Колеги, за мен това е сервизът в Пловдив. Не ми се ходи по майстори до толкова, че си познавам Kappa - та из основи. От близо две седмици отказва да запали, акумулаторът се държи и всичко работи. Смених си сам датчика за оборотите на коляновия вал. Преди това си я постегнах, за да мине технически преглед. Колата е със сменен двигател и на над 320к км, но е готова за каране. В крайна сметка я закарах в Бош сервиз, където съм бил само още веднъж преди години, пак с нея. Веднага казаха, че съм идвал с тази кола. Обясних проблема и я оставих. Същия ден ми се обадиха да кажат, че имобилайзера е блокирал нещо и датчика на коляновия вал не работи. Разбрахме се по телефона, да оправят първо имобилайзера, защото компютърът е след него по веригата. Оригиналният датчик е Бош и трябваше веднага да я закарам при тях, вместо да си блъскам главата заедно с колеги от форума, ама...човек се учи цял живот. Отрицателното мнение за Динекспрес ще си го напиша където трябва
В крайна сметка исках само диагностика. Пипам си по колата смело и се справям добре с монтьорската работа, но фината електроника е нещо друго.