Здравейте колеги.
Става въпрос за Lancia Lybra 1.9JTD.
Имам запитване относно проблем с дебитомера и дали на някой му се е случвало подобно главоболие и какви са последствията.
На диагностика ми изкарва грешка - прекалено високи стойности. При тест с осцилоскоп реално стойностите са почти двойно над зададените. На тихи трябва да е към 1.5 волта, при мен изкарва 2.5 сигнал и почти не се променя при подаване на газ, реално не мери нищо. От което се бърка и работата на AGR клапана, стои постоянно затворен, което е спорно дали е за добро или за лошо.
Преди няколко месеца един майстор ми каза "Нищо й няма, карай я тъй".
От известно време чета по форумите за този проблем и видях при братовчедите ни от Fiat и Alfa Romeo специално за 1.9JTD се усещало доста разлика след подмяна на дебитомера.
Наблюденията ми са:
Преди да загрее до 85 градуса има една миризма като на неизгоряла нафта. И при други дизели съм го усещал.
Обаче освен това не съм забелязал никакъв проблем. Даже й се кефя на лекотата на ускорението и на ниския разход. Възможно ли е да съм я карал месеци на ред в авариен режим
. Щото върви яко, и изобщо нямам увеличение на разхода. Изън градско имам чувството, че само си мисли за нафтата.