www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Lancia - снимки на стари красавици
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=17251
Страница 2 от 3

Автор:  Lancia Beta [ 25 Юли 2009, 08:43 ]
Заглавие:  Снимките са супер !!!

Ето малко и от мен :)
Не е в отлично състояние, но мен си ме кефи много :)

http://vbox7.com/play:5707ff85

Автор:  Sraaaaa [ 25 Юли 2009, 14:13 ]
Заглавие:  Re: Снимките са супер !!!

Lancia Beta написа:
Ето малко и от мен :)
Не е в отлично състояние, но мен си ме кефи много :)

http://vbox7.com/play:5707ff85


Така като я гледам колата ти е Lancia Beta Coupe S3 която се е произвеждала до 1982 година. Ако ми дадеш номера на рамата ще ти кажа ориентировачно коя година е произведена наистина, защото тази информация не може да я намериш никъде. Умолявам те ако имаш някой друг излишен лев или поне малко малко вкус, пооправи тази кола защото изглежда просто кошмарно!!!

1. Вземи си оригинални стоманени и ли алуминиеви 14" джанти от Бета (няма значение модела). Ето тук има перфектни за теб.
2. Намери си оригинална предна решетка за S3, защото твоята е от S4. Това е малко трудно, но ако искаш мога да ти поръчам.
3. Моля те разкарай тези боклуци от интериора!!! Педали, биташки тапицерии, цигански кич и всякакви такива простотии!

Колата ти е много рядко срещана в България, така че заслужава уважение и поддръжка! Честно много мразя мърльовците които превръщат тези коли в отпадъци! Не ми се сърди, защото ти го казвам с добро! Оправи я и ще си фен от класа! :wink:

Автор:  ar2r [ 19 Авг 2009, 23:34 ]
Заглавие: 

Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  CeCko2 [ 20 Авг 2009, 00:34 ]
Заглавие: 

Колеги с Името на модела и годините на производство е доста по прегледно, мисля че е ще е по добре да ги слагаме...

Прикачени файлове:
Коментар на файл: Stratos Rally 72`
Stratos Rally Version 72` pdr.jpg
Stratos Rally Version 72` pdr.jpg [ 143.48 KiB | Прегледано 16020 пъти ]
Коментар на файл: Beta Montecarlo 74`
Beta Montecarlo 74` green zdr.jpg
Beta Montecarlo 74` green zdr.jpg [ 61.58 KiB | Прегледано 16007 пъти ]
Коментар на файл: Beta HP Executive 81`
Beta HP Executive 81` zlr.jpg
Beta HP Executive 81` zlr.jpg [ 56.35 KiB | Прегледано 16010 пъти ]

Автор:  FLIKI [ 01 Сеп 2009, 06:30 ]
Заглавие: 

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  bad_bat [ 03 Окт 2009, 23:47 ]
Заглавие: 

LANCIA Sibilo Concept '78 by Bertone


Изображение

Изображение


къде ли е измислен мулти- функционалния волан?
според мен в Италия
Lancia Medusa '80 by Italdesign

Изображение

Изображение

Изображение


май медузата не е много за "стари красавици", но наистина е било новост подобен волан преди 30 години (не мога и да си представя как се кара- само ти се вклчват мигачи, чистачки, простотии)

Автор:  almasy [ 15 Дек 2009, 13:56 ]
Заглавие: 

Олиииии.....Прекрасни са firstprize
Една Lancia Appia например много би ми ходила.... :oops:

Автор:  tatito [ 08 Мар 2011, 20:39 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

Прикачени файлове:
primimodelli1.jpg

Автор:  Peakone [ 31 Юли 2011, 17:33 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

1922 Lancia Lambda

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ланча Ламбда е един от най-иновативните автомобили на 20те години на миналия век със своето шаси, независимо окачване и компактен двигател. Това е първата произведена кола с монокок. Винченцо Ланча си представил Ламбда докато пътувал с кораб и се поинтересувал от конструкцията на плавателния съд и здравината, която корпуса трябва да притежава, за да се бори с великото море.

Всяка Ламбда е базирана на стоманен монокок, което елиминира нуждата от тежка рамка. Повечето от силата на тялото идва от тунела на вала, който формира лекия гръбнак на колата. Пътниците са разположени покрай тунела, което позволява по-ниска линия на покрива. При обикновените автомобили от този период те садят над вала, което води до висок център на тежестта.

