Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading



Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Подгряване
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2004, 01:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 14:08
Мнения: 1024
Местоположение: София
sineok написа:
Както и да го гледаме за двигателя е най-добре да достигне работна температура колкото се може по-бързо. За тези които знаят къде живея ще кажа че до надлез Надежда са ми около 2-3км. Колата ми до там при затворено кранче за парното вече е на 40-50 градуса. А сега ми кажете кое е по-бързо. Да я грея на място или в движение. Естествено тия наколко километра ги минавам на по-ниски предавки.

Ами... знам ли... можеш да опиташ да си засечеш колко време правиш до там и ако след като я запалиш я вкараш на 8000 rpm и да кажеш статистиката кога загрява по-бързо :mrgreen:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Zimno palene
 Мнение Публикувано на: 23 Окт 2004, 11:44 
 
Аз съм на мнението на Pioneer.
Палиш, чакаш една минута да развърти хубаво маслото, и после караш на първа 2-3 минути без подаване на газ, чак почва да ти се глези после колата,
А това с дистанционното палене на Делта съм си го мислил мнооого пъти, но наистина да дръпнеш ръчната спирачка зимно време си е чист хазарт.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Зимно палене
 Мнение Публикувано на: 23 Окт 2004, 22:05 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39
Мнения: 336
Местоположение: София
Aries написа:
Аз съм на мнението на Pioneer.
Палиш, чакаш една минута да развърти хубаво маслото, и после караш на първа 2-3 минути без подаване на газ, чак почва да ти се глези после колата.


Уффф, ако карам на 1-ва 2-3 мин. някоя сутрин, сигурно ще е последното нещо което ще направя в живота ми преди някой бесен шофьор който закъснява за работа да ме обеси на някоя улична лампа :shock: :D :D

_________________
Изображение
Lancia Delta II 1.6 835С1000


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Зимно палене
 Мнение Публикувано на: 23 Окт 2004, 23:31 
 
nas ™ написа:
Aries написа:
Аз съм на мнението на Pioneer.
Палиш, чакаш една минута да развърти хубаво маслото, и после караш на първа 2-3 минути без подаване на газ, чак почва да ти се глези после колата.


Уффф, ако карам на 1-ва 2-3 мин. някоя сутрин, сигурно ще е последното нещо което ще направя в живота ми преди някой бесен шофьор който закъснява за работа да ме обеси на някоя улична лампа :shock: :D :D


Е по-добре си чакай 5 мин. на място да си загрее тогаз......


Върнете се в началото 
 Заглавие: Ами...
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2004, 11:17 
 
Е най-голямата грешка е да палнеш и да тръгнеш веднага да си караш като пич...Все едно да те събудят в 7:30 , и в 7:32 вече да копаш на нивата...Ако между 7:30 и 7:40 направиш загряваща физарядка, 8) , после ще копаш три пъти по-добре... 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2004, 13:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39
Мнения: 336
Местоположение: София
Снощи като се прибирах, на вън беше адски студ... даже колите се бяха запотили. Запалих, и тръгнах след 1 минута(докато си сложа радиото) и задържах 2-ра на 3000 оборота, колата загря до 60-70' в рамките на 1 километър. Така че според мен по-добре е да не се чака на място, а да се тръгне, понеже двигателя ще достигне работна температура много по-бързо. Изчакваш колкото да се завърти маслото по системата и тръгваш.

_________________
Изображение
Lancia Delta II 1.6 835С1000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Окт 2004, 14:14 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59
Мнения: 633
Местоположение: Пловдив
И аз съм на мнението на nas, че само трябва да се изчака малко, колкото да се завърти маслото и тръгваш. Тя много бързо ще достигне оптимална работна температура. Като ми беше блакирал термостата и 1 час да стоя на място пак няма да стигне 90 градуса. А сега като тръгна за нула време е на 90, като разбира се не я режа на високи обороти.

_________________
FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`
ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97`
ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 01:05 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 08 Дек 2004, 21:17
Мнения: 73
Местоположение: София
Да!
1 - 2мин чакане ама НА!!!
Паля, чакам максимум 20 секунди и....ГАСНЕ.
Къде и е проблема на дедрата?
Ложе ли да е от горивото, или е нещо по двигателя (в което се съмнявам, защото смених туй онуй в него) и все пак защо не поддържа обороти като е студена и кое регулира тези обороти?

_________________
lancia forever


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 12:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
При мен се оправи като и намалих притока на въздух. Студена и при мен забиваше носа и гаснеше сутрин.

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие: така е
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 14:18 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23
Мнения: 425
Местоположение: Перник
И при мен гасне. Даже като я запаля сутин без да пипам газта запалва и сама си гасне след около 5 секунди иначе после няма грижи.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 17:46 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 08 Дек 2004, 21:17
Мнения: 73
Местоположение: София
А как се намалява този приток на въздух?
Между другото съжалявам за латиницата, но не знаех, за първи път влизам.

Ами прочети темата ВАЖНО, първа в този форум, и ще разбереш. Нищо лично, старем се да сме толерантни един към друг, най-малкото от което е да пишем на кирилица.

_________________
lancia forever


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 18:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
При мен регулирането на въздуха е на смукателния колектор един винт който на дясно (като го завиваш) намалява въздуха. Аз го завъртях на 1/4 оборот и се оправи тресенето и гасненето. При теб може да е повече или по-малко.
Изображение

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 20:11 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 08 Дек 2004, 21:17
Мнения: 73
Местоположение: София
много ти благодаря эа информацията

_________________
lancia forever


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Дек 2004, 20:38 
Offline
Професионалист
Професионалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35
Мнения: 707
Местоположение: София
Това за гасненето може и да е от (IAC)-устройството, което до 80 градуса регулира въздуха. Пробвай първо да го почистиш.

_________________
Lancia Delta е номер едно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Дек 2004, 14:28 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23
Мнения: 425
Местоположение: Перник
Shefa написа:
Това за гасненето може и да е от (IAC)-устройството, което до 80 градуса регулира въздуха. Пробвай първо да го почистиш.
Къде се намира това устройство и как се почиства.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2004, 20:21 
Offline
Професионалист
Професионалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35
Мнения: 707
Местоположение: София
Намира се в близост до делкото и в него влиза въздуховод с диаметър около 20 мм и също такъв и излиза от него и влиза след дроселовата клапа. Също така се захранва с ток (буксата се вижда от горе). Захваща се с две болчета, който се развиват с ключе №10. Сваляш го, разглобяваш го и хубаво го почистваш от вътре.

_________________
Lancia Delta е номер едно


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 36 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2





Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов