www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

ФОБОС
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=17723
Страница 1 от 1

Автор:  trab4o [ 16 Юни 2009, 21:55 ]
Заглавие:  ФОБОС

Мога да споделя опита си с една фирма за ГИ наречена Фобос.Ще опиша как се получиха нещата с тях.
Ден-1.Обаждам се във фобос да попитам кога може да си запиша час за слагане на ГИ (колата е Дедра комби 1995 1.8)отговарят ми ела сега.Отивам веднага до техния офис ,които ми е точно на 25км(те са в Д.Богров) от вкъщи.Оставям колата 10 часа е.Казват ми довечера е готова.Звъня им във 18:00 часа колата не е готова да се обяде утре.
Ден-2.Звъня на обяд отговор" -Абе свърши тръбъта че докарат после иначе сичко е готово".Звъня във 18.00 познайте какво отговарят.
Ден-3 Същото като ден 2ри , след разговор със собственика колата е готова във 19.00.Прибирам се към вкъщи доволен :o пред нас ГИ то изгасва по-точно умира.
Ден-4 Отново 25км в едната посока до фобос.След 3 часа ръчкане на един очилат рус ПЕДЕ*АСТ смяна на компове,куплунги,бушони,клеми открива проблема дефектен ключ ,този които седи в копете.От първия час обеснявам на този генЙИИИИИ че най-вероятно проблема е в ключа :-x :-x :-x :-x
Ден-5 Събота е,Излизам да измия и оправя дребни неща по колата.Тогава вече откачих :-x :-x :-x :-x :evil: :evil: :evil: :evil: отварям капака счупена подпирачка на капака,няма нито една скоба от в.филтер до дросела всичко се държи на магия,скъсана гофрираната гума преди доросела,счупено е едното краче на кутията на въздушния филтър.
Ден-6 Неделя аз съм :-x :-x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ден-7 Нали вече знаете 2......... но на околовръсното шах светва лампата на инжекциона прекъсвача се вкючва на 4300 оборота.Скандал псувни собственика оправя колата.Променя мястото на компа ,защото русия го сложил пред акумулатора и той след включване на перката се изклюва прегрявал.(свестен човек излезе)
Ден-8 Карам си 8) 8) 8) 8) 8) ГИто изключва край отивам да си взема парите.25км ляляллялялял Собственика скандали на онзи русия с очилата знаете каква е сексуалната му ориентация вече.Проблема е следния изпарителя държи 34 градуса оправят го до 20.30 като русия П###раст ми казва "бате аре утре че я опраиме последно"Аз отговарям бесен да се махне от колата ми,собственика надзирава работата и крещи колко са некомпетентни идва друг да я прави.Опит първи да вземат вода от дросела неуспешен,втори опит да се вземе от парното неуспешен,трети опит от масления филтър успех. :D :D Оговорката е следната ако отида още веднъж ми връщат парите.
Ден-22 Две седмици без проблеми спокоен съм до днес.Отивам да зареждам газ слагат пистолета :arrow: пълнят. Отзад бронята излиза газ цялата броня замръзва.Спирам на следващата газ станция същото.Тръгвам си към вкъщи светва лампата на инжекциона.
Ден 23 Утре при ФОБОС следва продължение..............
НИКОГА ВЪВ ФОБОС :!: :!: :!: :!: :!: ПОВТАРЯМ :!: :!: :!:
НИКОГА ВЪВ ФОБОС :!: :!: :!:

Автор:  mitaka_71 [ 16 Юни 2009, 22:40 ]
Заглавие: 

:lol: :lol: :lol: Бати и историята....Вземай си паричките от тез и бегай далеч-пиши на Янко-за мене той е човекът...Е не е на 25км-на около 75-80км е от Сф,но ти си ги навъртял доста повече... :wink:

Автор:  tai_pan [ 16 Юни 2009, 23:37 ]
Заглавие: 

Човече вкарал си се в приключение с тия. Ама откъде ги намери тез "майстори". За дръг път обица на ухото първо питаш патило а след това старило. Между другото Фобос на латински означава страх :)

Автор:  Dezki [ 16 Юни 2009, 23:45 ]
Заглавие: 

mitaka_71 написа:
:lol: :lol: :lol: Бати и историята....Вземай си паричките от тез и бегай далеч-пиши на Янко-за мене той е човекът...Е не е на 25км-на около 75-80км е от Сф,но ти си ги навъртял доста повече... :wink:
[url]
+1 Заминавай при Янко[/url]

Автор:  trab4o [ 17 Юни 2009, 00:44 ]
Заглавие: 

Колеги дайте кординати.

Автор:  sstambii [ 17 Юни 2009, 06:52 ]
Заглавие: 

http://www.lancia-bg.com/forum/profile. ... ile&u=1794

Автор:  trab4o [ 30 Юни 2009, 03:43 ]
Заглавие: 

Ще споделя отново моите преживявания с ФОБОС.Отидох до сервиза на Бобо направиха ми диагностика и ми смениха свещите.След диагностиката карах през цялото време на бензин зада не ми събира грешки компа и отидох при собсвеника на фобос и ми направи диагностика.Предстоеше ми пътуване с колата при което след 10км на магистралата ми светна чека на инжекциона.Скоро ще ходя отново при Фобос,говорих със адвоката с който работя и със агенция защита на потребителя и да ви споделя изобщо няма да бъде приятен разговора между мен и началството на ФОБОС.Поздрави Колеги и УСПЕХ дано получите обслужването което заслужавате.

