Темата с слагането на обикновенните вериги беше покрай това, че НЕ трябвало да се мести колата за да се сложат, нещо което не е така, понеже след поставянето им тя трябва да се завъртят малко и пак да се пристегнат, по същия начин както при текстилната верига трябва да направи половин оборот и да се нагласи още малко...
Така че тази насока в темата може да я спрем
jorometala написа:
Сега ако кажеш как текстилните вериги (тези приличащи на плат опънат върху гумата) "захапват" настилката и къде им е грайфера, цена няма да имаш.
Чистил ли си с микрофибърна кърпа, ама истинска такава.
На мен ми създава едно неприятно усещане още като я хвана за това как се закача по кожата...
Гледал ли си гекон как се катери по вертикално стъкло
Тука идеята е почти същата - създава се много по-голяма площ на триене чрез вида на повърхността на материала
Много грубо казано е все едно да пробваш да държиш голяма снежна топка с тези:
http://www.zoomagazin.eu/admin/images/c ... 2_f317.jpg