www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=36866 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | BachiKIKI [ 19 Окт 2015, 21:18 ] |
Заглавие: | Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 |
такъв сервиз трябва да се затвори за да не къса нервите на клиентите. няма такова гнило обслужване. Ето и моята история. През месец август 2015 г. подлъган от "добрата" оферта на сервиза реших да си сменя дясна полуоска на Либрата - Метели за 320 лв. и труд 40 лв. 2 месеца след това случайно се установи, че скобата на чашката на вътрешното каре е паднала и всичката грес-аут. На рекламацията в сервиза ми отговориха, че се случват такива неща дори и с новите части. След няколко часа мотане намериха някаква скоба и я сложиха. А на въпроса ми какво е станало с новото каре отговориха - "божа работа", при положение, че новата полуоска има 6 месеца гаранция. Но те не рачиха да я заменят, а просто сложиха малко грес и айде... На всичкото отгоре преди 5 дни реших да сменя и лявата полуоска пак там (всеки луд с номера си). Пак Метели за 208 лв. и 40 за труд. След смяната с чисто новата полуоска колата взе да носи много на ляво и аз отидох на реглаж в друг сервиз (там открих липста на скобата в дясната полуоска в случката от по-горе). След точно 2 дни на път колата изведнъж спря. Следва репатрак и пак в сервиза ЕМКомплект. Там се оказа, че тази нова Метели се извадила от вьншното каре и ... Опитаха се да я ремонтират на място!!!! като ще сложат 1-2 изпаднали сачми и някаква зегерка и само моето изрично настояване за замяна с нова полуоска ги възпря. Започна обаче целодневно мъчение за това, че нямало в София друга такава полуоска, щяли да я рекламират към търговеца и чакане от 5-6 дни. Към обяд приемчикът ме оферира с "оригинална" полуоска, но трябвало да доплатя още 100 лв. Поставен в тази тъпа ситуация аз се съгласих и след 4 часа бяха монтирали новата полуоска. По нея никъде не личи, че е оригинална, а само по "кода на доставката" и цената щяло да се познае, т.е няма документи, сертификати и т.н. Просто плащай и гората хващай, а дали е китайска или оригинална???? Изнервен от няколко дневния ми престой в сервиза се опитах да говоря с някой шеф, който естествено го нямаше, а местният отговорник Десислав се държа много грубо. Написах жалба и рекламация но какво ли ще промени тя? Дълго стана, но изках да докажа с примери защо не трябва да се ходи в ЕМКомплект 33 сервиз - непрофесионализъм, мотаене на клиенти, вътре хаос и накрая нечестни изпълнения и лъжи. |
Автор: | mitaka_71 [ 19 Окт 2015, 23:21 ] |
Заглавие: | Re: Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 |
BachiKIKI написа: такъв сервиз трябва да се затвори за да не къса нервите на клиентите. няма такова гнило обслужване. Ето и моята история. През месец август 2015 г. подлъган от "добрата" оферта на сервиза реших да си сменя дясна полуоска на Либрата - Метели за 320 лв. и труд 40 лв. 2 месеца след това случайно се установи, че скобата на чашката на вътрешното каре е паднала и всичката грес-аут. На рекламацията в сервиза ми отговориха, че се случват такива неща дори и с новите части. След няколко часа мотане намериха някаква скоба и я сложиха. А на въпроса ми какво е станало с новото каре отговориха - "божа работа", при положение, че новата полуоска има 6 месеца гаранция. Но те не рачиха да я заменят, а просто сложиха малко грес и айде... На всичкото отгоре преди 5 дни реших да сменя и лявата полуоска пак там (всеки луд с номера си). Пак Метели за 208 лв. и 40 за труд. След смяната с чисто новата полуоска колата взе да носи много на ляво и аз отидох на реглаж в друг сервиз (там открих липста на скобата в дясната полуоска в случката от по-горе). След точно 2 дни на път колата изведнъж спря. Следва репатрак и пак в сервиза ЕМКомплект. Там се оказа, че тази нова Метели се извадила от вьншното каре и ... Опитаха се да я ремонтират на място!!!! като ще сложат 1-2 изпаднали сачми и някаква зегерка и само моето изрично настояване за замяна с нова полуоска ги възпря. Започна обаче целодневно мъчение за това, че нямало в София друга такава полуоска, щяли да я рекламират към търговеца и чакане от 5-6 дни. Към обяд приемчикът ме оферира с "оригинална" полуоска, но трябвало да доплатя още 100 лв. Поставен в тази тъпа ситуация аз се съгласих и след 4 часа бяха монтирали новата полуоска. По нея никъде не личи, че е оригинална, а само по "кода на доставката" и цената щяло да се познае, т.е няма документи, сертификати и т.н. Просто плащай и гората хващай, а дали е китайска или оригинална???? Изнервен от няколко дневния ми престой в сервиза се опитах да говоря с някой шеф, който естествено го нямаше, а местният отговорник Десислав се държа много грубо. Написах жалба и рекламация но какво ли ще промени тя? Дълго стана, но изках да докажа с примери защо не трябва да се ходи в ЕМКомплект 33 сервиз - непрофесионализъм, мотаене на клиенти, вътре хаос и накрая нечестни изпълнения и лъжи. Няма да коментирам нищо друго освен намирането на "оригиналната" полуоска Налична лява по METELLI бяха 2бр при питането ти-други алтернативи и предложения няма за тази позиция... В деня когато каза че си я намерил при: "един човек тук в София" 1-та бройка изчезна-до тук добре 2-та бр. изчезва при монтирането на "оригинална" такава-в момента наличностите са нула При цена на Оригинална от близо 4-цифрена сума,просто си си платил още 2 пъти монтажа с тези 100лв доплащане за METELLI ,че даже и за почерпка им е останало пп.А не напразно тази верига е вече 25г на пазара-човека си е "от стара коза яре" |
Автор: | revit_fan [ 20 Окт 2015, 11:51 ] |
Заглавие: | Re: Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 |
Кажи само в кой сервиз си бил, че те имат няколко. Хубаво е да четеш тази секция, преди да идеш в севиз, малко по-надолу е моята тема viewtopic.php?f=16&t=30285 |
Автор: | BachiKIKI [ 21 Окт 2015, 10:49 ] |
Заглавие: | Re: Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 |
mitaka_71 написа: BachiKIKI написа: такъв сервиз трябва да се затвори за да не къса нервите на клиентите. няма такова гнило обслужване. Ето и моята история. През месец август 2015 г. подлъган от "добрата" оферта на сервиза реших да си сменя дясна полуоска на Либрата - Метели за 320 лв. и труд 40 лв. 2 месеца след това случайно се установи, че скобата на чашката на вътрешното каре е паднала и всичката грес-аут. На рекламацията в сервиза ми отговориха, че се случват такива неща дори и с новите части. След няколко часа мотане намериха някаква скоба и я сложиха. А на въпроса ми какво е станало с новото каре отговориха - "божа работа", при положение, че новата полуоска има 6 месеца гаранция. Но те не рачиха да я заменят, а просто сложиха малко грес и айде... На всичкото отгоре преди 5 дни реших да сменя и лявата полуоска пак там (всеки луд с номера си). Пак Метели за 208 лв. и 40 за труд. След смяната с чисто новата полуоска колата взе да носи много на ляво и аз отидох на реглаж в друг сервиз (там открих липста на скобата в дясната полуоска в случката от по-горе). След точно 2 дни на път колата изведнъж спря. Следва репатрак и пак в сервиза ЕМКомплект. Там се оказа, че тази нова Метели се извадила от вьншното каре и ... Опитаха се да я ремонтират на място!!!! като ще сложат 1-2 изпаднали сачми и някаква зегерка и само моето изрично настояване за замяна с нова полуоска ги възпря. Започна обаче целодневно мъчение за това, че нямало в София друга такава полуоска, щяли да я рекламират към търговеца и чакане от 5-6 дни. Към обяд приемчикът ме оферира с "оригинална" полуоска, но трябвало да доплатя още 100 лв. Поставен в тази тъпа ситуация аз се съгласих и след 4 часа бяха монтирали новата полуоска. По нея никъде не личи, че е оригинална, а само по "кода на доставката" и цената щяло да се познае, т.е няма документи, сертификати и т.н. Просто плащай и гората хващай, а дали е китайска или оригинална???? Изнервен от няколко дневния ми престой в сервиза се опитах да говоря с някой шеф, който естествено го нямаше, а местният отговорник Десислав се държа много грубо. Написах жалба и рекламация но какво ли ще промени тя? Дълго стана, но изках да докажа с примери защо не трябва да се ходи в ЕМКомплект 33 сервиз - непрофесионализъм, мотаене на клиенти, вътре хаос и накрая нечестни изпълнения и лъжи. Няма да коментирам нищо друго освен намирането на "оригиналната" полуоска Налична лява по METELLI бяха 2бр при питането ти-други алтернативи и предложения няма за тази позиция... В деня когато каза че си я намерил при: "един човек тук в София" 1-та бройка изчезна-до тук добре 2-та бр. изчезва при монтирането на "оригинална" такава-в момента наличностите са нула При цена на Оригинална от близо 4-цифрена сума,просто си си платил още 2 пъти монтажа с тези 100лв доплащане за METELLI ,че даже и за почерпка им е останало пп.А не напразно тази верига е вече 25г на пазара-човека си е "от стара коза яре" Ахаахха наиграха ме тежко тези маняци ма как да е, да се надявам да не ми се налага да се връщам там, защото си е ****** майката. п.п. После шефа на сервиза звъня да се извинява с обещания за намаления и гаранция 1 година на полуоските, че каквото и да им се случи ще ги ремонтират за тяхна сметка и т.н. |
Автор: | sun4o [ 06 Яну 2016, 23:08 ] | ||
Заглавие: | Re: Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 | ||
Много Ви здраве от Баш шефа
|
Автор: | alekssina [ 28 Апр 2016, 22:28 ] |
Заглавие: | Re: Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 |
Баш шефа си е сериозен мъж и това че някой от работниците се е изложил не значи, че сервиза по принцип не става. |
Автор: | slimi [ 29 Апр 2016, 16:46 ] |
Заглавие: | Re: Не ходете в сервиз на ЕМ комплект 33 |
Мда и аз съм бил и в добрия и лошия 33 Даже има и един, който е ментак на 33 (до отбивката за Владая) |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |