Автор |
Съобщение |
Delta1and2
|
Заглавие: Акумулаторна история Публикувано на: 11 Ное 2008, 22:45 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
От името се подразбира, че ще ви разкажа за акумулатор. Накратко, но много учудващо и за повечето от вас невероятно.
Акумулатор не е използван 3 месеца и тотално се беше изтощил.
Баща ми като пенсиониран служител на енергото с доста опит в тоците, го занася набързо вкъщи да го закачи да се зарежда .....
На другият ден вика "зареди се пробвах го дори с лампа свети добре и не пада бързо". Закачаме го на колата,ХОП искра голяма и кабела почна да грее, бреххх какво стана ???
Закачаме го на втората кола, пак искра дори почна да пуши нещо по инсталацията, аз му викам, вземи го хвърли тоя акумулатор, той вика как бре, знаеш ли как хубаво съм го напомпал и обслужил с течност и т.н.
..... Такаа какво се оказа. Баща ми колкото и да е опитен, но вече си е пенсионер, а пенсионерите са за на никъде без очила, когато го е зареждал, го е закачил на обратно с поляритета и акумулатора си е обърнал поляритета!! Затова и когато сме го закачали на другите коли, излизаше искра и заграваха кабелите. След като премерихме с уред нещата наистина баха наопъки: "+"-са беше "-" и обратното.
Баща ми се нервира или се засрами, и го РАЗРЕДИ докрай, сложи му нормално зарадното (трафа) и го зареди до дупка вече с нормални полюси. Акумулатора втора седмица се кара без проблем.
Не бях и чувал до сега за такова нещо.
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Ное 2008, 20:12 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
А поражения на автомобилите на които сте го сложили има ли ?
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Ное 2008, 20:49 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
За сега втората е в движение... няма появили се ел. повреди.
А другата, надявам с,е че ще запали до седмица-две, поради много по сериозни механични повреди. (не е нито една от Делтите ми), надявам се да не сме повредили компютъра или нещо друго на това Пунто.
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Ное 2008, 23:12 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
Човече ама ти сериозно ли.Баща ти разменил полюсите на акумулатора . Това трябва да го пробвам.Язък че съм наясно с тоците и да не знам че става.
|
|
|
|
|
mozart
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2008, 14:38 |
|
Регистриран на: 15 Яну 2008, 20:04 Мнения: 436 Местоположение: Монтана
|
Колега ти верно ни смая всичките. Дай малко инфо акомулатора какъв е оловно-кисел или сух?
_________________ От един друг форум:За пръв път виждам ентусиаст с дефорсе да скача на италианка. Трябва Алфата да е много зле..... LANCIA DELTA 1.8 16V 113hp
|
|
|
|
|
cmok3
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2008, 15:05 |
|
Регистриран на: 01 Юли 2007, 01:49 Мнения: 756 Местоположение: София, Кърджали
Кара: AR 156
|
и моя баща беше направил тоя номер... ама тогава направи 2в1, иначе казано скапа и зарядното и акомулатора
_________________ Lancia Dedra 1.6 i.e. MPI-Webber 65KW 835А1.000 1993г. A/C
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2008, 15:53 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
mozart написа: Колега ти верно ни смая всичките. Дай малко инфо акомулатора какъв е оловно-кисел или сух?
Ами не знам, предполагам е оловен с киселина, щом има тапи отгоре за обслужване.
А за марка ще ви "излъжа", още с вноса на колата от ИТ си дойде.
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
todzi
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2008, 22:04 |
|
Регистриран на: 17 Юли 2007, 10:40 Мнения: 131 Местоположение: Пловдив 03 Западен
|
Точно така стана и с на един приятел баща му. И той обърнал полюсите и се заредил на обратно. Това става обаче ако е паднал съвсем. Май после трябва да се изхвърли акумулатора.
_________________ Ланчия Капа V.I.S. 2000 куб. 5 ц. 155 к.с. 1998г. ZLA83800002079803
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2008, 22:21 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
В момента си върти на Пунтото без проблем, е в мразовитите утрини лекичко забавя но все пак пали колата.
