Автор |
Съобщение |
mohel
|
Заглавие: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 21 Авг 2015, 22:54 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
проблема е следния който ме мъчи вече година време и колата стой на едно място колата показва постоянно грешка ламба сонда дори и с 3 нови сонди първоначално беше заподозрян двигателя които аз отворих и направих изцяло понеже и там имаше проблеми от рода на различни биели с обърнати зъбчета на лагерите различни и по тегло с по над 10-15 грама нов колянов вал понеже стария му се скъса болта вътре понеже беше правен на стуг нови основни и биелни лагери нови сегменти нова глава понеже старата беше адски згъстена нов Мап сенсор нов халл датчик нов фазов датчик ново делко нов комутатор с бубина нови свещи , нови кабели нова капачка и също всех още едно ЕЦУ и 2-3 чипа които ици ми ги прави да я мъчиме колата но не се получава колата пали студена много трудно след това като я изгасиш пали веднага газ е почти невъзможно да и се даде ако и дадеш рязко почва да гасне трябва да я лъжеш на педала т.е мотора е нов всичко сменено датчиците почти всичките са нови останалите са проверени но колата не иска да заработи като хората с моето си ЕЦУ като си гледам логовете някой път отчита сондата някой път не (сонди 3 нови ) няма как ад е от тях с чип-а от ици сондата отчита н времето за отворена дюза е прекалено голямо от рода на 8-10 мс с моя чип това време е 2-3 мс тук видях подобна тема и снимка на кола която работела добре там времената бяха към 2.9 мс по ауто дата обаче показват 2мс на топъл мотор истината ще да е някъде по средата. колата не върви като хората харчи много и не може да се изфорсира нито топла нито студена оставям ви последните ми лог-ве които съм правил с моя чип се вижда че сондата не отчита винаги и записва грешката винаги с другите чипове на ици сондата отчита но времената са прекалено голяма и на отворени дюзи и по мап там където пише Unknow - е моя чип там където пише на лог-а Tipo 2.0 16V е с на ици чип-а
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 21 Авг 2015, 22:55 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
още лог-ове логовете са преди да направя мотора сега предстой нови да направя но колата е палиих и след това положението не беше по различно забравих да кажа колата е с Каппа колектор дросела където се вижда в -0.67 , 0.47 е корегирано и не се оправят нещата пропуснах да кажа
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
Последна промяна mohel на 21 Авг 2015, 23:05, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 21 Авг 2015, 23:04 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
обърках малко раздела без да искам модераторите може да е преместят където сметнат за уместно делтра дедра попринип колата е купе но двигатела си е се същия
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
dragon75
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 22 Авг 2015, 07:02 |
|
Регистриран на: 10 Сеп 2013, 10:54 Мнения: 97 Местоположение: Сопот
Кара: Lancia Delta HPE 1.6 16v
|
Колега,имах подобен проблем с моята Тема!Оказа се че буксата на температурния датчик/синия/,не контактува със савия датчик!Така както описваш проблема,клониш към неработещ датчик,а той е много важен за смесообразуването!
_________________ ретро маниак
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 22 Авг 2015, 16:12 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
dragon75 написа: Колега,имах подобен проблем с моята Тема!Оказа се че буксата на температурния датчик/синия/,не контактува със савия датчик!Така както описваш проблема,клониш към неработещ датчик,а той е много важен за смесообразуването! датчика съм го мерил и съм му сменил кабела че беше закъсан и самия датчик отчита в диагностиката понеже го гледам в реални данни
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 23 Авг 2015, 17:20 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
IAWscan-а не е добре за логване на П8-ца по дорбе ползвай стартек-а с ККЛ адаптер става за логване принципно П8 има само адаптации които трябва да се нулират със сервизен софтуер става и със стартерк-а обаче за него трябва да се направи кабел
иначе инжекторното времето наистина трябва да е около 2.4 мс
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 23 Авг 2015, 18:30 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
hf hpe написа: IAWscan-а не е добре за логване на П8-ца по дорбе ползвай стартек-а с ККЛ адаптер става за логване принципно П8 има само адаптации които трябва да се нулират със сервизен софтуер става и със стартерк-а обаче за него трябва да се направи кабел
иначе инжекторното времето наистина трябва да е около 2.4 мс ще логва и с стартрека имам го пускал съм го работи значи по инжекторно време сме в норми що годе остава мистерията с ламба сондата ще направя логове и с стартрека чакам да се оправи време утре др/ден и ще видя ама пък там не виждам никъде да показва ламба корекцията на стартрека
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 24 Авг 2015, 01:14 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
също така инжекторното време както се вижда от логовете най често стой на 3.5- 3.6 което пак ми се вижда проблем?
