целта на тази тема е други хора да си спестят нерви и пари... та във въпросния сервиз (намира се на ул. "Резбарска" в Хаджи Димитър, София и се занимават предимно с италиянски коли, като под "занимават" имам, предвид "трошат"...) си направих обслужване на колата което струваше точно 1000 лева (не са ме набутали хората, цената си е такава)...
тук е мястото да кажа, че моето оплакване е от сервиза и работата в него а не от частите им и също така да изтъкна, че собственика е много точен и коректен и е единствената причина да "мина" с тази тема в няколко форума а не да отида във въпросния сервиз с един дълъг прав лост/да подам жалба в Комисията за защита на потребителите/и т.н.
та за обслужването... като взех колата и я покарах, още първите 5-10 км усетих, че "не върви" както би трябвало за мощността си и започнаха да миу се въртят разни мисли за незацепен правилно ангренаж (за тези които не знаят - на повечето италиянски коли ангренажите се зацепват със специални скоби/пети или както там им викат, няма белези на колелата и валовете както е примерно при немските и съответно всяко зацепване без подходящите пети за фиксиране на вала на точно този модел двигател води до неправилно зацепване)... та колата нямаше мощност, тракаше като дизел и така след седмица я вкарвам в правилния сервиз където свалят капака на ангренажа и се оказва:
- липсват 2 болта от тези които държат ролки/водна помпа и т.н.;
- в единия болт (вътрешна звезда) има парче от счупен ключ с който са го затягали или отвивали;
- ремъка НЕ е зацепен правилно (ха, изненада) защото са го направили с белези (въпреки, че изрично ги питах дали имат инструмента за фиксиране на вала, че даже ми го и показаха!!!
- ангренажния ремък е поставен НАОБРАТНО;
- болтовете които държат ролките има по-дълги по-къси... всичко е завито кое как дойде като нито един не си е на мястото;
- на единия болт шайбата под него е била скъсана и аха-да се отдели и да падне при ангренажа;
- за капак ми бяха счупили капака на ангренажа (пластмасата) което още на място го видях но вече беше късно да им правя скандал;
- превъртели са ми пробката на маслото и само чист късмет ме е спасил то да не изтече през нея;
- след подмяна на антифриза НЕ е направено обезвъздушаване на системата, заради което двигателя вдигна 130 градуса температура и е отново чист късмет, че не стана нещо по-сериозно (но трябваше всичко да мине щателна проверка после, която не е без пари);
- за отношениято на "МАЙСТОРА" няма да коментирам, все пак явно говорим за играчи, които 1000 лева ги изкарват за 10 минути и няма нужда да си дават кой знае какъв зор като дойде някой и им ги даде за половин ден работа... аз за съжаление разсъждавам от позицията на такъв дето се е гънал не знам колко време за да ги изкара тия 1000 и сигурно затова не ги разбирам (понеже си мисля, че аз ако бях щях малко по-сериозно да подходя)...
та с две думи - аз не бих се върнал там и ще се опитам да откажа абсолютно всичките си познати които карат италиянски коли да ходят там; дали ще се поучите от моята грешка си е ваша работа; на мен ми е ясно, че живеем в такава държава където така се работи (не само по колите)... и така...