Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » За нашите братя и сестри... » Alfa Romeo




 Страница 1 от 1 [ 15 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Ускорение?
 Мнение Публикувано на: 06 Апр 2006, 22:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
Такам ситуацията е следната...
Не мога да ускоря перфектно 146-ца 2.0 16В 150кончета...
Ако сте карали такава знаете че до 3000рпм е тотален мъртвец...
Старта ми е зле...не мога да и хвана цаката как да тръгвам с нея...защото като зацепи съединителя и забожда нос...след като мине 3000рпм и наема яко :lol:
1.Да въртя ли гуми на старта?макар че не върти много много...
1.На колко оборота да сменям?макс конските сили са на 6400рпм...но до 7000рпм не се усеща умиране :lol: прекъсвача е на 7700...
3.На 2-ра или на 3-та да вдигна 100?с включване на 3-та я ускорявам за 9,4...с 4-ри прасета вътре под 10,5сек не мога да я сваля...

Със зимни гуми е колибата и бас бокс 30кг :roll:

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Апр 2006, 23:01 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2004, 23:51
Мнения: 550
Местоположение: София
много слабо,
закарай я във Ванто да я видят, щот 9,4 ми се струва мнооого,
иначе е добре да тръгнеш от там където ти е макс въртящт момент, обикновено около 4000 оборота,
сменяш там където са ти макс конски сили, около 7000 оборота ...

_________________
Lancia Lybra 20v / Peug 307 SW / BMW E46 Cabrio
коли l игри Аз протестирах, А ТИ??


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Апр 2006, 13:41 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2005, 18:02
Мнения: 244
Местоположение: София
Абе не би трябвало да ти е проблем до 3000 оборота ускорението - макар че след три направо излита (все едно се включва турбо) :D :D Ама нещо не е както трябва да дава 10.5 до 100- с Г-тек ли я мериш :?: Иначе за старт от 3500-4000 оборота и превключваш малко преди 7000- ама ако прекъсвача е на 7700 може да е пипана ( а то не винаги е качествено ) - би трябвало да е на 7300 :?
За набирането преди 3000 об - първо вариатора как е ( трябва да се смени варияторния комплект)
- второ - катализатора махнат ли е - щото със сигурност е сдал багажа ако е над 120 хил км. и като се махне се подобрява доста
Що не питаш в Алфа форума - я ела в недяля да я покажеш тази 146 Тi

_________________
145 1.8 TS -Еx;156 2.4 JTD SW- Ex
Аlfa Romeo 164 Super 2,0 TS 1994
Аlfa Romeo 155 2,5 V6 12v 1992
Аlfa Romeo GTV 3,0 V6 24v 2001


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Апр 2006, 18:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
ремонтния комплект на вариатора е на 100км :lol:
катализатора е махнат...
компресията и на 4-те цилиндъра е м/у 13,1 и 13,5 :D
след 3к наистина турбината се включва :lol:

ПП.Колата е на приятелче...аз щях да си взема Делта 2 ако си взимам :lol:

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Апр 2006, 18:58 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2005, 18:02
Мнения: 192
Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Dedra 1,9 Turbo ds.
Според мен при потегляне трябва да поддържаш 3-4к, като изтегляш на полусъединител на границата на пробуксуването. Важно е не да падат оборотите, защото тогава забива нос. Би било добре да се изнамери диаграма с кривата на въртящия момент - тогава може по-добре да се прецени как най-ефективно ще се ускори този самолет.

_________________
Lancia Dedra 1,9 Turbo DS LE, 90 hp, 835A4.000, '95


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Апр 2006, 19:49 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
ще помоля някой ако намери такава диаграма да я сподели с мен :D

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ускорение?
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2006, 11:18 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2004, 16:50
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
vw_golf_2 написа:
Такам ситуацията е следната...
Не мога да ускоря перфектно 146-ца 2.0 16В 150кончета...
Ако сте карали такава знаете че до 3000рпм е тотален мъртвец...
Старта ми е зле...не мога да и хвана цаката как да тръгвам с нея...защото като зацепи съединителя и забожда нос...след като мине 3000рпм и наема яко :lol:
1.Да въртя ли гуми на старта?макар че не върти много много...
1.На колко оборота да сменям?макс конските сили са на 6400рпм...но до 7000рпм не се усеща умиране :lol: прекъсвача е на 7700...
3.На 2-ра или на 3-та да вдигна 100?с включване на 3-та я ускорявам за 9,4...с 4-ри прасета вътре под 10,5сек не мога да я сваля...

