www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
T&N car - Оборище 95 http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=13063 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | em4o1 [ 02 Авг 2008, 11:56 ] |
Заглавие: | |
Ха за тоя бастун мога и аз да поговоря.......................(Всъщност незнам дали е бил същия човек, ама определено имаше супернагло държание) От доста време насам този магазин е зачеркнат ! Препоръчвам ви да ходите на магазина който е на Бул. В.Левски (посока паметника В.Левски), там са доста културни и възпитани двамата продавачи. |
Автор: | BO [ 02 Авг 2008, 16:11 ] |
Заглавие: | |
Ами това е неприятно наистина.... НО !!! Като гледам от подписа, то двигателя ти е предполагам едноваловия, като на Типо, Темпра и т.н. Този с наклонения капак на клапаните. Тази гарнитура задължително се слага без абсолютно никакъв силикон!!!! Дори и да не се е разминала на шпилките, то като я намажат със силикон я пиши бегала. Това ти го казвам от смяната на доста такива гарнитури точно на този двигател. Единствения силикон, който може да изкара около 1 месец на точно този капак, точно с тези гарнитури, които се продават е на Локтайд - Ултра Блек. И това съм пробвал, поне 20 различни силикона, на които от началото отдавах вината за случките, освен на супер некачествените гарнитури, които единствено се намират на пазара ни. И нещо много важно. Вземи си една шкурка, ситна, купи си нова гарнитура и сам си я смени, като със шкурката минаваш по дължина на основата, където ляга капака. Само по дължина на цялата основа, НЕ по малката, тънка част !!! После много добре минаваш с обезмаслител. След това слагаш гарнитурата стягаш капака и се радваш на следващата 1 година без проблеми, като след тази 1 година протича наново Зависи на каква гарнитура попаднеш. Аз съм пробвал и с 3-те вида, където ги има - чиста гумена, гумено-коркова и само коркова. Поне 4-ти вариант не съм виждал. |
Автор: | Dancho-Ruse [ 02 Авг 2008, 21:27 ] |
Заглавие: | T&N car - Оборище 95 |
Има,има!!!Аз реших да сменя гарнитурите на капаците на моята 22 годишна бабичка Тема.Старите бяха гумени със щифтове против разсплескване и бяха мазани с бял силикон.Направо бяха станали на бакелит и ги смених защото мерих хлабини на клапани.В Русе от Атанасов Авто ми предложи два вида едните гумени точно с формата на моите капаци а другите от някакъв сиво-кафяв материал със месингови стружки в него/по-твърд от гумената/ но с различаваща се форма малко от моите капаци.Бяха на половин цена спрямо гумените/12лв. двете/.Вече 1000км. откак съм ги сменил не са мръднали и грам масълце не пропускат.Мотора тече отвсякъде но не и от капаците.Така че съвета ми е ако попаднеш на такива гарнитурки за капаците вземай! |
Автор: | sedici [ 04 Авг 2008, 22:07 ] |
Заглавие: | Re: |
Благодаря за съветите. Да, мотора е едноваловия. За сега ще изчакам старата да протече и ще я сменя тогава. Вече 200км държи със силикон (черен, маслоустойчив) без теч.А бе дори и да протече се съмнявам такава поразия да направи Ако междувременно си намеря от по-твърдата гарнитура ще си взема и ще си я сменя. Поздрави на всички |
Автор: | k76 [ 14 Дек 2008, 17:01 ] |
Заглавие: | |
ВО е напълно прав ,никога силикон защото при самото затягане действа като смазка и гарнитурата приплъзва най вече на вътре.като гледам модела на гарнитурата предполагам,че на капака има малки зъбчета които могат леко да се намалят обезмасляваш и равномерно стягаш,още нещо от 10год карам само италианки,но споменатите магазини само съм ги чувал пазарувам само от представители ;шампион;скф;сакс;бош и т.н. маловажни детайли от където падне но те са най вече да радват окото и душата . |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |