Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading



 Страница 1 от 1 [ 17 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2015, 22:54 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
проблема е следния който ме мъчи вече година време и колата стой на едно място
колата показва постоянно грешка ламба сонда дори и с 3 нови сонди първоначално беше заподозрян двигателя
които аз отворих и направих изцяло понеже и там имаше проблеми от рода на различни биели с обърнати зъбчета на лагерите
различни и по тегло с по над 10-15 грама
нов колянов вал понеже стария му се скъса болта вътре понеже беше правен на стуг
нови основни и биелни лагери
нови сегменти нова глава понеже старата беше адски згъстена
нов Мап сенсор
нов халл датчик нов фазов датчик ново делко нов комутатор с бубина
нови свещи , нови кабели нова капачка
и също всех още едно ЕЦУ и 2-3 чипа които ици ми ги прави да я мъчиме колата но не се получава
колата пали студена много трудно след това като я изгасиш пали веднага
газ е почти невъзможно да и се даде ако и дадеш рязко почва да гасне трябва да я лъжеш на педала
т.е мотора е нов всичко сменено датчиците почти всичките са нови останалите са проверени
но колата не иска да заработи като хората
с моето си ЕЦУ като си гледам логовете някой път отчита сондата някой път не (сонди 3 нови ) няма как ад е от тях
с чип-а от ици сондата отчита н времето за отворена дюза е прекалено голямо от рода на 8-10 мс
с моя чип това време е 2-3 мс
тук видях подобна тема и снимка на кола която работела добре там времената бяха към 2.9 мс
по ауто дата обаче показват 2мс на топъл мотор
истината ще да е някъде по средата.
колата не върви като хората харчи много и не може да се изфорсира нито топла нито студена
оставям ви последните ми лог-ве които съм правил
с моя чип се вижда че сондата не отчита винаги и записва грешката винаги
с другите чипове на ици сондата отчита но времената са прекалено голяма и на отворени дюзи и по мап
там където пише
Unknow - е моя чип
там където пише на лог-а Tipo 2.0 16V е с на ици чип-а


Прикачени файлове:
IESlog_1408082028.txt [5.34 KiB]
304 пъти
IESlog_1408082027.txt [3.76 KiB]
341 пъти
IESlog_1408082025.txt [9.51 KiB]
321 пъти
Коментар на файл: 2
IESlog_1408022124.txt [38.01 KiB]
291 пъти
Коментар на файл: 1
ици.txt [10.79 KiB]
293 пъти

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2015, 22:55 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
още лог-ове логовете са преди да направя мотора сега предстой нови да направя но колата е палиих и след това положението не беше по различно
забравих да кажа колата е с Каппа колектор
дросела където се вижда в -0.67 , 0.47 е корегирано и не се оправят нещата пропуснах да кажа


Прикачени файлове:
IESlog_1408082034.txt [4.1 KiB]
323 пъти

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Последна промяна mohel на 21 Авг 2015, 23:05, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2015, 23:04 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
обърках малко раздела без да искам модераторите може да е преместят където сметнат за уместно делтра дедра
попринип колата е купе но двигатела си е се същия

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 22 Авг 2015, 07:02 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 10 Сеп 2013, 10:54
Мнения: 97
Местоположение: Сопот
Кара: Lancia Delta HPE 1.6 16v
Колега,имах подобен проблем с моята Тема!Оказа се че буксата на температурния датчик/синия/,не контактува със савия датчик!Така както описваш проблема,клониш към неработещ датчик,а той е много важен за смесообразуването!

_________________
ретро маниак


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 22 Авг 2015, 16:12 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
dragon75 написа:
Колега,имах подобен проблем с моята Тема!Оказа се че буксата на температурния датчик/синия/,не контактува със савия датчик!Така както описваш проблема,клониш към неработещ датчик,а той е много важен за смесообразуването!