Със зимни гуми е колибата и бас бокс 30кг :roll:

1.Върти ама не много
2.на около 7000об. смяна на предаваката
3.на 2-ра, а и какво очакваш от колата колега при положение, че сте четерима в нея, 4x80кг средно са си 320кг+30кг бас=350кг, което си е бая багаж

_________________
ALFA ROMEO 155 TWIN SPARK 2.0
ALFA ROMEO 33 1.5 TI


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2006, 13:06 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
с 4-ма съм за 10,5...
с 2-ма 9,4....
но това са първоначалните опити....нямахме време за повече :wink: :wink:
тия дни пак...

да не отварям нова тема...някой знае ли къде се намира датчика на самата врата който показва дали е отворена?защото се е прецакал и при затворена врата показва че е отворена и алармата свири :(

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2006, 13:26 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Окт 2004, 16:50
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
vw_golf_2 написа:
да не отварям нова тема...някой знае ли къде се намира датчика на самата врата който показва дали е отворена?защото се е прецакал и при затворена врата показва че е отворена и алармата свири :(

до колкото знам датчика се намира вътре в самата брава, но не съм 100% сигурен.

_________________
ALFA ROMEO 155 TWIN SPARK 2.0
ALFA ROMEO 33 1.5 TI


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2006, 09:18 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2005, 15:11
Мнения: 116
Местоположение: Харманли
да не отварям нова тема...някой знае ли къде се намира датчика на самата врата който показва дали е отворена?защото се е прецакал и при затворена врата показва че е отворена и алармата свири


Буксата с която е закачена машинката на вратата е с 4 кабелчета едно от тях (поне при дедра ) си контактува с чека на таблото,оня ден сменях машинка и си поиграх доста

_________________
Dedra 2.0 i.e.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Апр 2006, 10:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
а от какво може да е едно гадно паразитно тракане...идва от балансиращия ремък....не е постоянно.....трака за по няколко секунди през 1-2мин примерно...
един пич в александър ауто казал че това е нещо по валовете ма да не се притеснява :?
идеи :roll:

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Апр 2006, 09:01 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
Само да спомена, че след замерванията с Г-тек дава 0-60мпх - 8,3сек...и 400м - 16,6сек :wink:
с бас каса това и 20л бензинец и куп излишни боклуци :D :wink: :wink:

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Апр 2006, 10:58 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2005, 18:02
Мнения: 244
Местоположение: София
vw_golf_2 написа:
Само да спомена, че след замерванията с Г-тек дава 0-60мпх - 8,3сек...и 400м - 16,6сек :wink:
с бас каса това и 20л бензинец и куп излишни боклуци :D :wink: :wink:


Toва е : 145-цата като по лека QV-то на Гиги 402.33 метра на божура 16.45 сек :D :D

_________________
145 1.8 TS -Еx;156 2.4 JTD SW- Ex
Аlfa Romeo 164 Super 2,0 TS 1994
Аlfa Romeo 155 2,5 V6 12v 1992
Аlfa Romeo GTV 3,0 V6 24v 2001


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Апр 2006, 11:55 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
усещам че още ще я свалим :D
В Александър Ауто казаха, че това е най-запазения мотор 2.0 ТС който са виждали :wink: :wink:
Само че до колкото знам на Божура има наклон...и дават по-лоши резултати...
докато ние го мерим на що годе равно...

ПП.Ако падне на 5сек ще пиша :lol:

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Апр 2006, 15:52 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
Ако по Г-тех на равно си 16.6 на божура си бая над 17 което не е добре :oops:

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 15 мнения ] 




Начало форум » За нашите братя и сестри... » Alfa Romeo


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов