Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading



 Страница 1 от 1 [ 11 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Консултация проблем запалване Дедра 1.6 75кс.
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 13:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 15 Яну 2008, 20:04
Мнения: 436
Местоположение: Монтана
Обещах на едно приятелче да сложа едно рамо в неделя и да подкараме Дедъра 1.6 75кс. Понеже не съм имал зимане даване с такъв двигател ще ви помоля да кажете ако има нкакви слаби места електриката на този двигател, иначе по веригата все някъде ще лъсне проблема. Проблемът е - няма искра.

PS: Дано да откриеме проблема бързо, че бях планувал да права на моята Делта клапите на климатика а съм обещал и снимков материал....

_________________
От един друг форум:
За пръв път виждам ентусиаст с дефорсе да скача на италианка. Трябва Алфата да е много зле.....
LANCIA DELTA 1.8 16V 113hp
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 16:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44
Мнения: 1423
Местоположение: София
дистрибуторна капачка (палец примерно), кабел от бубина до капачка, бубина, digiplex2 (мамка му)....

_________________
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 18:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Тц.... т'ва е гаден БОШ - няма ни дистрибутор, ни капачка. Не съм особено запознат, ама обикновенно се почва от датчик колянов вал и се върви по веригата. 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 19:44 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 15 Яну 2008, 20:04
Мнения: 436
Местоположение: Монтана
Точно това се чуда с дистрибутор ли е или с двойни бобини.

_________________
От един друг форум:
За пръв път виждам ентусиаст с дефорсе да скача на италианка. Трябва Алфата да е много зле.....
LANCIA DELTA 1.8 16V 113hp
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 20:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2008, 22:31
Мнения: 382
Местоположение: София
ако е бобината с четирите извода,най-вероятно е тя!

_________________
dedra 1.6 16 v 103 hp sw CA 7976 + DEDRA и BRAVA на части


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 21:03 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45
Мнения: 715
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
trifon написа:
ако е бобината с четирите извода,най-вероятно е тя!
ч
Тва как се вика бе мам... му! Оня ден свалях разпр. вал, половин час се напинях да запомня кабелите, не, вървят си 1-2-3-4, внимателно го свалям, а ...въобще не контактува с вала?! Как се сеща на кой цилиндър да дава искра? :idea:

_________________
Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Май 2009, 22:26 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2008, 22:31
Мнения: 382
Местоположение: София
на бобината си ги пише,1 ви цилиндър ти е към ремъка,а за метането на искрата няма такава дискотека,и аз съм гледал на трубускопа и съм се чудил що за запалване е това дис бобина,аз ако съм на тоя дето я е измислил ще се самоубия,датчик на коляновия вал,от там в екуто и чудо

_________________
dedra 1.6 16 v 103 hp sw CA 7976 + DEDRA и BRAVA на части


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2009, 08:42 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 05 Юни 2006, 13:51
Мнения: 75
Местоположение: Асеновград
Много е лесно колеги. Имаме две отделни високоволтови бобини, които инжекциона управлява директно. Датчика на коляновия вал намира горна мъртва точка на 1-ви и 4-ти цилиндър. ЕКУ-то пуска и спира тока на едната бобина и имаме две искри - в първи и четвърти цилиндър, защото двете свещи са последователно на вторичната намотка на бобината. Да приемем, че 1-ви е сгъстил, а 4-ти тъкмо е изхвърлил газовете и ще почва да смуче. Значи в първи имаме палене на сгъстената горивна смес, а в 4-ти - палене на нищо :-) той е с отворен испускателен клапан, вероятно започнал да отваря или вече отворен смукателен и на практика нулево налягане. Там искрата минава само за да се затвори веригата, но пък казват, че такава искра се отразява добре на свещите, че почиства електродите им. (Вероятно скъсява живота им, но май не е с много, щото с предните карах 30000-40000 км.)
Да се върнем сега на двигателя - ЕКУ-то брои колко зъба от шайбата на коляновия вал са минали покрай датчика и като стигне до число, изразяващо половин оборот на вала, пуска и спира тока на втората бобина. Това произвежда искри във втори и трети цилиндър, които в този момент са в горна мъртва точка - единият сгъстил, а другият изхвърлил газовете.
Според мен лично идеята е страхотна и са елиминирани всички механични работи, свързани със запалването.

_________________
Delta 1.6ie 835C1.000


Върнете се в началото 
 Заглавие: а нормално ли е
 Мнение Публикувано на: 05 Юни 2009, 00:19 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2008, 22:31
Мнения: 382
Местоположение: София
едната от бобините да мета двойно искра в сравнение с другата и ако не каква е причината?

_________________
dedra 1.6 16 v 103 hp sw CA 7976 + DEDRA и BRAVA на части


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Консултация проблем запалване Дедра 1.6 75кс.
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2015, 23:41 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25
Мнения: 293
Местоположение: София
Пичове помагайте, Ланчата е дедра 1.6 75 кс има сериозен проблем с паленето на студено. Пали на 4тия опит, когато температурата е под 10градуса. На топло няма грижи, буквално от четвърт оборот. Човекът е ходил на всякакви майстори - половината казват че дюзата пикаела- да ходи в дунев спорт, другите оборват че не е това, а температурен датчик. Моля помогнете с предположение или предложение за съвестен майстор, колата е кукла и си заслужава. Поздрави

_________________
1991 Lancia Delta 1.6 gt ie 2007-2014
1995 Ford Fiesta 1.1 2015-2016
2000 Ford transit 2.5D катър 2013-
1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016-
1997 Lancia Delta 1.6i 2018-


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Консултация проблем запалване Дедра 1.6 75кс.
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2015, 11:40 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Окт 2010, 14:49
Мнения: 428
Местоположение: Кърджали
Кара: Lancia Delta 2
ar2r написа:
Пичове помагайте, Ланчата е дедра 1.6 75 кс има сериозен проблем с паленето на студено. Пали на 4тия опит, когато температурата е под 10градуса. На топло няма грижи, буквално от четвърт оборот...

Колега, преди време имах подобен проблем с палене (донякъде и с вървежа) от повреден температурен датчик (тоя, дето е под инжекциона). Само не си спомням дали се влияеше от външната температура.
Предполагам сте го помислили, ама все пак да кажа - един малък "издъхващ" акумулатор може да не осигурява необходимия стартов ток за нормално запалване при по-ниски температури.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2, 1995, 1.6, 75к.с.(55kW), Bosch Mono motronic MA1.7


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 11 мнения ] 





Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов