Автор |
Съобщение |
emkata
|
Заглавие: въпрос към добрите познавачи на dedra 1.6 ie-91г. Публикувано на: 17 Май 2016, 11:06 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 09 Апр 2008, 13:16 Мнения: 25 Местоположение: София
|
В колата при двигателя,от дясната страна най-отпред има филтър,който аз не знам за какво служи!Приятели с други марки коли не можаха и те да ми кажат за какво е този филтър. На него пише следното:gasoline vapor filter tipe 1902.От него насам-натам тичат някакви тръби.Моля някой ако знае да ми пише:каква е функцията на това чудо,сменява ли се и т.н?Това никога не е сменявано,а колата си е бая старичка.Да не се появят ядове и от там!Предварително благодаря на всички,които ще се отзоват!
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: въпрос към добрите познавачи на dedra 1.6 ie-91г. Публикувано на: 18 Май 2016, 01:52 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ми то на него си пише gasoline vapor filter или така нареченият канистър при определени условия бензиновите пари от резервоара преминали през този филтър влизат за изгаряне през смукателният колектор
филтъра представлява един съд пълен с активен въглен не е нужна смяната му
|
|
|
|
|
emkata
|
Заглавие: Re: въпрос към добрите познавачи на dedra 1.6 ie-91г. Публикувано на: 20 Май 2016, 12:02 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 09 Апр 2008, 13:16 Мнения: 25 Местоположение: София
|
Много благодаря за изчерпателната информация,отпадна един проблем като такъв!Но се появи друг:вчера като се прибирах,около Пловдив някъде колата започна да работи като на тласъци.Там е неравна част от магистралата и го отдадох на това.Но като се загледах във фаровете и таблото,вече всичко пулсираше.И карайки на по натам разбрах,че проблема е от колата.Зареждането/имам уред с който го следя/14.5-15в стабилно.И този проблем е свързан с подаването на газ.Има моменти когато с подаването на газ тресе повече.Свещите са нови-перфектни за Ланчиа,по каталог,японски и до сега нямам грижи с тях.Преди 2г.когато ходих на диагностика при приятел ми говореше за някакъв дросел и потинциометър!?Аз не обърнах много внимание на това,защото тогава нямах грижи.Има ли такива неща в колата и може ли от тях да е този проблем?Много ще съм Ви благодарен ако ми пишете по този въпрос!И най-важното-тези неща поправими ли са и как?Предварително Ви благодаря!
|
|
|
|
|
viktorsterev
|
Заглавие: Re: въпрос към добрите познавачи на dedra 1.6 ie-91г. Публикувано на: 20 Май 2016, 22:22 |
|
Регистриран на: 10 Яну 2010, 20:43 Мнения: 1319 Местоположение: София Слатина
Кара: Lancia Lybra 2.4 SW ex Opel Corsa 1.3cdti multijet Lancia Delta 1.6 jtdm
|
Какво е това зареждане 14,5-15
_________________ Lancia Delta 3 1.6mjet Lancia Lybra executive 2.4jtd 140+ 2001 Opel Corsa D 1.3 cdti 55kw 2012 ЕХ:Fiat Tipo 1.6IE ЕХ:Fiat Ritmo 105TC http://images.spritmonitor.de/77 4079_3.png"
|
|
|
|
|
emkata
|
Заглавие: Re: въпрос към добрите познавачи на dedra 1.6 ie-91г. Публикувано на: 25 Май 2016, 14:52 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 09 Апр 2008, 13:16 Мнения: 25 Местоположение: София
|
Зареждането премерено с хубав уред кове 14в.,но вътре в купето сложих някакъв измислен цифров уред просто да имам представа дали зарежда изобщо.Много ядове брах с тия релета/мамка им/!Вътрешния уред,който не е прецизен ми показва 14.5-15в на моменти.Говорих с приятел,който е голям майстор на алтернатори и му описах случая.Той ми каза:за мен си?!Тия дни ще отида при него и ще ви пиша къде е проблема.Мамка им и на алтернатари и на релета!!!Не позволява ли мястото да се монтира от друга марка кола тези части и да приключа с приключенията?Иначе колата е много хубава-за дълъг път се е утепала!Пътувал съм много по чужбина с много марки коли,но с това бабе най-леко се пътува.И шума е друг и поведението на магистрала е друго.Е преди това,което карах,бяха барутници!Но по-добро от бабето не съм карал!Искам да да си го поправя и да ме слуша!Има хляб в него!
|
|
|
|
|
emkata
|
Заглавие: Re: въпрос към добрите познавачи на dedra 1.6 ie-91г. Публикувано на: 31 Май 2016, 12:55 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 09 Апр 2008, 13:16 Мнения: 25 Местоположение: София
|
Значи относно примигванията на таблото и по-късно пулсациите на всички светлини съм бил в дълбоко заблуждение.Всичко това идва от диоден блок на алтернатора/както един колега ми писа/.Вчера това беше разбрано и от мен,след като свалихме и премерихме пак алтернатора.Това диодно блокче беше направо заминало!Аз сам съм се заблуждавал като гледам отпред запалените фарове,но на ниски обороти това примигване не се забелязва там.А само на таблото,защото то ти е пред очите,а и като караш и даваш газ то се увеличава.Имаше моменти когато това беше спряло и то съвпадна с въртенето на самия потециометър за светлинното ниво на таблото.След като ви писах,че от там се е оправило това примигване пак се появи!За последвалите псувни не искам да ви пиша!!Но вече всичко е точно.Оставам с впечатлението,че това нещо е пречило донякъде и на нормалния ход на колата.Може и да се заблуждавам!Значи замига ли някоя светлина някъде направо сваляйте алтернатора и сменявайте това блокче-цена18лв.
|
|
|
|
|
|