Автор |
Съобщение |
filter
|
Заглавие: придърпване Публикувано на: 15 Ное 2004, 22:46 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
Колата има страно предърпване на около 2500 и 3500 оборота.Най-осезаемо е на 2 предавка.Когато се качи майстора на елкона ми каза че предърпвала така че може да ми скъса полуоските.Каза или дюза или компютъра.Е смених свещи и малко се оправи(сега е като зачудване но понякога пак дърпа),а дюзата си е на ред.За компа мисля че нямам финансова възможност.Един познат си го купи и накрая се оказа че е една врътка(форд сиера).Мисля че е ламда сонда но не вярвам.Иначе колата на газ се държи нормално.Колата е някаква дис система и нямало центровка.Дайте някаква идея.Тая кола ми излезна камила с рогове от тия майстори.
|
|
|
|
|
Pioneer
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2004, 23:49 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19 Мнения: 386 Местоположение: София
|
При мен придърпваше само докато беше студена и се иказа дистрибуторна капачка. Ама при тебе щом го няма на газ по-добре отиди на специализиран сервиз дето разбират а не да гадаят.
_________________ Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS
|
|
|
|
|
Niki-25
|
Заглавие: здравей Публикувано на: 16 Ное 2004, 00:03 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 10:15 Мнения: 533 Местоположение: София
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Ное 2004, 03:14 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Щом на газ не го прави номера значи може да се изключи запалителната система като възможност.Защо си сигурен че не е дюза?Защото ако диагностика е проверил помпата за дебит и налягяне остава наистина съмнение за дюза..
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Пидърпване Публикувано на: 16 Ное 2004, 05:27 |
|
|
А за какъв инжекцион става дума?
|
|
|
|
|
nas ™
|
Заглавие: Re: Пидърпване Публикувано на: 16 Ное 2004, 17:38 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39 Мнения: 336 Местоположение: София
|
sineok написа: А за какъв инжекцион става дума?
Като моя, БОШ
_________________
Lancia Delta II 1.6 835С1000
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Ное 2004, 21:19 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
според мен най вероятната причина е ТПС-а
за сега е малко но ...
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Мда бе ... от компютъра ще да е!:) Публикувано на: 16 Ное 2004, 21:36 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Е най ме кефи някой "майстор" като се изкаже авторитетно: "От компутара е!"
Като не разбира и не може да се справи, набедява горкия компютър и решава въпроса...
А са толкова дуракоустойчиви машинките ...
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Re: Мда бе ... от компютъра ще да е!:) Публикувано на: 17 Ное 2004, 21:57 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
Delta написа: Е най ме кефи някой "майстор" като се изкаже авторитетно: "От компутара е!" Като не разбира и не може да се справи, набедява горкия компютър и решава въпроса... А са толкова дуракоустойчиви машинките ...
Да и аз така си мисля , тези дни ще изкл. акумулатора да видя дали ще се оправи че не ми се дават 40 лв. за изчистване в сервиз.
Също така ми казаха че може да е от ламбда сондата,ако някои знае да сподели.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Ное 2004, 22:58 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Ами ако се е прецакала Ламбдата най-много да ти горе повече извънградско.
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: За ламбда-та... Публикувано на: 17 Ное 2004, 23:04 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Ами има вероятност да е от нея... Преди да сложа емулатор, когато е на газ да не се бърка, работата се влошаваше постепенно, към края преди въобще да спре да работи на бензин започваше да прекъсва стабилно...
Изчисти паметта и ще разбереш... пари не струва!:)
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Ное 2004, 23:07 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Правилно!Савсем забравих за газта
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Чистене на памет Публикувано на: 17 Ное 2004, 23:51 |
|
|
Чистенето на паметта е временно решение. Помага ако грешката е генерирана случайно. Ако има проблем по датчиците ефекта от рестартирането на ECU-то ще е кратковременен. Горещо ти препоръчвам да измериш сондата с цифров мултицет.
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Re: Чистене на памет Публикувано на: 18 Ное 2004, 00:59 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
sineok написа: Чистенето на паметта е временно решение. Помага ако грешката е генерирана случайно. Ако има проблем по датчиците ефекта от рестартирането на ECU-то ще е кратковременен. Горещо ти препоръчвам да измериш сондата с цифров мултицет.
Никой не е казал че ще си реши проблема...!:) Просто ще разбере на къде да се насочи. А я ми кажи сега как ще си замери ламбда сондата точно с цифровия мултимер?;) За ламбдата само стрелкови уред върши работа ... Ако не е инертноста на стрелката да осредни импулсите няма как!
А ако се окаже че е ламбдата ... да не хукнеш да я сменяш ... за 100 и косур лева ... караш на газ нали? Или съм с грешно впечатление? Ако си на газ предимно, вземай един емулатор за 8-10 лв. връзвай го да бачка постоянно и си свиркай!:)
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Стрелкови уред ?!?!?! Публикувано на: 18 Ное 2004, 01:37 |
|
|
Точно стрелковия уред е толкова инертен, че изобщо няма да разбереш за какво иде реч. Номера е, че немързелива сонда трябва да си смени напрежението почти мигновено. Ако си на празне ход, напрежениео ти играе около 0.45В и то доста бързичко. При рязко даване на газ напрежението скача до 0.8В и веднага пада до 0.2В преди отново да се стабилизира около 0.4В. Тези пикови моменти се хващат само на бърз уред или осцилоскоп. Последното е най-точно. Там виждаш нещо като правоъгълни импулси (не точно защото са накъдрени) с честота 1-2 херца.
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Ное 2004, 18:27 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
Вчера цяла вечер стоя без акумолатор и днес пак хълца,даже ми се струва по яко.Какво да правя.Имам едни самнения относно майстора който сменяше помпата,защото след смяната стрелката на бензина ми прави номера да речеш че и е студено и трепери.Преди да я смени нямаше такова поведение а сега понякога от половин резервоар пада до празен.Дали той не е барнал нещо което не трябва.Само че и той,както всички майстори които са я барали, като я види колата и вдига рамене.Дайте съвет каде да я закарам да я види специалист да я оправи или каде да търся причината.
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: До тук добре...!:) Публикувано на: 19 Ное 2004, 18:39 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Ако не измислиш кой да ти я види виж аз какво бих пробвал...
Сега приказвам на изуст но аз това бих направил:
Изключи ламбдата и пробваи как върви. Изключи на МАРа маркуча за вакуума и го запуши, пак пробвай как върви... Тя че няма да върви добре е ясно ама гледай дали ще изчезне придърпването.
На дали е от помпата... няма логика да го прави при определени обороти...
TPSа също може да е както казва колегата ама него по трудно ще го установиш.
Хвани някой по в час!:)И да кажеш какво е станало че живо ме интересува!:) Да знам какво мога да очаквам!;) ... да чукна на дърво...
|
|
|
|
|
Гост
|
Заглавие: Re: До тук добре...!:) Публикувано на: 20 Ное 2004, 00:07 |
|
|
Delta написа: Ако не измислиш кой да ти я види виж аз какво бих пробвал... Сега приказвам на изуст но аз това бих направил: Изключи ламбдата и пробваи как върви. Изключи на МАРа маркуча за вакуума и го запуши...
Този инжекцион няма МАР. Сдебитомер за въздуха е, който е обединен и с температурния датчик за въздуха. Може да се пробва да се откачи клемата, но според мен ще се влошат нещата. Но спокойно може да е както от TPS, така и от въздушния сензор (дебитомера). Може и да е проблем с помпата, но в този случай колата ще забива нос при подаване на пълна газ на всички обороти. Провери дебита от помпата.
|
|
|
|
|
|