Автор:  Travel_Mate [ 07 Юли 2009, 11:12 ]
Заглавие: 

trab4o написа:
Ще споделя отново моите преживявания с ФОБОС.Отидох до сервиза на Бобо направиха ми диагностика и ми смениха свещите.След диагностиката карах през цялото време на бензин зада не ми събира грешки компа и отидох при собсвеника на фобос и ми направи диагностика.Предстоеше ми пътуване с колата при което след 10км на магистралата ми светна чека на инжекциона.Скоро ще ходя отново при Фобос,говорих със адвоката с който работя и със агенция защита на потребителя и да ви споделя изобщо няма да бъде приятен разговора между мен и началството на ФОБОС.Поздрави Колеги и УСПЕХ дано получите обслужването което заслужавате.


Здравей, пиши моля те как е минал разговора, че май и при мен нещо подобно се заформя. Но в сервиза в Плевен. Вече три пъти немогат да я настроят колата да върви и гори, като свят. Вчера за пореден път ги увиквах, смениха компютъра, сложиха го другаде, ама май проблемите продължават. А с настройте не се справят и не се справят, а при мен разтоянието до сервиза е 152км (от Русе съм). Та май и аз по твоя път ще вървя, та моля те сподели. btw. при теб някъде отбелязват ли колко пъти си ходил при тях, щото вече два пъти ходя освен монтажа (значи общо три) и не отбелязват в сервизната книжка

Автор:  Lubo Nakov [ 09 Юли 2009, 15:59 ]
Заглавие: 

от към настройки са наистина много зле ама много :evil: .ходих поне 3-4 пъти в Плевен и поне 2-3 пъти в София да ми я настройват и не можаха да я оправят.накрая ми я оправи един газаджия в Бургас за по малко от 10 мин човека я беше направил да върви както на бензин евала му правя!!

Автор:  Travel_Mate [ 10 Юли 2009, 10:44 ]
Заглавие: 

Lubo Nakov написа:
от към настройки са наистина много зле ама много :evil: .ходих поне 3-4 пъти в Плевен и поне 2-3 пъти в София да ми я настройват и не можаха да я оправят.накрая ми я оправи един газаджия в Бургас за по малко от 10 мин човека я беше направил да върви както на бензин евала му правя!!


Тежко ми е като те слушам :( . Определено настройката им куца яко. Я публикувай телефона или адреса на тоя в Бургас, че като тръгна към морето, да мина покрай него. Определено се убедих че в Плевен не могат да я настроят. И ECU-то смениха и новия софт качиха и мястото на ECU-то промениха че прекалено много според мен се нагряваше (делтата е по малка от дедрата и като го сложат на "обичайното" за тях място пред акумулатора, той направо е наврян в перката и от там става яйца да пържиш в/у корпуса му) и пак не успяват да я настроят.

Автор:  Lubo Nakov [ 10 Юли 2009, 22:43 ]
Заглавие: 

мойто ЕКУ винаги е било пред акумулатора и никога не съм имал проблеми!повечето ядове идват от лоши настройки,моята при преминаване на трамвайни линий например,с малко газ и на втора скорост почваше да придърпва,при потдържане на постоянна скорост от 90 км/ч светваше лампата за инжекторите,до 2500 об/мин мотора тресеше целия все едно балансиорите не са зацепени правилно,над тези обороти вариатора отваряше и колата заспиваше,под тези обороти извънградцко харчеше 8.5 минимум над 2500об 7.1-7.5.
човека в Бургас се казва Илия ГСМ 0898416389

Автор:  trab4o [ 28 Юли 2009, 23:31 ]
Заглавие: 

Колеги при мен одисеята продължава бях малко извън страната и не успях да ги посетя отново но в понеделник съм първа линия.Карам в момента със изключена ламбда сонда и всичко е наред но щом я включа веднага светва чека.

Автор:  Zarius [ 06 Ное 2011, 13:34 ]
Заглавие:  Re:

Lubo Nakov написа:
мойто ЕКУ винаги е било пред акумулатора и никога не съм имал проблеми!повечето ядове идват от лоши настройки,моята при преминаване на трамвайни линий например,с малко газ и на втора скорост почваше да придърпва,при потдържане на постоянна скорост от 90 км/ч светваше лампата за инжекторите,до 2500 об/мин мотора тресеше целия все едно балансиорите не са зацепени правилно,над тези обороти вариатора отваряше и колата заспиваше,под тези обороти извънградцко харчеше 8.5 минимум над 2500об 7.1-7.5.
човека в Бургас се казва Илия ГСМ 0898416389

И аз на алфата си слагах фобоса при Илийката много кадърен никога не съм имал проблем с газовото чак се учудих че има проблем с фобоса просто тия са некадърници марката е добра според мен особено ако е по скъпя вариант аз сложих него.Без ядове

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/