ромео 4С(а тя май не е с Ф40)

та общо взето май това което знаеш за колата е някакъв миш-маш
така, че се поинтересувай малко повече

иначе я взимай :D :D :D

Автор:  roggger72 [ 31 Окт 2013, 00:37 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

http://www.babez.de/2009/02/lancia-delta-executive/

Автор:  hf hpe [ 31 Окт 2013, 09:28 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

от написаното скачай с двата крака

Автор:  Dilyan [ 03 Ное 2013, 10:11 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

Само да попитам каква е разликата между автомат и робот?Автомат съм имал 2 години,но в робот не съм се и качвал даже

Автор:  nicks1 [ 04 Ное 2013, 17:00 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

Роботът сигурно е накакъв "Selespeed".

Автор:  shotokanarai [ 04 Дек 2013, 13:47 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

До колкото съм чел,скоростната кутия е автомат,производство на Aisin.

Автор:  hf hpe [ 05 Дек 2013, 23:08 ]
Заглавие:  Re: Новата Ланча Делта-официални снимки!

при робота имаш скоростна кутия
с фиксирани числа, има и съединител който
разделя двигателят от скоростната кутия
просто има робот който извършва, натискането на съединителя
и превключването между скоростите
ползата е, че няма загуба на въртящ момент
както е при скоростна кутия с хидротрансформатор

Страница 4 от 4 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/