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
tzar_ivailo
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2008, 01:33 |
|
Регистриран на: 19 Авг 2007, 14:57 Мнения: 677 Местоположение: Перник
|
Абе вие знаете ли какво е сулфатизация при оловно киселинните акумулатори???Май на този урок не сте били в час!
_________________ Fiat REGATA 1.9 DS R.I.P. Lancia LYBRA 1.8 SW LPG Rover 25 1.4 Woman CAR
|
|
|
|
|
cmok3
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2008, 02:01 |
|
Регистриран на: 01 Юли 2007, 01:49 Мнения: 756 Местоположение: София, Кърджали
Кара: AR 156
|
ivailohristov написа: Абе вие знаете ли какво е сулфатизация при оловно киселинните акумулатори???Май на този урок не сте били в час!
ми не всички сме учени
_________________ Lancia Dedra 1.6 i.e. MPI-Webber 65KW 835А1.000 1993г. A/C
|
|
|
|
|
Zarini
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Мар 2010, 02:02 |
|
Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20 Мнения: 254 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
|
tzar_ivailo написа: Абе вие знаете ли какво е сулфатизация при оловно киселинните акумулатори???Май на този урок не сте били в час!
Абе ние знаем, ама този Акумулатор явно не е ходил на училище и не знае
Сега попаднах на тази тема и направо онемях - ако всичко тва е верно, че и работил след "майсторското" зареждане, ще си изям всички инджинерни дипломи и няма дори парченце да изплюя, ами направо ще ги из....ам
_________________ Fiat Croma 1.9 Multijet Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя Alfa Romeo 147 JTD 115кс+
|
|
|
|
|
jamesdavidso
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Мар 2010, 10:31 |
|
Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:30 Мнения: 1322 Местоположение: София
|
Е, докато не пробваш, не знаеш. Пък и точно това едва ли сте го учили в университета.
_________________
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Мар 2010, 13:09 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
В момента този акумулатор е продаден на трето лице и върти успешно на един Пасат. Имайте в предвид, че случката беше през ноември 2008 а сега е 2010г !
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
ivansamokov
|
Заглавие: Re: Акумулаторна история Публикувано на: 31 Яну 2011, 00:52 |
|
Регистриран на: 24 Яну 2011, 22:21 Мнения: 2
|
колега ти ни взе за шарени врабчета миналата седмица като бях за раба извадих 1 Балканче двигатела работеше даже и фар на къси светеще ВЕРВЕЙТЕ МИ вервайте си!
|
|
|
|
|
emoo
|
Заглавие: Re: Акумулаторна история Публикувано на: 31 Яну 2011, 18:14 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 27 Сеп 2009, 22:04 Мнения: 81 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Re: Акумулаторна история Публикувано на: 31 Яну 2011, 19:10 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
Ей мишмуроци, що така ми се подигравате Сега е 2011 и акумулатора още се вози на Пасата на един бивш колега, а му го продадох за 25лв. преди 1 година. Няма смисъл да ви лъжа и аз съм електро-инженер но не мога да го обясня.
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Re: Акумулаторна история Публикувано на: 01 Фев 2011, 12:24 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
Совите не са това което са И акомулаторите и те!
_________________ Vectra 1.4`90 - Х Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X Lancia Lybra 2.0 VIS`01
|
|
|
|
|
ivansamokov
|
Заглавие: Re: Акумулаторна история Публикувано на: 01 Фев 2011, 12:38 |
|
Регистриран на: 24 Яну 2011, 22:21 Мнения: 2
|
колега имам фалирали акумулатори искам да пробам ама неказваш какво е зарядното. Неми се съсипва токоизправител за дивотия пиши какво е зарядното.
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: Акумулаторна история Публикувано на: 01 Фев 2011, 15:35 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Откак жената запали на скорост вярвам на всичко за акумулаторите
|
|
|
|
|
|