alpine написа:
не съм се присмял защото аз нямам полза форума да е боза...напротив.и с поста си толерирам към ограничаване на "изхвърляниците";)
кво му е толко специалното на твоето предно
п.с.карал ли си кола с задно?
Хмммм, пропуснал съм да надникна в тази темичка... Виждам, че е станало доста интересно!!
Мойто предно съвсем не е специално, а и няма нужда... Макар, че има доста други неща, които могат, и оказват реално влияние, освен спортното окачване и нископрофилните свежи гуми!
Иначе по въпроса за задното - учил съм се на такова...
ммммда карал съм картинг, зазка, лада, мохер, БМФе 318й двоен стоп и Мерджан - мечок 2.3 ...
Нищо чак толкова лошо за трекшъна на другите с изключение на зазката, където двигателят и е разпожен едва ли не зад задният мост, при това не моного лек (V-образен, въздушно
), създава доста лошо разпределение на масите... (дълго е за обяснение, ще кажа само ако ви интересува
)
Цялата работа е там, че когато караме бързо кола със задно, трябва да имаме на предвид, че трябва да сме по-прецизни с волана и газта на изхода от завоите особено при влошен трекшън, защото както по-ногоре някой спомена, не всеки може да кара кола със задно... Но знаете ли за колко кратко време може да се погуби шофьор, в малка кола без опит с предното??
Всъщност отреагирането, при поднасяне на кола с предно и задно имат различен характер... Общо взето са обяснени добре горе-долу разликите между предното, задното и двойното предаване във филмче на ВВС направено от тест пилоти на сп. Топ Гиър, качено мисля също и на сайта на нашият клуб 'Ланча'.
Истината макар и болезнена за някои е, че разликите м/у двата вида се свеждат основно до това, че предното има предимство в бавни, хлъзгави завои, както и повечето шикани, без тези с много голяма скорост, докато задното главно на бързи завои с добра настилка....
Ако ви хареса ще има и още!!