Освен от революционната си тяло, Ламбда е снабдена с независими плъзгащи стълбове на предното окачване и спирачки на четирите колела. Тези атрибути в комбинация с достатъчно мощност от уникалния V4 двигател прави Ламбда кола за шофьори до толкова, че Ланча подготвят версия за Миле Миля и се представят успешно като обикновено се класират в топ10.

Когато е пусната на пазара Ламбда става известна със стабилното поведение на пътя, просторен интериор и леко тегло. Въпреки това обаче, тя никога не е била категоризирана като елегантен или луксозен автомобил и Ланча определят своето творение като най-добрия средно мощен автомобил в света. Това не спира купувачите и 11 000 автомобила са произведени от 1922 до 1931г. През този период колата се развива в 8 серии и с все по-големи двигатели.

Изброените спецификация е за осмата серия на колата, която включва актуализиран 2570cc двигател и 4-степенна механична скоростна кутия.

Ето няколко снимки на 1927 Lancia Lambda MM Zagato Spider

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

-----------------------------------------------------------------------------

1931→1939 Lancia Astura

Изображение

1938 Lancia Astura Bonecshi Cabriolet

Изображение
Изображение

1936 Lancia Astura Pininfarina Cabriolet

Изображение
Изображение
Изображение

Астура е река на Юг от Рим, където се е провела последната война между римляните и латинците.

През 1930-та година е имало малко превозни средства по-престижни от Ланча Астура. За разлика от Алфа Ромео 2.9, която е била основния предвоенен спортен автомобил на Италия, Ланча Астура е по-луксозна и с функционална каросерия. Ланча са обърнали особено внимание на лукса, включително гладкото функциониране на двигателя, хидравлични спирачки и централизирана система за смазване.

Както Астура, така и 2.9 са имали къси и дълги версии, за да отговорят на най-добрите дизайнерски къщи, които са изработвали интериори и екстериори по поръчка. За разлика от 2.9 обаче Ланча е произведена в повече бройки и е обхващала повече видове каросерии.

Астура е построена заедно с Артена. Двете са използвали подобно шаси, но Астура е била оборудвана с V8 агрегат. В остър ъгъл от 19 º, блока е много компактен и може да се побере в същото пространство, колкото V4 на Артена. В първата серия на производство от 1931 до 1933, този V8 двигател произвежда мощност от 73к.с. от 2.6 литра. Във втората серия на автомобила наречен Астура 233 работния обем е увеличен до 2.9 литра с мощност до 82к.с.. И двата варианта на двигателя са предназначени за гладко предаване на мощността и могат да задвижват всяка разновидност на автомобила, която клиента може да пожелае.

Още от самото начало Астура е проектирана да получава всички налични поръчкови каросерии. Тя се произвежда без конкретно разпределение на пода, което дава свободата на дизайнерските къщи да създадат всяка форма, която желаят. Пинин Фарина е една от първите компании, които изработват тялото на шасито с различен дизаин наречен Tipo Bocca за дилър в Биела, Италия. Този впечатлителен автомобил придобива още повече известност след като режима на Мусолини ги прави официален транспорт на правителството.

Произвеждана от 1931 до 1939, Астура преминава през 4 различни серии. През 1933 дебютира трета серия и представя две нови дължини на шаситата наречени Longo и Corto. През 1937 излиза финалната четвърта серия, която се отличава с "Fergat"-тип стоманени колела и се предлага само с дълга колесна база. През тези години 2900 автомобила напуснали завода.

Астура не е заместена от наследник, което оставя типа на модела осиротял. Въпреки това, благодарение на сложните декорирани шасите изработени от Boneschi, Castagna, Pinin Farina, Stabilimenti Farina, Астура се превръща в най-великата Ланча преди войната.

Инфото е от тук:
http://www.supercars.net/Search2?INPUT=Lancia

Ако някой има забележки към превода нека да ми пише, за да го поправим.
Като имам време ще добавям още модели описани в линка.

ПП. Допълнена е информация за модела Астура.