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 05 Сеп 2015, 04:33 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
забелязвам от лог-овете че ламба сондата я чете когато си иска то сондата е чисто нова.. то за това ецу записва постоянно грешка ламба сонда разпознава я когато си иска а както се вижда на единия лог като е разпознае показва ненормални стойности от рода на 7,77 8,66 единственото което не съм направил е да проверя сигналния кабел от сондата до ЕЦУ направи ми впечатление и датчика за входящия въздух че седи на 54 градуса? това не ми се струва нормално за яходящ въздух толкова висока температура на другия лог пък седи на 29 което е по нормално ама нещо не ми се вижда да реагира много много колкото и да не е се с някоя частица се променя темп най малкото че мотора топли от долу точно по него понеже е с каппа турбо колектор а се вижда в логовете че седи на 29.0 доста време дори и кагато водата е на 90 градуса на другия лог пък 54 и така си стой ще проверя и него това с ламба сондата най ме притеснява и 99% идва от нея и инжекторното време където е прекалено високо и това че колата не иска да се изреже като хората
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 07 Сеп 2015, 16:59 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Днес проверих и секи един кабел от Ецу-то до където ходи да няма отечки и тем подобни всичко е на ред прегледах пак всички видове датчици и всичко е като хората но колата не работи като хората не остана нищо старо или нещо не проверено а колата не иска да работи като хората мерих и налягане и всичко ама падна акумулатора и само давах на контакт отива на 3 бар-а след 30тина мин пада на 2 бара и там си стой Yellow_Flash_Colorz_PDT_41
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 22 Сеп 2015, 18:48 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
измерих компресията днеска и нещата не са никак хубави а всичко съм сменил вътре в мотора 1-7 2-7 3-7 4-7 правих и мокър тест там нещатата пък стоят така 1-8 2-8 3-8 4-8.5
дефакто проблема трябва да идва от към главата ??? а и главата е сменена с друга клапаните уж си ги напаснах хубаво
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 24 Сеп 2015, 18:19 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
до сега си играх с колата пробвах зъб на пред зъб на зад на смукателния и изпускателния вал смукателния като му бутна 1 зъб остава същата комперсия 1 на зад и компресията пада на 5 изпускателния на където и да го мръдна компресията пада
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 26 Сеп 2015, 15:58 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
Разбрах от къде ми бяга компресията като правих мотора тогава ми казваха че става колянов вал от дизел и такъв и сложих понеже намерих с перфектните размери само че вместо от 1.9 дизел където хода е същия като на 2.0.16 съл сложил от 1.7 дизел а там вече хода не е 90 мм къвто трябва да е а е 79мм за това и няма компресия въпроса е че и с неиния си вал пак палеше трудно преди да почна да правя мотора и не можеше да се изреже ама като за начало сега трябва пак да се вкарам в филма да сменя коляновия вал !.....
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 27 Сеп 2015, 12:33 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Да идвам да подавам ключовете колега? 0876 33 28 93
_________________
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 27 Сеп 2015, 15:51 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
flippy_vd написа: Да идвам да подавам ключовете колега? 0876 33 28 93 а това е добре ама няма къде да си е правя сега понеже вече си е пред на с а не там където беше че се изпребах с ония там:)
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 27 Сеп 2015, 21:00 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Имаш ми номера, ако имаш нужда от помощ само свиркай и ще удариме едно рамо. Скоро ще мина да огледам колата хубаво че я мернах само от далече на мелницата и ми се ще да я огледам по от близо.
_________________
|
|
|
|
|
mohel
|
Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника) Публикувано на: 06 Окт 2015, 19:21 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14 Мнения: 64 Местоположение: Widin
|
днес получих новия вал , вала е перфектен остава да го сменя само
_________________ Fabbrica Italiana Automobili Torino F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97 F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
|
|
|
|
|
|