датчика съм го мерил и съм му сменил кабела че беше закъсан и самия датчик отчита в диагностиката понеже го гледам в реални данни

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2015, 17:20 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
IAWscan-а не е добре за логване на П8-ца
по дорбе ползвай стартек-а с ККЛ адаптер става за логване
принципно П8 има само адаптации които трябва да се нулират със сервизен софтуер
става и със стартерк-а обаче за него трябва да се направи кабел

иначе инжекторното времето наистина трябва да е около 2.4 мс


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2015, 18:30 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
hf hpe написа:
IAWscan-а не е добре за логване на П8-ца
по дорбе ползвай стартек-а с ККЛ адаптер става за логване
принципно П8 има само адаптации които трябва да се нулират със сервизен софтуер
става и със стартерк-а обаче за него трябва да се направи кабел

иначе инжекторното времето наистина трябва да е около 2.4 мс


ще логва и с стартрека имам го пускал съм го работи
значи по инжекторно време сме в норми що годе остава мистерията с ламба сондата
ще направя логове и с стартрека чакам да се оправи време утре др/ден и ще видя ама пък там не виждам никъде да показва ламба корекцията на стартрека

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2015, 01:14 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
също така инжекторното време както се вижда от логовете най често стой на 3.5- 3.6 което пак ми се вижда проблем?

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 05 Сеп 2015, 04:33 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
забелязвам от лог-овете че ламба сондата я чете когато си иска то сондата е чисто нова..
то за това ецу записва постоянно грешка ламба сонда
разпознава я когато си иска а както се вижда на единия лог като е разпознае показва ненормални стойности от рода на 7,77 8,66
единственото което не съм направил е да проверя сигналния кабел от сондата до ЕЦУ
направи ми впечатление и датчика за входящия въздух че седи на 54 градуса?
това не ми се струва нормално за яходящ въздух толкова висока температура
на другия лог пък седи на 29 което е по нормално ама нещо не ми се вижда да реагира много много
колкото и да не е се с някоя частица се променя темп най малкото че мотора топли от долу точно по него понеже е с каппа турбо колектор
а се вижда в логовете че седи на 29.0 доста време дори и кагато водата е на 90 градуса
на другия лог пък 54 и така си стой ще проверя и него
това с ламба сондата най ме притеснява и 99% идва от нея и инжекторното време където е прекалено високо и това че колата не иска да се изреже като хората

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 07 Сеп 2015, 16:59 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
Днес проверих и секи един кабел от Ецу-то до където ходи да няма отечки и тем подобни всичко е на ред прегледах пак всички видове датчици и всичко е като хората
но колата не работи като хората не остана нищо старо или нещо не проверено а колата не иска да работи като хората
мерих и налягане и всичко ама падна акумулатора и само давах на контакт отива на 3 бар-а след 30тина мин пада на 2 бара и там си стой Yellow_Flash_Colorz_PDT_41

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 22 Сеп 2015, 18:48 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
измерих компресията днеска и нещата не са никак хубави
а всичко съм сменил вътре в мотора
1-7
2-7
3-7
4-7
правих и мокър тест там нещатата пък стоят така
1-8
2-8
3-8
4-8.5

дефакто проблема трябва да идва от към главата ???
а и главата е сменена с друга клапаните уж си ги напаснах хубаво

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 24 Сеп 2015, 18:19 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
до сега си играх с колата пробвах зъб на пред зъб на зад на смукателния и изпускателния вал
смукателния като му бутна 1 зъб остава същата комперсия 1 на зад и компресията пада на 5
изпускателния на където и да го мръдна компресията пада

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 26 Сеп 2015, 15:58 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
Разбрах от къде ми бяга компресията
като правих мотора тогава ми казваха че става колянов вал от дизел и такъв и сложих понеже намерих с перфектните размери само че вместо от 1.9 дизел
където хода е същия като на 2.0.16 съл сложил от 1.7 дизел а там вече хода не е 90 мм къвто трябва да е а е 79мм
за това и няма компресия
въпроса е че и с неиния си вал пак палеше трудно преди да почна да правя мотора и не можеше да се изреже
ама като за начало сега трябва пак да се вкарам в филма да сменя коляновия вал !.....

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 27 Сеп 2015, 12:33 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Да идвам да подавам ключовете колега? 0876 33 28 93

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 27 Сеп 2015, 15:51 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
flippy_vd написа:
Да идвам да подавам ключовете колега? 0876 33 28 93

а това е добре ама няма къде да си е правя сега понеже вече си е пред на с а не там където беше че се изпребах с ония там:)

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 27 Сеп 2015, 21:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Имаш ми номера, ако имаш нужда от помощ само свиркай и ще удариме едно рамо. Скоро ще мина да огледам колата хубаво че я мернах само от далече на мелницата и ми се ще да я огледам по от близо.

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 2.0 16V проблем с работата на мотора (електроника)
 Мнение Публикувано на: 06 Окт 2015, 19:21 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2011, 22:14
Мнения: 64
Местоположение: Widin
днес получих новия вал , вала е перфектен остава да го сменя само

_________________
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 17 мнения ] 





Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов