Автор |
Съобщение |
D. Stanev
|
Заглавие: Уното ли спаси жена ми? Публикувано на: 17 Сеп 2009, 18:45 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Повода да пусна тази тема е, че вече мога да си взема останките от "мулето" с което жена ми катастрофира (Фиат Уно 1.4 1994 г.)
Та от него вместо два трупа извадиха две помлени жени..., ударени челно от заспал за момент шофьор. Ето останките от колата:
Прикачени файлове: |
photo_verybig_355054.jpg [ 100.81 KiB | Прегледано 12468 пъти ]
|
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Сеп 2009, 19:29 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Съжалявам приателю много лош инцидент , едва ли уното ги е спасило важното е че са живи и да се надяваме ще бъдат здрави.
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Сеп 2009, 20:17 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Ужасс колега Господ е бил с тях, при такъв удар и поражения няма значение с каква кола си - всичко си е късмет Дано се възстановят на 100%, въпреки че като гледам снимките си мисля че имат сериозни наранявания Скорошно и успешно оздравяване и за двете
|
|
|
|
|
Lubo Nakov
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Сеп 2009, 21:09 |
|
Регистриран на: 09 Апр 2007, 12:28 Мнения: 627 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Направо не е за вярване как са оцеляли при такъв жесток удър .дано се оправят бързо и всичко да мине нормално.
_________________ Lancia Dedra SW 1.8 16V VVT 131hp 1998г. LPG FOBOS EX Lancia Lybra SW 1.8 16V VVT 131hp 2000г. LPG ROMANO EX Lancia Lybra Berlina 1.9jtd 115hp 2003г. EX Lancia Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002г Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002г
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Да Публикувано на: 17 Сеп 2009, 22:39 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
В такива случаи човек не знае да се радва ли, или да съжалява..
Съжалявам само, че не беше с една от другите коли (две дедри и една либра)...
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Сеп 2009, 08:44 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
аууу това е ужастно но ми е интересно с какав скорост ориентировъчно са се движели преди удара? питам защото на една приятелка баща й и братовчетка й ги удариха по подобен начин челно с едно пежо и мисля, че пежото се бе смляло доста повече като двете коли са се движели с не повече от 60 - 70 км/час и е имало много време за спирачен път! мога да пусна снимки на пежото но мисля че вобще не беше смятано и само навреди на пътниците!!
Надявам се пораженията върху пътниците да са мнооого по малко от на споменатите двама по нагоре в поста ми!!
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: 65 Публикувано на: 18 Сеп 2009, 22:24 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
По техническа експертиза жена ми (с уното) се е движила с 65 км, а този с мицубишито с около 100, но той преди да ги връхлети се удря в мантинелата и рикошира към тях, докато жена ми се опитва да го избегне в ляво.
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Сеп 2009, 00:07 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Скорощно оздравяване на пострадалите!!!
Моето мнение е, че живота на двете е запазен от факта, че да се блъснали челно, както това, че и другата кола е с челен удар + Огромната доза късмет.
При по-малък % на застъпване при удара, най-вероятно едната от двете щеше да загине (пак уточнявам че са лични предположения) поради факта, че деформацията щеше да е значителни по-силна в дадената част.
Сега просто по видимото от снимката удара е поет равномерно от предниците и за това купето на Уното е сравнително "добре" ако може така да се каже запазено.
И все пак - късмета има основна роля. Независимо от колата - винаги някоя съвсем малка ламарина може да убие човек, без да има какъвто и да е начин да бъде спряна.
jorometala написа: ...питам защото на една приятелка баща й и братовчетка й ги удариха по подобен начин челно с едно пежо и мисля, че пежото се бе смляло доста повече като двете коли са се движели с не повече от 60 - 70 км/час и е имало много време за спирачен път! мога да пусна снимки на пежото но мисля че вобще не беше смятано и само навреди на пътниците!! Надявам се пораженията върху пътниците да са мнооого по малко от на споменатите двама по нагоре в поста ми!!
Не смятам че можеш да правиш каквито и да е аналогии просто така, за това колко една кола се е смляла и какво е състоянието на пътниците.
Ама никакви. Най вече разполагайки само с тази снимка и още повече с предоставените до момента данни.
_________________
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Сеп 2009, 10:43 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
Alpina написа: Скорощно оздравяване на пострадалите!!! Моето мнение е, че живота на двете е запазен от факта, че да се блъснали челно, както това, че и другата кола е с челен удар + Огромната доза късмет. При по-малък % на застъпване при удара, най-вероятно едната от двете щеше да загине (пак уточнявам че са лични предположения) поради факта, че деформацията щеше да е значителни по-силна в дадената част. Сега просто по видимото от снимката удара е поет равномерно от предниците и за това купето на Уното е сравнително "добре" ако може така да се каже запазено. И все пак - късмета има основна роля. Независимо от колата - винаги някоя съвсем малка ламарина може да убие човек, без да има какъвто и да е начин да бъде спряна. jorometala написа: ...питам защото на една приятелка баща й и братовчетка й ги удариха по подобен начин челно с едно пежо и мисля, че пежото се бе смляло доста повече като двете коли са се движели с не повече от 60 - 70 км/час и е имало много време за спирачен път! мога да пусна снимки на пежото но мисля че вобще не беше смятано и само навреди на пътниците!! Надявам се пораженията върху пътниците да са мнооого по малко от на споменатите двама по нагоре в поста ми!! Не смятам че можеш да правиш каквито и да е аналогии просто така, за това колко една кола се е смляла и какво е състоянието на пътниците. Ама никакви. Най вече разполагайки само с тази снимка и още повече с предоставените до момента данни.
съгласен съм с теб !!
обаче за пежото мога да кажа, че въобще не беше смятано както трябва - първо двигателя не беше си и "помислил" да слиза надолу както трябва да е, а беше мръднал назад прага не се беше сгънал другаде а точно при шофиора и беше станал на хармоника. Волана не се беше събрал и изместил нагоре както се прави обикновено а беше стигнал до 1-2 педи от облегалката на седалката, заради което счупен нос ударен в волана при сложен колан, да не говорим за глупавите пластмасарии и джобчета под волана които са били притиснали краката на шофиора и заради това счупени капачки стъпала тазобедрена става, абе мазало !! аз с пежо не бих тръгнал на път !!!!
дано всики се възстановят бързо!!!
Пускам една снимка, че другите не са за пускане, че са брутални!!
Прикачени файлове: |
Untitled-4.jpg [ 478.46 KiB | Прегледано 12412 пъти ]
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Относно удара Публикувано на: 20 Сеп 2009, 11:29 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Удара не е съвсем фронтален. Жена ми се е опитала да го избегне с маневра в ляво (в насрещното) но той прави контакт с мантинелата и ги връхлита. Ударът е поет повече с дясната страна на колата (уното) при което се преобръща. Затова спътничката на съпругата ми беше по-тежко пострадала. Както се вижда и от снимката колата е рязана от пожарникарите за да могат да извадят другата жена.
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Сеп 2009, 11:48 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Към колегата Жоро , не смятайте кое как е било смятано , всяко нещо има срок на годност , както и при другите неща така и при автомобилите има умора на метала, корозиа, слаби заварки така че кола на над 10 години както и да е смятана единствения фактор за оцеляване е късмета.
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
BoZZanI
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Сеп 2009, 21:16 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40 Мнения: 238 Местоположение: Варна
|
Започвам да си мисля, че Фиат Уно наистина има много добра защита при удар. Аз също катастрофирах с Уно преди време, движех се с около 60км/ч и при удар отпред вдясно на мен ми нямаше нищо, освен леко протриване от колана. Спътничката ми обаче, понеже беше без колан счупи ръка и още дребни наранявания. Пожелавам на двете пострадали бързо оздравяване !
_________________ Lancia Delta HPE 96"
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Сеп 2009, 21:44 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Шофирането не е само газ спирачка а и предвиждане на това което може да се случи и съобразяване с обстановката , най вече с предвиждане и осторожност, лошото е че по някога се случват и непредвидими неща. Инфаркт на тираджия зад волана на претоварен камион , заспал шофйор, някой си разлял кафето , друг се пудрил. Просто трябва да следиме не само нащо движение а и поведението на идващите автомобили тези от страни и тези зад нас , системнно и постоянно , защото това не е шега работа. И последиците по-някога са фатални и невъзвратими.
Виждаш бабичка на ръба на тротоара зяпа сметката за ток , винаги намаляш и отиваш леко в ляво защото както се е отплеснала директно ще тръгне пред колата.
Гледаш деца играят между колите , веднага намаляш дори спираш , защото не може и да го видиш малкото циганче като изхвракне пред гумите.
Гледаш автомобил които плавно се приближава към осевата и към твойто платно, НЕ това не е моментно това може да е заспал шофйор, припаднал или с инфаркт.
Шофирането е война в която по добрия стратег побеждава примерите са 1000 живота е един.
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
BoZZanI
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Сеп 2009, 13:18 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40 Мнения: 238 Местоположение: Варна
|
|
|
|
|
idosev98
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Фев 2010, 20:20 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2009, 20:31 Мнения: 272 Местоположение: Габрово
|
брато стига ве направо ми докара инфаркт
_________________
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Да Публикувано на: 28 Фев 2010, 20:54 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Последната снимка на Уното - от моргата
Прикачени файлове: |
PIC_0116.JPG [ 123.54 KiB | Прегледано 12404 пъти ]
|
|
|
|
|
|
SBANKOV
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Мар 2010, 11:58 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18 Мнения: 1034 Местоположение: София
|
Да всъшност колата е една от причините да са живи, а също така и разликата в теглото на двата автомобила, по лекото уно е дало откат и удара е бил по лек - а рогата се сгъват при удар за да слезе ДВГ под купето а не вътре - това ми спаси и на мен живота след като бутах едно грандчироки челно с 27 м спирачен път
_________________ Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas... http://forum.italauto-bg.net/index.php FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС (\\\)[___////___](\\\)
|
|
|
|
|
|