Автор:  Peakone [ 02 Авг 2011, 14:57 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

Lancia Aprilia (1937-1949)

Ланча Априлиа е първият автомобил произведен във аеродинамичен въздушен тунел, в сътрудничество с Батиста Фарина и Политехнически университет в Торино като е постигнато рекордно нисък коефициент на челно съпротивление от 0.47!
Производството започнало през февруари 1937г. - месеца, в който основателя на фирмата почива. Това е последния от дизаините на Винченцо Ланча, който включва 4 врати без колони. Първата серия на колата разполага с V4 агрегат с работен обем от 1352куб. см. и мощност от 47к.с.. Във втора серия работния обем е увеличен до 1 486 куб.см., което е предоставило мощност от 48 к.с.. Предлагала се е както Lusso версия на тази 2ра серия, така и Lungo (удължена). Общо 20082 коли и 7554 шасита за производителите на каросерии са били построени в Торино и още 700 във Франциа.

Изображение
Изображение

1948 Lancia Aprilia

Изображение

Изображение

Ланча Априлиа е изключително подходяща за специални каросерии, като повечето от тях са изработени от Пинин Фарина. Въпреки това множество шасита са пристигнали в Швейцария, където са получи екстериор от Beutler, Worblaufen, или Langenthal.

Langenthal са завършили няколко кабриолета на Априлиа преди войната и този пример е за след нея. Модели като този са се излагали постоянно в Женева - винаги с надеждата да се върнат у дома с книги пълни с поръчки. Langenthal произвеждат няколко каросерии на базата на шасито на Ланча и компанията е все още активна и днес.

Този конкретен пример е бил показан на изложението "100 години швейцарски каросерии" по време на автомобилния салон в Женева през 2005-та година.

Автор:  Viva_LANCIA [ 10 Ное 2011, 22:40 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

Ако съм сбъркал мястото моля да ме извините http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Автор:  ssLazio [ 23 Ное 2011, 18:40 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

Една красота на пристанището в Патра
hf_knee
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  fifo [ 23 Ное 2011, 19:39 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

ауу, любимата фулвия тя...

гледам прозореца свален, вратата отворена, собственика не беше ли там да разкаже някоя легенда?

Автор:  ssLazio [ 23 Ное 2011, 20:14 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

fifo написа:
ауу, любимата фулвия тя...

гледам прозореца свален, вратата отворена, собственика не беше ли там да разкаже някоя легенда?


Дори не видях ездача на тая Фулвиа.Както сърбах кафе,поглеждам навън и нещо малко,ниско и италианско ми привлича вниманието.Излязох да я нащракам.

Автор:  fifo [ 08 Авг 2013, 14:04 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

no comment

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4

Прикачени файлове:
uploadfromtaptalk1375959833223.jpg
uploadfromtaptalk1375959833223.jpg [ 126.47 KiB | Прегледано 14134 пъти ]

Автор:  Peakone [ 10 Авг 2013, 19:48 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

fifo написа:
no comment


Наистина е толкова жалко, че дори не е нужно коментар. Това е остатъка от някогашния музей на Ланча...

Автор:  fifo [ 31 Окт 2013, 20:58 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

oops

Прикачени файлове:
Коментар на файл: Appia Zagatto
Lancia Appia GTE Zagato.jpg
Lancia Appia GTE Zagato.jpg [ 66.33 KiB | Прегледано 13907 пъти ]
Lancia Appia C10S 1958.jpg
Lancia Appia C10S 1958.jpg [ 21.15 KiB | Прегледано 13907 пъти ]
Коментар на файл: Flavia 2000 coupe. Isn't it gorgeous?
Lancia 2000 Coupe.jpg
Lancia 2000 Coupe.jpg [ 42.87 KiB | Прегледано 13907 пъти ]
Lancia 037.jpg
Lancia 037.jpg [ 46.52 KiB | Прегледано 13907 пъти ]
Коментар на файл: elefantinoto е в хелоуин стил и идеята е свалена от twitter акаунта на Lancia
elefantino.jpg
elefantino.jpg [ 14.31 KiB | Прегледано 13907 пъти ]

Автор:  dobringeorgiev [ 19 Дек 2013, 15:01 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

Супер готини снимки!
Определено Ланчия имат няколко супер красиви модела през годините. :auto:

Автор:  Peakone [ 05 Яну 2014, 03:29 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

Изображение

Автор:  kokkata [ 28 Яну 2014, 18:10 ]
Заглавие:  Re: Lancia - снимки на стари красавици

колкото по стара толкова по хубава !

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/