|
Loading
Страница 1 от 1 [ 7 мнения ]
Автор |
Съобщение |
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 05 Юни 2015, 16:22 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Всяко хубаво нещо си има начало и край. Диалектическа зависимост. Факт. Така и моето приключение с ланча капа турбо 2.0 завърши... малко неочаквано. Големият кораб стана жертва на безумец на пътя, който ме удари отзад странично, като се движеше с близо 70 км/ч над допустимата скорост в градски условия. Слава Богу, на мен нищо ми няма, но капата отива за скрап. Сега като й правим огледи и я разпарчетосваме, ми прави впечатление, че макар 18- годишна, няма едно петънце ръжда – не са пестили италианците от материалите! Можела е да изкара спокойно още 20 години! И друго, тази тежка голяма кола ме спаси. Ако бях с малометражката, едва ли щях да остана жив. Веднага след инцидента мой близък ми услужи за няколко дни с либра 150 коня jtd. Безспорно – страхотна кола, по-нова, прекрасна е! Бих си купил такава, ако намеря подходяща. Но въпреки това ми направи впечатление, че моята стара кранта набираше доста по-здраво / все пак колкото и да е била сдухана, 205 коня са си 205 коня Да ме прощават колегите, които все бързаха да изтъкнат как тези коне били само на книга. Може, ама, си дърпаше здраво този танк, тежък близо 2 тона./ Аривидерчи, Гранде Капа!Може би е време за нещо по-ново PS: Продавам запазен двигател 2.0 турбо ланча 205 к.с., скоростна кутия и ГИ, плюс две турбота и оригинален термостат на ланча капа турбо, поставен преди 5 месеца.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
BO
|
Заглавие: Re: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 05 Юни 2015, 17:11 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28 Мнения: 2509 Местоположение: София
|
Тъжно за убитата количка. Но сега е време за една Капа 20в турбо, ама купе. И все пак е нормално Капата да върви доста повече от Либрата. 55 коня отгоре са си 55 коня, както и да ги гледаш. Не компенсират 1 пътник разлика в килата.
_________________ OM642 1NZ−FXE ; Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 05 Юни 2015, 18:35 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Оставам с хубави впечатления от марката и модела. Беше надежден автомобил, въпреки годинките. Вярно е също, че като кола над 15 години си искаше постоянни грижи и това ми се отразяваше на джоба, но аз го правех с кеф, когато можех да си го позволя.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
viktorsterev
|
Заглавие: Re: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 07 Юни 2015, 21:42 |
|
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
|
След като мотора е в кондиция,огледаи се за някое читаво купе с умрял двигател и прехвърли всичко нужно и пак ще си на пътя
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 08 Юни 2015, 11:58 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
viktorsterev написа: След като мотора е в кондиция,огледаи се за някое читаво купе с умрял двигател и прехвърли всичко нужно и пак ще си на пътя И на мен ми мина подобна мисъл, но по-скоро в аспект да оставя моята за "донор" и да си взема същата. Но засега никоя не ми хваща окото: прекалено много пари им искат, а аз вече съм минал по тоя път и съм убеден, че повече от 3-3500 бона за такъв автомобил "първоначална инвестиция" не е оправдано да се дава. За същите пари се намират алфи 166 и либри. Но ще има време да мисля по въпроса. За съжаление, вече не правят такива коли като капите, а те поостаряха... Например, алфа 166 е в пъти по-проблемна и скъпа за поддръжка, поне ако съдя по оплакванията на колегите-алфисти.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
bobiuzunov
|
Заглавие: Re: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 08 Юни 2015, 21:17 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 01 Май 2009, 22:54 Мнения: 236 Местоположение: София
|
Да 166-та е по скъпа за подръжка,но чак да е по проблемна от Капата не съм съгласен.Както и в алфа форума съм споменавал италианските коли страдат от кофти подръжка от предишните си собственици,което рефлектира върху нас купувачите на такива коли в БГ.Друго което малко хора осъзнават е че такава кола не се подържа с 2.50лв.
_________________ Lancia Kappa 2.0 VIS 20V 155 кс. 1997г. Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2002г. 180кс.-ремап
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: Аривидерчи, Гранде Капа Публикувано на: 08 Юни 2015, 22:24 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
bobiuzunov написа: Да 166-та е по скъпа за подръжка,но чак да е по проблемна от Капата не съм съгласен.Както и в алфа форума съм споменавал италианските коли страдат от кофти подръжка от предишните си собственици,което рефлектира върху нас купувачите на такива коли в БГ.Друго което малко хора осъзнават е че такава кола не се подържа с 2.50лв. Че в Южна Италия има много мърлячи, които само доливат маслото до пълно скапване на двигателя, това съм го виждал с очите си. Но на север не е така. А и да не забравяме, че от Италия се внасят всякакви автомобили , не само алфи, ланчи и фиати. Е, с 2,50 лв не се поддържа, но ако и 2500 не стигнат на година, това вече е притеснително Проблемът е, че няма никаква гаранция, че като купиш 15-годишна кола за 5-6 бона, вместо за 3, ще влагаш по-малко средства след това в нея от по-евтината. Просто, защото от годинките на доста елементи им идва времето за смяна. Те са вид консуматив с определена трайност. Капата за 40 хиляди километра на пътя можеше нищо да не й пипам, но щеше да бъде раздрусана кошница с голям мотор. А като тръгнах да я оправям, за нула време налях 1500-2000 лева, уж за да си я стегна като за мен, ама то друго било писано. Мисълта ми е, че тъй и тъй в 15-20 годишна кола ще се наливат пари, поне началната миза да не е убийствена.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 7 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|