Автор |
Съобщение |
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 06 Сеп 2015, 20:23 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Здравейте колеги.Каква е запалителната система на това чудо/боксера/ и къде са му наврени проклетите датчици.Ако някой се е сблъсквал с подобен поблем да помага.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 08 Сеп 2015, 20:44 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Умните инженери сложили 20А предпазител хранещ две релета,който ако изгори няма нито запалване,нито впръскване на гориво,нито бензинова помпа.А най-лошото е че са го заврели така,че трябва да ходиш на врачка за да го откриеш.Проблема е решен успешно, но никога не бих си купил Алфа с боксерен двигател,на който да смениш свещите май е живо прилючение.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 17 Сеп 2015, 20:30 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
И така сагата продължава.Зов за помощ.Някой знае ли как се стига до ЕКУ -то на проклетата Алфа.Имам чувството че може само с ъглошлайф като се разреже под капака на жабката.Релето разнасящо +12v по инжектори,запалителни бобини,бензинова помпа,подгрев на ламбда сондата не получава хубав минус от ЕКУ-то.Когато не е на контакт минуса е добър ,но дам ли на контакт релето получава 8 волта и не сработва.Системата е IAW на Вебер Марели. Ако някой се е преборил с подобен проблем моля да помага.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 18 Сеп 2015, 00:21 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 18 Сеп 2015, 18:23 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Много благодаря Еньо!Никога нямаше да се сетя че а там ЕКУ-то.Имам още едно въпросче. На седмо краче на ЕКУ-то трябва да дойде ниско ниво при контакт при условие че имобилайзера разпознае ключа/Алфа Ромео код/. но не идва а идва високо ниво/независимо че ключето на таблото изгасва/.Ако му подам директен минус на седмо краче без да прекъсвам проводника към имобилайзера има ли вероятност да повредя нещо.Аз файла който си ми дал го имам и по него проследявам схемата.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 19 Сеп 2015, 00:42 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
доколкото знам комуникацията там е по серийна линия мисля, че БО ще е по в час но щом кода гасне слабо вероятно е проблема да е там
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 19 Сеп 2015, 19:15 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Вкарах и кода от код картата чрез броя на миганията на инжекцията но и това не помага/ независимо че изгасва ключето/ да се включи релето за захранване на запалителните бубини/кл.23 на ЕКУ-то/
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 20 Сеп 2015, 13:06 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
И на двете запалителни бубини BAE 800 AK бяха прекъснати вторичните намотки,а трябва да са около 7,4 килоома.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Re: Алфа 145 1,3 боксер няма искра на никой цилиндър. Публикувано на: 21 Сеп 2015, 22:17 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Dancho-Ruse написа: И на двете запалителни бубини BAE 800 AK бяха прекъснати вторичните намотки,а трябва да са около 7,4 килоома. Грешката е моя запалителните бубини са развързани галванично и вторичната се мери между двата края за високо напрежение.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
|