Автор |
Съобщение |
SGM
|
Заглавие: Re: Подгряване Публикувано на: 19 Окт 2004, 01:19 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 14:08 Мнения: 1024 Местоположение: София
|
sineok написа: Както и да го гледаме за двигателя е най-добре да достигне работна температура колкото се може по-бързо. За тези които знаят къде живея ще кажа че до надлез Надежда са ми около 2-3км. Колата ми до там при затворено кранче за парното вече е на 40-50 градуса. А сега ми кажете кое е по-бързо. Да я грея на място или в движение. Естествено тия наколко километра ги минавам на по-ниски предавки.
Ами... знам ли... можеш да опиташ да си засечеш колко време правиш до там и ако след като я запалиш я вкараш на 8000 rpm и да кажеш статистиката кога загрява по-бързо
|
|
|
|
|
Aries
|
Заглавие: Zimno palene Публикувано на: 23 Окт 2004, 11:44 |
|
|
Аз съм на мнението на Pioneer.
Палиш, чакаш една минута да развърти хубаво маслото, и после караш на първа 2-3 минути без подаване на газ, чак почва да ти се глези после колата,
А това с дистанционното палене на Делта съм си го мислил мнооого пъти, но наистина да дръпнеш ръчната спирачка зимно време си е чист хазарт.
|
|
|
|
|
nas ™
|
Заглавие: Re: Зимно палене Публикувано на: 23 Окт 2004, 22:05 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39 Мнения: 336 Местоположение: София
|
Aries написа: Аз съм на мнението на Pioneer. Палиш, чакаш една минута да развърти хубаво маслото, и после караш на първа 2-3 минути без подаване на газ, чак почва да ти се глези после колата.
Уффф, ако карам на 1-ва 2-3 мин. някоя сутрин, сигурно ще е последното нещо което ще направя в живота ми преди някой бесен шофьор който закъснява за работа да ме обеси на някоя улична лампа :shock:
_________________
Lancia Delta II 1.6 835С1000
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Re: Зимно палене Публикувано на: 23 Окт 2004, 23:31 |
|
|
nas ™ написа: Aries написа: Аз съм на мнението на Pioneer. Палиш, чакаш една минута да развърти хубаво маслото, и после караш на първа 2-3 минути без подаване на газ, чак почва да ти се глези после колата. Уффф, ако карам на 1-ва 2-3 мин. някоя сутрин, сигурно ще е последното нещо което ще направя в живота ми преди някой бесен шофьор който закъснява за работа да ме обеси на някоя улична лампа :shock:
Е по-добре си чакай 5 мин. на място да си загрее тогаз......
|
|
|
|
|
Aries
|
Заглавие: Ами... Публикувано на: 24 Окт 2004, 11:17 |
|
|
Е най-голямата грешка е да палнеш и да тръгнеш веднага да си караш като пич...Все едно да те събудят в 7:30 , и в 7:32 вече да копаш на нивата...Ако между 7:30 и 7:40 направиш загряваща физарядка, , после ще копаш три пъти по-добре...
|
|
|
|
|
nas ™
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Окт 2004, 13:23 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39 Мнения: 336 Местоположение: София
|
Снощи като се прибирах, на вън беше адски студ... даже колите се бяха запотили. Запалих, и тръгнах след 1 минута(докато си сложа радиото) и задържах 2-ра на 3000 оборота, колата загря до 60-70' в рамките на 1 километър. Така че според мен по-добре е да не се чака на място, а да се тръгне, понеже двигателя ще достигне работна температура много по-бързо. Изчакваш колкото да се завърти маслото по системата и тръгваш.
_________________
Lancia Delta II 1.6 835С1000
|
|
|
|
|
INTEGRALE
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Окт 2004, 14:14 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59 Мнения: 633 Местоположение: Пловдив
|
И аз съм на мнението на nas, че само трябва да се изчака малко, колкото да се завърти маслото и тръгваш. Тя много бързо ще достигне оптимална работна температура. Като ми беше блакирал термостата и 1 час да стоя на място пак няма да стигне 90 градуса. А сега като тръгна за нула време е на 90, като разбира се не я режа на високи обороти.
_________________ FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13' LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03` ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97` ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`
|
|
|
|
|
trun4o
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Дек 2004, 01:05 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 08 Дек 2004, 21:17 Мнения: 73 Местоположение: София
|
Да!
1 - 2мин чакане ама НА!!!
Паля, чакам максимум 20 секунди и....ГАСНЕ.
Къде и е проблема на дедрата?
Ложе ли да е от горивото, или е нещо по двигателя (в което се съмнявам, защото смених туй онуй в него) и все пак защо не поддържа обороти като е студена и кое регулира тези обороти?
_________________ lancia forever
|
|
|
|
|
Pioneer
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Дек 2004, 12:34 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19 Мнения: 386 Местоположение: София
|
При мен се оправи като и намалих притока на въздух. Студена и при мен забиваше носа и гаснеше сутрин.
_________________ Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: така е Публикувано на: 10 Дек 2004, 14:18 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
И при мен гасне. Даже като я запаля сутин без да пипам газта запалва и сама си гасне след около 5 секунди иначе после няма грижи.
|
|
|
|
|
trun4o
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Дек 2004, 17:46 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 08 Дек 2004, 21:17 Мнения: 73 Местоположение: София
|
А как се намалява този приток на въздух?
Между другото съжалявам за латиницата, но не знаех, за първи път влизам.
Ами прочети темата ВАЖНО, първа в този форум, и ще разбереш. Нищо лично, старем се да сме толерантни един към друг, най-малкото от което е да пишем на кирилица.
_________________ lancia forever
|
|
|
|
|
Pioneer
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Дек 2004, 18:37 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19 Мнения: 386 Местоположение: София
|
При мен регулирането на въздуха е на смукателния колектор един винт който на дясно (като го завиваш) намалява въздуха. Аз го завъртях на 1/4 оборот и се оправи тресенето и гасненето. При теб може да е повече или по-малко.
_________________ Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS
|
|
|
|
|
trun4o
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Дек 2004, 20:11 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 08 Дек 2004, 21:17 Мнения: 73 Местоположение: София
|
много ти благодаря эа информацията
_________________ lancia forever
|
|
|
|
|
shefa
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Дек 2004, 20:38 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
Това за гасненето може и да е от (IAC)-устройството, което до 80 градуса регулира въздуха. Пробвай първо да го почистиш.
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Дек 2004, 14:28 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
Shefa написа: Това за гасненето може и да е от (IAC)-устройството, което до 80 градуса регулира въздуха. Пробвай първо да го почистиш. Къде се намира това устройство и как се почиства.
|
|
|
|
|
shefa
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Дек 2004, 20:21 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
Намира се в близост до делкото и в него влиза въздуховод с диаметър около 20 мм и също такъв и излиза от него и влиза след дроселовата клапа. Също така се захранва с ток (буксата се вижда от горе). Захваща се с две болчета, който се развиват с ключе №10. Сваляш го, разглобяваш го и хубаво го почистваш от вътре.
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
|